ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

انواع دستگاه بسته‌ بندی زغال خانگی و کارگاهی مناسب خط تولید زغال فشرده، خط تولید زغال کبابی، زغال قلیانی و… با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در زاگرس ماشین کرج. این مرکز بهترین دستگاههای صنعتی مناسب جهت راه اندازی کارگاه بسته بندی ذغال، بسته بندی زغال در منزل به صورت تکی، جعبه ای، کیسه ای، چند تایی و… را در مدل های تک توزین، دو توزین، چهارتوزین، ده توزین تولید می کند.

دستگاه بسته بندی زغال فشرده دستگاه بسته بندی زغال

درامد خط تولید زغال در مدل های زغال فشرده، زغال لیمو، گلابی، کبابی، جکسون و… به دلیل مصرف بالای این محصول در ایران موجب شده تا بسیاری به فکر راه اندازی کارگاه تولیدی زغال بیافتند. بسیار برای ایجاد این نوع کسب و کار پرسود می پرسند برای تولید زغال از کجا شروع کنم؟ ما اینجا هستیم تا از 0 تا 100 این کسب و کار را از ثبت شرکت و دریافت وام و ساخت ماشین آلات تا نصب و راه اندازی خط تولید و تامین مواد اولیه به شما کمک کنیم.

قیمت دستگاه بسته بندی زغال کبابی و فشرده

انواع دستگاهها و ماشین آلات بسته بندی در زاگرس ماشین کرج دارای دو سال گارانتی بدون قید و شرط و 15 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی در این مجموعه بسیار مقرون و به صرفه خواهد بوود. هیچگونه مالیات و ارزش افزوده ای اعمال نمی شود و خرید دستگاه بسته بندی زغال بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد.

راه اندازی کارگاه بسته بندی زغال فشرده و کبابی

راه اندازی بهترین و با کیفیت ترین خط تولید زغال در ایران توسط تیم حرفه از زاگرس ماشین از 0 تا 100 این کسب و کار ما در کنار شما هستیم. تمامی مراحل را از ساخت ماشین آلات تا ثبت شرکت و اخذ وام به ما بسپارید!

برای شروع و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید!
09123634345

جهت تولید و بسته بندی زغال در منزل ، علاوه بر دستگاههای بسته بندی، نیاز به دستگاه زغال ساز خانگی هم دارید. دستگاه اکسترودر جهت تولید زغال در کارگاهها و خطوط تولیدی استفاده می شود. دستگاه زغال ساز کوچک، دستگاه زغال ساز صنعتی و خانگی از انواع مدل های این دستگاه هستند.

انواع دستگاه بسته بندی زغال فشرده و کبابی

دستگاههای بسته بندی زغال فشرده و کبابی مدل های مختلفی دارند. قیمت ها نیز با توجه به کارایی، نوع دستگاه، تعداد توزین ها، ویژگی ها، سرعت، جنس بدنه، نوع زغال و بسیاری از موارد اینچنینی تعیین می شوند. در ادامه انواع پر فروش ترین دستگاه بسته بندی ذغال کبابی و فشرده را به شما معرفی می کنیم:

دستگاه بسته بندی زغال از نوع تمام اتوماتیک

درواقع یکی از بهترین مدل ها دستگاههای توزین دار هستند که به صورت تمام اتومات ساخته شده اند. این دستگاه توانایی بسته بندی زغال در منزل، کارگاه، کارخانه، خط تولید و… را دارد. برای بسته بندی از سلفون بالشتی، OPP استفاده می کند و عملیات را بدون نیاز به اپراتور و نیروی انسانی انجام می دهد. نمونه های این دستگاه شامل:

هر چه تعداد توزین ها بیشتر باشند کارایی و سرعت بسته بندی نیز بیشتر است. در مجموعه زاگرس ماشین کرج این دستگاهها به صورت سفارشی سازی نیز دارند و طبق نیاز کارگاه شما اختصاصی سازی می شود. بر فرض مثال می توانید سفارش دستگاه بسته بندی خانگی دو توزین با ابعاد کوچک تر را بدهید با برق تک فاز که برای کارگاه کوچک بسته بندی مناسب است.

خرید و قیمت دستگاه بسته بندی زغال فشرده و کبابی

دستگاه بسته بندی زغال کیسه پرکن نیمه اتومات

دستگاه کیسه پرکن نیز یکی دیگر از مدل های محبوب این دستگاه می باشد که به صورت نیمه اتوماتیک می باشد. این دستگاه نیاز به یک دستگاه دوخت بسته بندی و یک اپراتور جهت پرکردن کیسه های زغال نیاز دارد. در نهایت می توانید کیسه ها را بدون جعبه یا در جعبه به بازار عرضه کنید.

تولید و فروش دستگاه پرکن در مدل های مختلف و مناسب جهت بسته بندی زغال صادراتی، بسته بندی زغال کبابی، بسته بندی زغال فشرده، بسته بندی زغال قلیون در منزل و یا کارگاه توسط زاگرس ماشین.

دیگر مدل های قابل استفاده برای زغال:

انواع زغال ها جهت تولید و بسته بندی

همانطور که گفتیم زغال انواع مختلفی دارد و می توان از انواع و بهترین روش های بسته بندی محصول برای تولید آن استفاده کرد. اگر قصد ورود به بازار زغال و یا راه اندازی خط تولید زغال فشرده، کبابی و… را دارید بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

زغال فشرده:

زغال فشرده یا برسکت درواقع یک نوع زغال قالبی است که از ذرات زغال طبیعی فشرده شده تشکیل می‌شود. این زغال معمولاً از طریق فشردن و اعمال فشار بر روی ذرات زغال تولید می‌شود. زغال فشرده به عنوان یک منبع انرژی محبوب استفاده می‌شود و برای استفاده در آتش‌بازی، آشپزی در فضای باز و مکان‌هایی که استفاده از زغال سنتی ممنوع است، مناسب است.

زغال فشرده بسته بندی زغال قالبی

زغال کبابی:

زغال کبابی یا مشوق یک نوع زغال است که به‌طور خاص برای استفاده در آشپزی و پخت و پز غذاهای کبابی طراحی شده است. این نوع زغال معمولاً از چوب‌های مختلف مانند چوب بلوط، چوب دار، چوب خرما، چوب گردو و غیره تهیه می‌شود. زغال کبابی به علت طعم و عطر خاصی که به غذا می‌بخشد، بسیار محبوب است و در رستوران‌ها، فست‌فودها، کبابی ها و منازل استفاده می‌شوند.

بسته بندی زغال لیمو قلیان:

زغال قلیان یک نوع زغال است که برای استفاده در قلیان استفاده می‌شود. این نوع زغال معمولاً از چوب های مختلف مانند چوب کشمیر، چوب دار، چوب خرما و غیره تهیه می‌شود. زغال قلیان به علت ایجاد دودی آرام و عطری خوش، در کافه‌ها و مکان‌های عمومی برای تجربه قلیان استفاده می شود. در ایران و عربستان به دلیل مصرف زیاد قلیان، تولید این نوع زغال ها درآمد بسیار زیادی دارد.

بسته بندی زغال طبیعی:

زغال طبیعی یا زغال سنتی از زغال هایی تشکیل می‌شود که از منابع طبیعی مانند چوب درختان استخراج می‌شوند. این نوع زغال معمولاً در ابعاد بزرگتری در دسترس است و برای استفاده در آتش‌بازی، گرمایش منزل، پخت و پز در آشپزخانه‌های سنتی و مکان‌هایی که استفاده از زغال سنتی مجاز است، استفاده می شود.

خرید دستگاه بسته بندی زغال

جهت بسته بندی و تولید انواع این زغال های معرفی شده، نیاز به خرید دستگاه بسته بندی زغال زاگرس ماشین کرج دارید. این مرکز بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت را جهت بسته بندی این محصول به شما ارائه می دهد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *