ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک ساخت مجموعه صنعتی زاگرس ماشین نمونه ای دیگر از انواع دستگاههای بسته بندی صنعتی است که همانند دستگاه بسته بندی دو توزین الکترومکانیک عمل می کند. اما سیستم عملکرد این مدل دستگاه به صورت پنوماتیکی است.

تفاوت اصلی این مدل پنوماتیک در مقابل الکترومکانیک موجود بین این دو دستگاه تنها در منابع انرژی و ابعاد میباشد و در نوع کاربرد و کیفیت تفاوت چندانی ندارند. برق مصرفی این محصول معمولا 3 فاز است. همچنین امکان اختصاصی سازی دستگاه بسته بندی 2 توزین پنوماتیک از لحاظ ابعاد، بدنه، توزین و برق تک فاز نیز وجود دارد.

دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک ساخت زاگرس ماشین

توانایی و سرعت تولید و بسته بندی در این دستگاه بسته بندی دو توزین، بسته به نوع محصول و مواد چیزی حدود 15 الی 35 بسته در هر یک دقیقه می باشد. وزن بسته ها و محصولات نیز بسته به نیاز مشتری چیزی حدود 10 الی 3000 گرم متغیر است.

این دستگاه بسته بندی دارای مدل های کیسه پرکن حجمی ، کیسه پرکن توزینی می باشد. این دستگاه از انواع لفاف های بسته بندی پلی استر، سلفون، ترسبافون صدفی، فویل آلومینیوم و… پشتیبانی می کند.

ویژگی ها و امکانات دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک زاگرس ماشین

دستگاه بسته بندی پنوماتیک مدل دو توزین ساخت شرکت زاگرس ماشین داری انواع امکانات با قابلیت سفارشی سازی، حذف و اضافه تجهیزات جانبی می باشد. دستگاه دو توزین پنوماتیکی مجهز به سیستم PLC و مانیتور لمسی پیشرفته با منوی فارسی، انگلیسی و عربی است. این دستگاه به سیستم عیب یاب خودکار و HMI نیز مجهز می باشد.

این مدل ماشین آلات بسته بندی پنوماتیکی دارای 2 سال گارانتی بی قید و شرط و 15 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش از طرف مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج می باشد. با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت و عملکرد از این مرکز دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

کاربرد دستگاه بسته بندی پنوماتیک دو توزین

این دستگاه بسته بندی 2 توزین پنوماتیک برای بسته بندی انواع محصولات گرانول نظیر: بسته بندی حبوبات، غلات، بسته بندی خشکبار، آجیل، قند و شکر، پاپ کورن، نمک، پفک، پسته، تخمه، میوه خشک، چیپس میوه، کشمش، چای و مواد شیمیایی گرانولی و مواد دارویی و…کاربرد دارد.

قیمت دستگاه بسته بندی 2 توزین پنوماتیک

قیمت انواع ماشین آلات صنعتی و قیمت دستگاه بسته بندی صنعتی پنوماتیکی و توزین دار در زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه است. برای استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت دستگاهها می توانید با شماره درج شده در سات تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)