ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه پر کن ماست (خط تولید ماست موسیر)

برای راه اندازی خط تولید ماست موسیر و محصولاتی از جمله: خام، عسل؛ مربا، محصولات بهداشتی، شوینده ریکا، شامپو و… هر نوع محصول دیگری از نوع مایعات غلیظ می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. دستگاه های پرکن مایع غلیظ زاگرس ماشین از یک پیستون در داخل یک سیلندر برای فشار دادن مایع به داخل ظرف استفاده می کنند. این دستگاه پر کن ماست معمولاً دارای یک مکانیزم پمپ با نیروی پنوماتیک هستند که برای پر کردن ظروف با حجم مورد نیاز مایع تنظیم شده است.

دستگاه پر کن ماست موسیر و خط تولید ماست

راه اندازی خط تولید ماست موسیر و…

زاگرس ماشین یکی از قدیمی ترین و بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه پر کن جامد و مایعات می باشد.

خط تولید ماست موسیر یکی از پرسود ترین خطوط تولیدی است که نیاز به دستگاه پرکن ماست موسیر دارد.

انواع دستگاه پر کن ماست و… در زاگرس ماشین با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به فروش می رسد.

انواع مدل های این دستگاه به صورت تک نازل و چند نازل در این مجموعه ساخته می شود.

آماده سازی مواد اولیه ماست

در ابتدای هر خط تولید و برای شروع، نیاز به آماده سازی مواد اولیه تولید می باشد. در خط تولید ماست موسیر نیز به همین صورت می باشد. مهم ترین مواد اولیه در راه اندازی خط تولید ماست شیر پر چرب و شیر کم چرب می باشد. شیر و مواد اولیه باید بار میکروبیمناسبی داشته باشد. برای ارائه بهترین کیفیت باید به مواد اولیه بسیار توجه کنید که مرغوب باشد.

استاندارد سازی مواد ماست

استاندارد سازی معمولا چربی و مواد جامد بدون چربی شیر مورد استفاده در خط تولید ماست تنظیم می شود. که در استاندارد های تولید ماست و لبنیات مطابق استانداردهایجهانی مقدار مواد جامد بدون چربی شیر، باید ۸.۲ درصد باشد. اما تمامی این موارد به نوع ماستی که تولید می کنید بستگی دارد. تولید ماست موسیر، ماست پر چب، ماست طعم دار، ماست کم چرب و…

همگن سازی ماست موسیر

همگن سازی در خط تولید ماست برای جلوگیری از جدا شدن چربی موقع تولید و انتقال کالا م و مقاوم سازی انجام می شود. هموژنیزاسیون موجب کم تر کردن اندازه و در نهایت بالا بردن تعداد گلبول های چربی خواهد شد.

پاستوریزاسیون شیر

پاستوریزاسیون شیر جزو واجب ترین عملیات در خط تولید محصولات لبنی و تخمیری شیر، خصوصا ماست می باشد. در این مرحله شیر به مقدار مناسب حرارت داده می شود تا میکرب ها از بین بروند، آنزیم های شیر غیر فعال شوند و بافت ماست تولید شده به بهترین شکل باشد. برای پاستوریزه کردن شیر به صورت صنعتی برای خط تولید ماست صنعتی و خانگی از دستگاه پاستوریزه کننده زاگرس ماشین استفاده کنید.

مرحله تولید ماست صنعتی

در خط تولید ماست صنعتی و سنتی چه در خانه و چه در کارخانه نیاز است که از مایه ماست استفاده کنید. مایه ماست دارای دو باکتری استرپتوکوکوس ترموفیلوس و لاکتوباسیلوس بولگاریکوس با نسبت یک به یک می باشد. استرپتوکوکوس ترموفیلوس، لاکتیک اسید تولید می کند. باکتری لاکتوباسیلوس بولگاریکوس علاوه بر لاکتیک اسید، باعث بالا رفتن کیفیت ماست و معطر شدنش می شود.

بسته بندی ماست

مانند تمامی محصولات غذایی، وقتی به انتهای خط تولید می رسیم، با بسته بندی و دستگاه بسته بندی نیاز پیدا خواهیم کرد. در خط تولید ماست صنعتی و خانگی می توانید از دستگاه پر کن ماست زاگرس ماشین استفاده کنید.

دستگاه پر کن ماست

دستگاه پر کن ماست موسیر و یا مایعات غلیظ به صورت تک نازل و چند نازل تولید می شود. دستگاه های پرکن ماست موسیر با مکانیزم سیلندر و پیستون به صورت الکترو مکانیک و پنوماتیک عملیات پر کردن را انجام می دهد. ازا آنجایی که ماست موسیر غلظت بالایی دارد حتما باید با فشار پر شود. با توجه به میزان تولید می توانید از دستگاه های روتاری و خطی تک نازل و چند نازل برای بسته بندی ماست موسیر استفاده کنید. در دستگاه پرکن ماست موسیر، مراحل پرکنی و بسته بندی به طور همزمان در یک دستگاه انجام می شود. همانند تمام ماشین آلات و دستگاه بسته بندی، دستگاه پر کن ماست موسیر نیز دارای انواع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی است.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *