ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

انواع گوناگونی از دستگاه بسته بندی نوشیدنی و آشامیدنی وجود دارد که با خرید این دستگاه میتوانید انواع تولیدات مایع و نوشیدنی ها در بسته بندی های مختلف انجام دهید در خصوص خرید دستگاه بسته بندی میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن همراهی نماییم. انواع دستگاه های بسته بندی برای مایعات با بهترین قیمت را میتوانید از زاگرس ماشین کرج خریداری نمایید.

قیمت دستگاه بسته بندی نوشیدنی آشامیدنی نوشابه آب

بسته بندی انواع نوشیدنی ها

انواع نوشیدنی های سرد و گرم در انواع بطری های آشامیدنی ، قوطی های نوشابه، ظروف پلاستیکی آب معدنی و نوشیدنی های مختلف و پک های کارتونی میتوانید خریداری نمایید؛ و در کمترین زمان ممکن با خرید دستگاه بسته بندی نوشیدنی میتوانید به نتیجه مطلوب برسید.

انواع دستگاه بسته بندی نوشیدنی

امروزه انواع گوناگونی از دستگاه بسته بندی نوشابه برای انواع نوشیدنی ها وجود دارد؛ و هر فرد میتواند با راه اندازی یک خط تولید، بر فرض مثال خط تولید آب معدنی اقدام به تولید انواع نوشیدنی نماید همچنین بسیاری از تولید کنندگان با توجه به درامد و بودجه ای که دارند میتوانند به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای اقدام به راه اندازی خط تولید نوشابه ، آبمیوه و نوشیدنی ها نمایید.

نوشیدنی ها امروزه در انواع مختلفی بسته بندی میشوند، تا به دست مشتریان برسند. بسته بندی در ظروف آلومینیومی، بطری پلاستیکی یا شیشه ای، کارتن و دوی پک از انواع مهم بسته بندی های آشامیدنی هستند. دستگاه پرکن، دستگاه بطری باد کن، دستگاه شیرینگ پک بطری و… از برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در تماس باشید؛ تا شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن همراهی نماییم و مشاوره های تخصصی و حرفه ای را ارائه دهیم.

خرید دستگاه بسته بندی نوشیدنی

انواع بسته بندی ها در انواع روش ها و انواع دستگاه ها امروزه با بهترین تکنولوژی ارائه داده میشود. دستگاه های معتبر و به روز و پیشرفته که میتوانند همه ی انواع بسته بندی ها را ایجاد نمایند یکی از روش های حرفه ای و تخصصی برای بسته بندی میباشد. زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و معتبر ترین سازنده های دستگاه های بسته بندی میباشد.

همچنین نوشیدنی ها باید در ظروفی نگهداری شوند که عمر نگهداری محصول بالا برود بنابراین با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را در این زمینه به بهترین شکل ممکن همراهی نماییم.

جهت خرید دستگاه بسته بندی نوشیدنی با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

دستگاه بسته بندی پرکن مایعات نوشیدنی

دستگاه بسته بندی پر کن مایعات نوشیدنی یکی از بهترین دستگاه هاست که برای پر کردن انواع مایعات از آن استفاده میکنند.این دستگاه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در انواع بسته بندی نوشیدنی ها به صورت اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و دستی به کار گرفته میشود.

امروزه بسته بندی نوشیدنی ها و مایعات در ظروف شیشه ای و پلاستیکی و بطری ها انجام میشود. بسیاری از تولید کنندگان هستند که میتوانند در کمترین زمان ممکن، با خرید یک نمونه از این دستگاه ها فرآیند بسته بندی را با موفقیت انجام دهند.

دستگاه پرکن مایعات

این دستگاه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در صنایع مختلف به خصوص نوشیدنی و آب معدنی میباشد و دو نوع پرکن مایع رقیق و غلیظ متناسب با محصول ساخته می شوند. این دستگاه انواع شیشه و بطری را به صورت اتومات و نیمه اتومات پر میکند.

خط تولید نوشیدنی و مایعات

در خط تولید مایعات در قسمت بسته بندی از دستگاه های متغیر دیگری نیز استفاده میشود که میتوانید برای تکمیل خط تولید و بسته بندی از آن استفاده کنید.

  • دستگاه بسته بندی سیل (این دستگاه وظیفه پرس لبه ظرف های پلاستیکی و شیشه ای که یک لایه سلفون و یا آلومینیوم است را دارد.)
  • دستگاه سیل القایی (برای ظروف در دار این دستگاه به روش حرارت در را به لبه ظرف میچسباند.)
  • دستگاه سیل لیوان حرارتی (روی بطری و لیوان ها و ظروف پلاستیکی با حرارت و فشار یک لایه سلفون کشیده میشود.)

این دستگاه میتواند به صورت دستی، نیمه اتومات و اتومات باشد. که متناسب با نیاز مصرف کننده و حجم تولید آن طراحی و ساخته میشود دستگاه متناسب برای فروشگاه های آبمیوه فروشی به صورت دستی میباشد و برای تولیدات کارخانه ای به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک میباشد.

دستگاه فیلر سیلر (پرکن و سیل)

این دستگاه برای بسته بندی نوشیدنی با حجم خیلی بالا مورد استفاده قرار میگیرد و هم عمل پر کردن و هم سیل را بصورت اتوماتیک با سرعت بالا انجام می دهد .

دستگاه دوی پک

پاکت هایی که با نی و یا قیچی باز میشوند این دستگاه هستند.

دستگاه  تتراپک

این دستگاه بسته های کارتنی را ایجاد میکند.

قیمت دستگاه بسته بندی نوشیدنی

زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین و معتبر ترین دستگاه های بسته بندی انواع نوشیدنی را تولید میکند و در زمینه ی خرید این دستگاه میتوانید با ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

مشاوره های دقیق در خصوص قیمت دستگاه بسته بندی به شما عزیزان ارائه داده میشود تا در کمترین زمان ممکن بتوانید از این مشاوره ها استفاده نمایید.

جهت خرید دستگاه‌های پرکن و بسته بندی با ما در تماس باشید؛ تا شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن همراهی نماییم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *