ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی پسته [مزایا + نکات قابل توجه]

بسته بندی پسته به عنوان یکی از مهمترین مراحل در زنجیره تولید و توزیع پسته می باشد. بسته بندی پسته توسط دستگاه بسته بندی آجیل انجام می شود و بسیار مهم است. زیرا علاوه بر حفظ کیفیت و طول عمر محصول، به عنوان یک نوع تبلیغات و راه ارتباطی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان نیز می باشد. در این مقاله به بررسی انواع دستگاه بسته بندی پسته و نکات مهم در قیمت و خرید آن می پردازیم:

دستگاه بسته بندی پسته صادراتی قوطی تک نفره و ... خط تولید پسته

مزایای بسته بندی پسته

قبل از اینکه سراغ اصل مطلب و معرفی انواع دستگاه بسته بندی بریم، بهتره کمی راجب مزایای بسته بندی کردن پسته ها بدونیم! بسته بندی پسته علاوه بر حفظ کیفیت و عمر مفید محصول، اهمیت ها و مزایای دیگری هم دارد.

برخی از مزایای بسته بندی پسته عبارتند از:

  • حفظ تازگی و طول عمر محصول: بسته بندی پسته باعث حفظ تازگی و عمر مفید محصول می‌شود. این باعث می‌شود که پسته برای مدت بیشتری قابل مصرف باشد.
  • جلوگیری از خرابی محصول: بسته بندی پسته باعث جلوگیری از خرابی و تخریب محصول در طول حمل و نقل می‌شود. این باعث می‌شود که محصول در شرایط بهتری به مقصد برسد.
  • ارتباط با مصرف کننده: بسته بندی پسته به عنوان یک وسیله ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده نیز شناخته می‌شود. این باعث می‌شود که مصرف کننده با نام و نشان تجاری و همچنین راهنمایی‌های مورد نیاز برای مصرف بهتر محصول آشنا شود.

انواع دستگاه بسته بندی پسته

برای بسته بندی پسته و در کل خشکبار و آجیل یا محصولات مشابه مثل حبوبات می توانید از دستگاه بسته بندی توزین، دستگاه های پرکن گرانولی، دستگاه ساشه گرانولی و… استفاده کنید. در واقع دستگاه بسته بندی 4 توزین می تواند برای تولیدات و بسته بندی های صنعتی و حجم بالای تولید استفاده بشود.

بسته بندی پسته در منزل

اگر بسته بندی پسته در حجم کم و تولد با میزان کم نیاز دارید می توانید از دستگاه بسته بندی خانگی استفاده کنید. مدل های خانگی با ابعاد کوچک تری مثل دستگاه بسته بندی تک توزین و یا انواع مختلف قوطی پرکن ها برای این کار مناسب هستند.

راه اندازی کارگاه بسته بندی پسته

برای راه اندازی کارگاه بسته بندی پسته نیاز به ماشین آلاتی مثل دستگاه بسته بندی دو توزین دارید. و یا اگ قصد دارید به عنوان یک تولید کننده عمده کارگاه خود را راه اندازی کنید نیاز به یک دستگاه کیسه پرکن خواهید داشت؛ تا بتوانید در کیسه های 10 کیلویی پسته ها را بسته بندی کنید.

بسته بندی پسته های صادراتی

برای راه اندازی خط تولید پسته و همچنین صادرات این محصول به راهی برای بسته بندی پسته صادراتی نیاز خواهید داشت. پسته برای صادر شدن به دیگر کشور ها مثل صادرات پسته به دبی، صادرات پسته به عراق، چین، ترکیه و… نیاز به طراحی بسته بندی شیک و جذاب دارد! قوطی ها بهترین و جذاب ترین روش برای این کار هستند.

قوطی ها می توانند در طول حمل و نقل محصولات شما و صادرات پسته، بسیار محکم و محافظت خوبی برای پسته های شما داشته باشند. در نتیجه می توانید از دستگاه قوطی پرکن زاگرس ماشین برای این کار استفاده نمائید!

نکات قابل توجه در بسته بندی پسته

در بسته بندی پسته، باید به نکات زیر توجه داشت:

  • بازاریابی محصول: بسته بندی پسته باید با توجه به بازار هدف و نیازهای مصرف کننده طراحی شود. این باعث می‌شود که محصول بهتر قابل فروش باشد.
  • مواد بسته بندی: باید در انتخاب مواد بسته بندی، به عواملی مانند مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، رنگ ثابت و مطابق با استانداردهای بهداشتی توجه شود.
  • نحوه بسته بندی: بسته بندی پسته باید به گونه‌ای طراحی شود که پسته در شرایط خوبی نگهداری شود و در طول حمل و نقل تخریب نشود.

مشخصات و ویژگی دستگاه بسته بندی پسته

دستگاه بسته بندی پسته باید شامل بخش های مختلف باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد:

  1. سیستم تغذیه: این قسمت شامل یک هوپر (سیلوی پسته) و یک باند تغذیه (فیدر) است. هوپر برای ذخیره پسته و تأمین پسته به صورت مداوم در فیدر استفاده می‌شود.
  2. سیستم اندازه گیری: این قسمت شامل دو سنسور اتوماتیک است که به صورت مداوم وزن پسته را اندازه گیری می‌کنند.
  3. سیستم بسته بندی: در این قسمت، پسته به صورت خودکار و با استفاده از یک سیستم خودکار بسته بندی، در بسته‌های مختلفی قرار می‌گیرد. این سیستم شامل دو قسمت اصلی است که عبارتند از: سیستم پر کردن بسته و سیستم بسته بندی.
  4. سیستم کنترل: سیستم کنترل بسته بندی پسته شامل دو بخش است که عبارتند از: سیستم کنترل بسته بندی و سیستم کنترل کیفیت.

نتیجه گیری:

بسته بندی پسته علاوه بر حفظ کیفیت و عمر مفید محصول، به عنوان یک راه برای تبلیغ و ارتباط با مشتری می باشد. دستگاه بسته بندی پسته انواع مختلفی دارد که بسته به میزان تولید و نوع مدل مورد نیاز شما باید انتخاب شوند. بازاریابی، نوع مواد قابل استفاده برای بسته بندی و همچنین تبلیغ و ارتباط با مشتری نکات مهمی هستند که باید در نوع و طراحی بسته بندی پسته رعایت کنید.

4.6/5 - (20 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *