ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه میکسر سنگ | خط تولید سنگ مصنوعی

میکسر پودر سنگ مصنوعی در زمینه مصالح ساختمانی و ساختمان سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. استفاده از سنگ های مصنوعی در طراحی دکوراسیون و نمای ساختمان بسیار محبوب شده است. طیف گسترده انواع محصولات سنگی و زیبایی بسیار زیادی که سنگ های مصنوعی به یک خانه یا ساختمان می دهد انواع سنگ های سختمانی و مصنوعی را محبوب کرده است. خط تولید سنگ مصنوعی یکی از پر درآمد ترین و کم رقیب ترین خطوط تولید در ایران می باشد. مواد اولیه تولید این محصول بسیار ارزان بوده و به سادگی می تون طرح های زیبا و رنگی مختلفی را تولید کرد.

قیمت میکسر سنگ مصنوعی ساخت - دستگاه میکسر پودر سنگ

خط تولید سنگ مصنوعی

سنگ مصنوعی یا Artificial stone که با نام مستعار و مخفف سنگ AS نیز شناخته می شود؛ ترکیبی از پودر سنگ های معدنی و طبیعی با انواع مختلف سیمان، گچ، مواد پلیمری و… است. این نوع سنگ های مصنوعی مقاومت خوبی در برابر سایش، مواد های اسیدی، ضربه، سرما و گرما، فشار و… دارند؛ همچنین قیمت ارزان و مناسبی دارند. نصب این محصولات زیبا بسیار ساده و آسان است و نه تنها زیبایی چشم گیری به نمای منزل و آپارتمان ها می دهد، بلکه بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. درحال حاضر خط تولید سنگ مصنوعی با استفاده از دستگاه میکسر پودر سنگ مصنوعی یکی از پر سود ترین خطوط تولیدی در ایران است. برای راه اندازی این خط زاگرس ماشین کرج در کنار شما تولیدکنندگان است!

میکسر پودر سنگ مصنوعی

میکسر سنگ یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های میکسر در خط تولید سنگ مصنوعی به حساب می آید. سنگ مصنوعی تشکیل شده از ترکیب چند نوع مواد پودری می باشد که این ترکیب توسط دستگاه میکسر سنگ مصنوعی صورت می گیرد. دستگاه میکسر پودر سنگ را می توانید با قیمت مناسب و خرید مطمئن از طریق مجموعه صنعتی زاگرس ماشین تهیه نمائید.

قیمت میکسر سنگ مصنوعی

قیمت دستگاه میکسر سنگ مصنوعی یکی از عوامل تاثیر گذار و مهم برای مشتریان این محصول می باشد. مجموعه صنعتی زاگرس ماشین یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکز سازنده انواع میکسر صنعتی می باشد. این دستگاه ها به دلیل گارانتی کارخانه و خرید مستقیم بدون واسطه، قیمت بسیار مقرون و به صرفه ای دارد. برای استعلام قیمت میکسر سنگ می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت تخصصی و رایگان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بهترین مدل دستگاه میکسر سنگ مصنوعی

یکی از بهترین مدل های دستگاه میکسر سنگ مصنوعی و انواع پودر رنگ و پودر سنگ، دستگاه میکسر ریبون بلندر پودری می باشد. این دستگاه به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی در زاگرس ماشین طراحی و ساخته می شوند. این میکسر برای انوع مواد پودری و ترکیب آن ها کاربرد بسیار زیادی دارد. با خرید این دستگاه در کنار انواع دیگر ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه بالابر پودریدستگاه کیسه پرکنشیرینگ پک – دستگاه ساب – دستگاه فرز – میز ویبره و… می توانید خط تولید سنگ مصنوعی خود را راه اندازی کنید.

4.7/5 - (4 امتیاز)