ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه کیسه پرکن سیمان | کیسه پر کن سیمان

کیسه پرکن سیمان، یکی از ماشین آلات دستگاه بسته بندی است که به منظور پر کردن کیسه‌های خالی با سیمان استفاده می‌شود. در صنعت ساختمان، سیمان یکی از مهمترین مواد اولیه برای تولید بتن و مواد ساختمانی است. پس از تولید سیمان در کارخانه، بسته‌بندی و بارگیری آن برای حمل و نقل به مقصد نیاز است. برای این منظور از دستگاه کیسه پرکن سیمان استفاده می‌شود.

دستگاه کیسه پرکن سیمان تک توزین کیسه پر کن سمان حجمی به همراه میکسر بتن و سیمان

قیمت دستگاه کیسه پرکن سیمان

پرکننده کیسه سیمان: انواع دستگاه های کیسه پرکن سیمان را با قیمت های مناسب میتوانید از مجموعه صنعتی زاگرس ماشین خریداری نمایید. قیمت دستگاه پرکن در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه است زیرا مالیات و ارزش افزوده ندارد – خرید مستقیم از کارخانه صورت می گیرد و بدون واسطه می باشد – گارانتی و پشتیبانی از طرف کارخانه می باشد. این دستگاه پرکن دارای دو نوع قیف جهت استفاده در انبارهای سیمان، گچ استفاده می باشد.

دستگاه پرکن کیسه سیمان یکی از دستگاه های صنعتی است که امروزه در کارخانه های تولید سیمان و گچ استفاده می شود. از این دستگاه استفاده می کنند تا در کارخانه ها پر کردن سیمان با دقت و سرعت بیشتری انجام شود. این دستگاه پرکن پودری به صورت توزین و حجمی تولید می شود.

خرید و فروش دستگاه پرکن سیمان

خرید دستگاه پرکن سیمان بنا به درخواست مشتری به صورت تک، دو و چهار توزین طراحی و تولید می کنند. وزنه هایی که برای بسته بندی در نظر گرفته می شود معمولا از 20 کیلوگرم تا 50 کیلوگرم می باشد. به طوری که در هر ساعت می توان 10 تا 12 تن سیمان را وزن و بارگیری کرد. اگر زمینه کاری شما نیز مربوط به این دستگاه است می توانید برای خرید دستگاه پرکن کیسه سیمان به ما مراجعه کنید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت دستگاه پرکن کیسه سیمان با همکاران ما تماس بگیرید و یا به سایت مجموعه مراجعه کنید.

ویژگی های دستگاه کیسه پرکن سیمان

این دستگاه قابل حمل است و می توان آن را در زیر هر یک از ایستگاه های بارگیری قرار داد.

این سیستم دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

سیستم توزینکاملا الکترونیکی است.
لودسل مجهز به لودسل وزن
موتور برقبرق سه فاز 5.5 اسب بخاری
سیستم کیف گیرمنحصر به فرد
وزن خالص دستگاه150 تا 250 کیلوگرم
دقت پر کردن99.5%
نمایشگرنمایشگر دقیق وزن
زمان پر کردن هر کیسهاز 4 تا 6 ثانیه
عملیات آسانافزایش راندمان تولید
 قابلیت تنظیم وزنکیف از 10 تا 100 کیلوگرم
عملکردنیمه اتومات و تمام اتوماتیک

مزایا و ویژگی های کیسه پرکن سیمان

انواع دستگاههای صنعتی پرکن سیمان به گونه ای طراحی و تولید می شوند که بتوانند تمامی کیسه ها را با وزن یکسان پر کنند و در هنگام فروش محصول کیسه های هم وزن را در اختیار مشتری قرار دهند. کیسه ها را با سیمان و سایر مواد پودری پر کنید.

دستگاه پرکن سیمان پرکن سیمان در کیسه قیمت و خرید

از ویژگی های این دستگاه تولیدی صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شاسی بادوام: این دستگاه دارای شاسی مقاوم بوده و به گونه ای طراحی شده است که نصب دستگاه در خط تولید سیمان به خوبی انجام شده و از استحکام بالایی برخوردار است.

دقت بالا: یکی از ویژگی های این دستگاه دقت بالا در پرکردن است. یعنی سیستم این دستگاه بسته بندی پودری به گونه ای است که با لودسل و سنسور کار می کند و می تواند دقت بالایی در حدود 10 گرم داشته باشد.

مجهز به سیستم عیب یاب: این دستگاه دارای سیستم عیب یابی است و در صورت وجود ایراد در قطعات از طریق علائم هشدار دهنده به اپراتور اطلاع می دهد.

صفحه نمایش: این دستگاه ها معمولا مجهز به صفحه نمایش هستند و اطلاعات مربوط به محصول شامل تعداد کیسه های پر شده، وضعیت فعلی، مشکلات سیستم و … را به اپراتور گزارش می دهند.

تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی قدرتمند: این دستگاه دارای سه موتور الکتریکی و یک گیربکس می باشد که مواد پودری به خوبی با هم مخلوط شده و وارد کیسه ها می شود.

قطعات و تجهیزات کیسه پر کن سیمان

این نوع دستگاه کیسه پرکن از یک سری قطعات و تجهیزات اصلی تشکیل شده است که در کلیه نوع‌های آن مشابه هستند. این دستگاه از یک هوپر (تنظیم کنترلی شده برای مواد) برای محل قرار گیری سیمان، سیستم پایه‌ای برای حمل و نقل کیسه‌های خالی، سیستم پرکن کیسه و دستگاه کنترل استفاده می‌کند.

مرتبط: دستگاه میکسر صنعتی

نحوه کار و استفاده

برای استفاده از دستگاه کیسه پرکن سیمان، کیسه‌های خالی در سیستم پایه‌ای قرار داده می‌شوند و سپس به صورت خودکار توسط دستگاه از میکسر پودری به سمت سیستم پرکن کیسه حرکت می‌کنند. در این مرحله، سیمان از هوپر به داخل کیسه پر شده و به صورت خودکار نیز کیسه بسته می‌شود. پس از بسته شدن کیسه، آن به صورت خودکار از دستگاه خارج می‌شود و آماده بسته‌بندی و بارگیری برای حمل و نقل می‌شود.

استفاده از دستگاه کیسه پرکن سیمان، به دلیل سرعت بالا، دقت بالا در پر شدن کیسه و کاهش زمان و هزینه در بسته‌بندی سیمان، به عنوان یک راهکار اقتصادی و کارآمد در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ضمن، این نوع ماشین آلات پرکن قابلیت پر کردن کیسه‌های خالی با وزن‌های مختلف را داراست، بنابراین می‌تواند برای بسته‌بندی سیمان در مقیاس‌های مختلف استفاده شود.

عملکرد دستگاه پرکن کیسه سیمان

سیستم دستگاه پرکن سیمان اتوماتیک بوده و نحوه کار به این صورت است که وقتی اپراتور کیسه را در جای خود قرار می دهد دکمه استارت را فشار داده و کار بارگیری شروع می شود. از آنجایی که دستگاه مجهز به سیستم الکترونیکی است، وزن مواد داخل پاکت را کنترل می کند و تمامی کارهای مربوط به بارگذاری نقطه تنظیم و انداختن پاکت را به صورت خودکار انجام می دهد.

با استفاده از این سیستم راندمان تولید افزایش می یابد. تولید این دستگاه نیاز به دانش فنی بالایی دارد و متخصصان داخلی این دستگاه را به صورت انبوه تولید و به داخل و خارج از کشور عرضه می کنند. 

فروش دستگاه پرکن سیمان خرید کیسه پرکن سیمان

انواع دستگاه های کیسه پرکن

دستگاه های کیسه پرکن در انواع مختلفی موجود می باشند كه عبارتند از:

دستگاه پرکن کیسه پودر: از این دستگاه برای پر کردن مواد پودری مانند سیمان، آرد، کود شیمیایی و … در کیسه ها استفاده می شود. این دستگاه دارای سیستم PLC قوی و قدرتمند می باشد. دستگاه پرکن پودری تمام اتوماتیک و پرکن پودری نیمه اتومات از انواع آن هستند.

دستگاه پرکن کیسه بزرگ: این دستگاه برای پر کردن کیسه هایی که ابعاد بزرگی دارند و می توانند بین 500 تا 2000 کیلوگرم را پر کنند، موثر است. دستگاه مورد نظر دارای سیستم بالابر هیدرولیک و پنوماتیک بوده و بسته به نوع متریال و کیفیت دستگاه می تواند بین 15 تا 30 تن در ساعت را پر کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *