ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط تولید و بسته بندی سبزیجات تازه، خشک، سبزی خوردن، سبزی سرخ شده و… یکی از حرفه ای ترین تخصص های مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج است. این مرکز با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت، انواع خط تولید و بسته بندی سبزیجات را برای کسب و کار خانگی، کارگاهی، کارخانه صنعتی به صورت اتوماتیک و نیمه اتومات راه اندازی می کند. راه اندازی خط تولید توسط قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز صنعتی در ایران.

تولید سبزیجات خط تولید و بسته بندی سبزیجات تازه

سبزیجات جزو مهم ترین و مفید ترین مواد غذایی در جهان به حساب می آید. سبزیجات دارای تعداد زیادی از محصولات مختلف از نوع سبزی می باشد. از گیاهان دارویی تا ادویه جات و مواد غذایی مخصوص خورشت، پلو تا انواع غذا های خارجی و ایرانی نیاز به سبزیجات مختلف دارند. این باعث شده تا زمینه کاری کسب و کار تولید سبزیجات بسیار پر سود و پرفروش باشد.

راه اندازی کارگاه بسته بندی سبزیجات نیز به این دلیل که کارخانه جات تولید سبزیجات میزان تولیدات بالایی دارند، معمولا به کارگاهها و مراکز دیگری بسته بندی سبزیجات و محصولات خودرا می سپارند. مراحل تولید سبزیجات نیاز به دستگاه ها و تجهیزات صنعتی مختلفی دارد که تمامی این تجهیزات در این مرکز با بهترین و تخصصی ترین شکل ساخته می شوند.

انواع خط تولید و بسته بندی سبزیجات

انواع خط تولید سبزیجات بسته به نوع محصول شما دارد! هر نوع محصول سبزیجاتی یک خط تولید و تجهیزات جداگانه دارد که همگی در این مرکز طراحی و تولید می شوند. خط کامل شستشوی سبزی، فرآوری و دستگاه بسته بندی سبزیجات در انواع مختلف. در ادامه انواع خطوط تولیدی سبزیجات را به شما معرفی می کنیم

تجهیزات خط تولید سبزیجات

هر نوع سبزیجاتی بسته به نوع محصول دارای تجهیزات مختلفی است!
در ادامه تجهیزات و دستگاه های صنعتی مورد نیاز هر خط را بررسی می کنیم:

خنک کردن سبزیجات

در هر خط تولید هر نوع محصولی نیاز به خنک نگهداشتن سبزی ها می باشد زیرا در صورت گرما دیدن سبزیجات ممکن است دچار آسیب و خراب شدن یا از دست دادن خاصیت شود.

تجهیزات خط تولید و بسته بندی سبزیجات تازه:

  1. دستگاه شستشوی سبزیجات
  2. دستگاه آبگیر سانتریفیوژ
  3. دستگاه کانوایر
  4. نوار نقاله آبگیر
  5. دستگاه بسته بندی دو توزین

ماشین آلات خط تولید سبزی سرخ شده:

دستگاههای خط تولید سبزیجات خشک

  1. خط شستشوی سبزیجات
  2. دستگاه خشک کن سبزیجات
  3. دستگاه آسیاب صنعتی
  4. دستگاه بوجاری
  5. دستگاه بسته بندی چهارتوزین
به این مطلب امتیاز بدهید