ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه میکسر پودر ژله (خط تولید ژله)

ژله یک نوعی از دسر می باشد که از فرآورده کلاژن تشکیل شده است و آن را به عنوان ژلاتین می شناسند. ژله ابتدا در قرن 18 میلادی در کتاب آشپزی توسط هانا گلاس ابداع شد. در حال حاضر ژله بیشتر به شکل پودری با نام پودر ژله در فروشگاه ها یافت می‌شود. پودر ژله، میکس و مخلوط چندین پودر مختلف است که توسط دستگاه میکسر پودر ژله در کارخانجات تولید می شود. این پودر را باید با یک مقداری آب سرد و مقداری آب گرم ترکیب کنید و به خوبی هم زده شود؛ سپس آن را در یخچال می گذارید تا بعد از سرد شدن تبدیل به ژله شود. اما در کارخانه پودر ژله چگونه ساخته می شود؟

خط تولید پودر ژله دستگاه میکسر پودر ژله

دستگاه میکسر پودر ژله

دستگاه میکسر پودر ژله یکی از اصلی ترین ماشین آلات خط تولید ژله می باشد که قادر است انواع مواد پودری را با هم مخلوط کند. زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین سازندگان انواع دستگاه مخلوط کن پودر ژله می باشد. انواع میکسر صنعتی مناسب برای راه اندازی خط تولید ژله را می توانید با قیمت مناسب از این مرکز تهیه نمائید. این مرکز توانایی سفارشی سازی دستگاه در ابعاد و اندازه های مورد نیاز شما را دارد.

مشخصات و قیمت دستگاه میکسر پودر ژله

تمامی قطعات بکار رفته در میکسر پودر ژله در این مرکز دارای کیفیت بسیار بالا و گارانتی 2 ساله هستند.
توسط دستگاه مخلوط کن پودر ژله می توانید انواع مواد پودری شیمیایی – دارویی – غذایی را ترکیب کنید.
این دستگاه دارای تیغه ربون بلندر می باشد و هنگام مخلوط کردن پودر ها گرد و غبار ایجاد نمی کند.
برای استعلام قیمت و خرید دستگاه میکسر پودر ژله میتوانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.
این دستگاه برای کارخانه پودر ژله بسیار کاربردی است و قابلیت های فراوانی دارد.
اگر قصد دارید کارگاه تولید ژله راه اندازی کنید می توانید از میکسر های زاگرس ماشین استفاده نمائید.

راه اندازی خط تولید ژله

اگر با کاربرد ها، ویژگی ها و مزایای ژلاتين آشنا باشید می دانید که پودر ژله در انواع صنايع مختلف دارویی – شمیایی – غذایی کاربرد دارد. در صنعت دارو سازی بسیاری از قرص ها و دارو ها به صورت ژلاتین تولید می شوند؛ در صنایع آرایشی بهداشتی، لوازم و محصولات زیادی از ژلاتین تشکیل شده اند؛ و تمام این موارد به اهمیت پودر ژله و کسب درآمد زیاد در زمینه تولید پودر ژله اشاره می کنند! در حال حاضر یکی از پر نیاز ترین خطوط تولید در ایران که سود خوبی به همراه دارد راه اندازی خط تولید پودر ژله می باشد.

تعداد کارخانه تولید ژله در ایران بسیار کم است و این یعنی سود زیاد!

ماشین آلات مورد نیاز در خط تولید پودر ژله

زاگرس ماشین یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین مرکز سازنده انواع ماشین آلات صنعتی آماده راه اندازی خط تولید پودر ژله با بهترین کیفیت برای هموطنان خود می باشد. این مرکز یکی از بهترین و با تجربه ترین کارخانه تولید انواع دستگاه بسته بندی و دستگاه میکسر پودر ژله در ایران می باشد. دستگاههای ساخته شده قبل از ارسال توسط قسمت کنترل کیفی بررسی و تست می شود.

برای راه اندازی خط تولید ژله از انواع نوار نقاله و دستگاه کانوایر، دستگاه میکسر پودر ژله، دستگاه پرکن مایعات، پرکن پودری، دستگاه بسته بندی پودری، دستگاه ساشه پودری ، دستگاه بالابر Z و… استفاده می شود.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *