ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط تولید قند پرسی (راهنمایی + راه اندازی)

خط تولید قند پرسی چگونه راه اندازی می شود؟ قند پرسی چیست و چگونه درست می شود؟ قیمت دستگاه تولید قند پرسی کله و حبه مکعبی چقدر است؟ در این مقاله قصد داریم با نحوه تولید قند از روش پرسی آشنا شویم و دستگاه تولید قند و تجهیزات مورد نیاز این خط را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم.

خط تولید قند پرسی - دستگاه تولید قند پرسی قند پرسی چیست؟ قند پرس شده

قند پرسی چیست؟

قند پرسی در ایران، اسامی مختلفی دارد اعم از: قندبلژیکی، قند هلندی، قند اِلبا (Elba)، قند فشرده و… شناخته می شود. توسط دستگاه پرس قند، ذرات شکر های پخته شده توسط بخار آب به یک دیگر می چسبند و با فشرده شدن تبدیل به قند پرسی می شوند. این قند دیر آب می شود و شکل آن مکعبی می باشد.

ماشین آلات خط تولید قند پرسی

ماشین آلات قند پرسی بر اساس روش های کشورهای اروپایی ساخته شده است. تولید این نوع قند از شکر بدون نا خالصی و با کمک بخار آب کندانسه تولید می شود و نیازی نیست که برای تولید قند پرسی از افزودنی های مختلف استفاده کرد. روش های خط تولید قند پرسی با خط تولید قند حبه و شکسته متفاوت تر می باشد. قند پرس شده به دستگاه قند خردکن انتقال میابد و به ترتیب شکسته می شوند.

خرید دستگاه تولید قند پرسی

در طراحی دستگاه تولید قند پرسی دو روش خاص وجود دارد که مکانیکی و هیدرولیکی می باشد. در دستگاه های مکانیکی خط تولید قند پرسی برای پرس نمودن شکر از سیستم های مکانیکی بهره می رود. اما در دستگاه های هیدرولیکی با بکارگیری سیستم های هیدرولیک پرس قند صورت می گیرد.

قیمت دستگاه تولید قند پرسی

زاگرس ماشین هر دو مدل این دستگاه را با بهترین کیفیت برای بکارگیری در خط تولید قند پرسی طراحی و تولیدی می نماید. قیمت دستگاه تولید قند پرسی بستگی به میزان انتظار شما از راندمان آن دارد. این مرکز با توجه به رزومه و سابقه ای که در این زمینه دارد و همچنین سالها تجربه و تخصص، یکی از بهترین سازندگان این دستگاه ها می باشد. معتبر ترین و تخصصی ترین مرکز ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی آماده راه اندازی انواع خط تولید قند پرسی در سراسر ایران می باشد. برای استعلام قیمت و مشاوره تخصصی رایگان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

مشاوره خرید: 09123634345

دفتر فروش:    02634716956

فیلم عملکرد ماشین آلات و دستگاه ها

نحوه تولید قند پرسی با ماشین آلات ساخت زاگرس ماشین را در ویدئوی زیر مشاهده نمائید:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *