ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی قوطی قرص یا به اصطلاح برخی از افراد قوطی پر کن دارو یکی از متداول ترین دستگاه هایی است که میتوانید از آن استفاده کنید. بنابراین در کمترین زمان ممکن باید بتوانید دستگاهی کاملا پیشرفته با بسته بندی صحیح داشته باشید در یک خط تولید قسمت بسته بندی بسیار مهم است زیرا که محصول آماده ی عرضه به بازار میشود در دستگاه قوطی پر کن در ابتدا وزن و تعداد مشخص شده از یک قرص و یا دارو در یک قوطی ریخته میشود و سپس درب آن بسته میشود در بیشتر موارد در صنعت دارویی با توجه به اینکه بهداشت آن بسیار مهم است یک فویل و سلفون به روش القایی و یا حرارتی روی درب قوطی قرار میگیرد و سپس درب اصلی روی قوطی با دستگاه درب بند انجام میشود.

دستگاه های صنعتی و ماشین آلات صنعتی

دستگاه بسته بندی قرص 

بسیاری از قرص های دارویی در قوطی های کوچک و بزرگ بسته بندی میشوند این قوطی ها در تعداد مختلفی از انواع قرص بسته بندی میشوند. برای بسته بندی قرص دستگاه های پرکن و مخصوص نیاز است.

هزینه های راه اندازی خطوط دارویی با توجه به سرمایه ای که میخواهید صرف کنید متغیر هستند. اما باید دقت داشته باشید که میتوانید انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات پیشرفته ای که ضروری کتار هستند را خریداری نمایید و سپس پس از رونق گرفتن کار و حرفه ای که دارید میتوانید دستگاه ها و تجهیزات دیگری را نیز خریداری کنید بنابراین با ما در تماس باشید.

دستگاه کپسول پرکن

بسیاری از قرص های دارویی به صورت کپسول بسته بندی میشوند برای بسته بندی این کپسول ها در قوطی ها میتوانید یک دستگاه بسته بندی دارویی را تهیه کنید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید .

دستگاه کوتینگ قرص ، گرانول سازی قرص ، دستگاه بسته بندی قرص، دستگاه بسته بندی وکیوم بسیار پر کاربرد هستند و با دستگاه های پیشرفته میتوانید در کمترین زمان ممکن یک خط دارو سازی و بسته بندی بندی موفق داشته باشید .

دستگاه بسته بندی دستی

دستگاه های قوطی پرکن برای قرص ها و کپسول های دارویی در انواع دستی و اتوماتیک ساخته و طراحی میشوند میتوانید برای خرید انواع دستگاه ها و اطلاع از قیمت های آنها با ما در ارتباط باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم .

خط تولید قرص و کپسول

خط تولید قرص و کپسول شامل دستگاه های صنعتی پیشرفته ی دارو سازی میباشد که میتوانید با خرید و تهیه ی آنها یک خط تولید موفق داشته باشید .امروزه در صنایع دارویی باید کمتر از دخالت دست استفاده کنید تا بهداشت حفظ شود در این صورت ما بهترین راهکار ها را به شما عزیزان معرفی میکنیم .

دستگاه بسته بندی دارو

بسته بندی انواع دارو در قوطی های کوچک و بزرگ به صورت کاملا حرفه ای با سرعت بالا انجام میشود اینکه بتوانید به صورت کاملا تخصصی یک خط تولید دارویی و قوطی پرکن داشته باشید قطعا سود خوبی را به دست خواهید آورد همچنین بسته بندی انواع قرص و دارو باید توسط دستگاه های پیشرفته وبه روز و کاملا استاندارد انجام شود .

جهت طراحی و ساخت انواع دستگاه تولید و ماشین آلات دارویی و بسته بندی دارویی تنها کافیست با ما در ارتباط باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

5/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *