ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه تولید چیپس میوه خشک | خط تولید چیپس میوه ای

چیپس میوه، یکی از پر فروش ترین و کم رقیب ترین حوزه کسب و کاره این روز ها در ایران. امروز قصد داریم با چیپس میوه خشک و نحوه تولید این محصول محبوب و مفید آشنا بشیم. دستگاه تولید چیپس میوه خشک درخط تولید چیپس میوه ای یکی از مهم ترین ماشین آلات در این خط به حساب می آید. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل با دستگاه تولید چیپس میوه و این خط تولید آشنا شویم:

دستگاه تولید چیپس میوه خشک

دستگاه تولید چیپس میوه خشک

در اصل بدون این دستگاه ممکن نیست بتوانیم چیپس میوه خشک تولید کنیم. در اصل برای تولید چیپس میوه ای یک دستگاه کافی نیست و ما برای راه اندازی این خط نیاز به همکاری چند دستگاه از جمله دستگاه تولید چیپس میوه خشک نیاز خواهیم داشت. در ادامه بیشتر با این خط و تجهیزات لازم برای میوه خشک کن آشنا خواهیم شد پس با ما همراه باشید.

خط تولید چیپس میوه ای

خط تولید چیپس میوه ای یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تنقلات که ضرر ندارند و مفید هستند، در بین مردم است. برای راه اندازی این خط، به دستگاه تولید چیپس میوه که نام دیگر آن میوه خشک کن است و تعدادی از ماشین آلات صنعتی و بسته بندی دیگر نیاز خواهیم داشت. دستگاه تولید چیپس میوه خشک نیاز به تجهیزات پیشرفته و فضای بسیار بزرگی ندارد. در یک کارگاه کوچک و خانگی نیز قابل پیاده سازی شدن است.

در ادامه انواع ماشین آلات صنعتی که برای تولید چیپس میوه خشک نیاز داریم را به شما معرفی میکنیم. که برای تهیه این ماشین آلات با بهترین کیفیت در سراسر ایران و قیمت مقرون به صرفه می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت اقدام نمائید.

خط تولید چیپس میوه و دستگاه تولید چیپس میوه خشک

انواع دستگاه و تجهیزات مورد نیاز در خط تولید چیپس میوه ای:

در ابتدا برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه ای نیاز به سه دستگاه شستشوی میوه اولیه داریم که در ادامه به شما معرفی خوهیم کرد:

دستگاه شستشوی میوه در خط تولید چیپس میوه ای

خط تولید چیپس چه میوه ای باشد و چه سیب زمینی ، هر دو نیاز به شستشوی داردند.

1. دستگاه شستشو و گل گیر میوه جات:

در مراحل اولیه تولید چیپس میوه باید توسط دستگاه شستشوی سبزیجات و میوه جات که برای گل گیری از انواع محصولات گیاهی استفاده می شود، استفاده کنیم. این دستگاه دارای به صورت مکانیزه و دقیق با شدت بالا و قدرت زیاد آب، میوه جات را از آلودگی های محیطی مثل گل، خاک و… پاک می کند و برای انگل زدایی به دستگاه بعدی انتقال می دهد.

2. دستگاه میوه شور و ضدعفونی کننده:

در مرحله بعدی خط تولید چیپس میوه خشک ، میوه جات را پس از شستشو و گلگیری، برای ضدعفونی، میکروب کشی، انگل زدایی به دستگاه شستشو و ضدعفونی کننده انگل زدا انتقال می دهیم که اینکار به صورت مکانیزه صورت می گیرد. دستگاه شستشوی دوم برای این است که میوه ها را از هرگونه آلودگی، ویروس و باکتری مضرر پاک شوند. در این دستگاه با توجه به نوع میوه جات و مقدار آلودگی، مواد ضدعفونی کننده استفاده می شود.

۳-مرحله سوم شستشو:

در این مرحله باید با کمک سومین وان شست و شو میوه، آخرین شستشو را اجرا کنیم. در این مرحله با کمک دستگاه شستشو، تمامی مواد ضدعفونی کننده و شیمیایی که در مرحله قبل بکار رفت از سطح محصول یا میوه جات پاک می کنیم. سپس محصول به کمک نوار نقاله دستگاه، میوه جات را به مراحل بعدی در خط تولید چیپس میوه ای انتقال می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت دستگاه شستشوی سبزی و میوه جات، خرید و قیمت دستگاه تولید چیپس میوه از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

پس از شستشو نوبت به مراحل بعدی خط تولید چیپس میوه خشک می رسد. این مراحل به ترتیب نوار استیل آبگیر، دستگاه هسته گیر میوه، دستگاه اسلایسر میوه و در نهایت دستگاه تولید چیپس میوه خشک و دستگاه بسته بندی می باشد.

دستگاه هسته گیر میوه

در این مرحله از خط تولید چیپس میوه ای میوه جات هسته دار را به دستگاه هسته گیر میوه انتقال می دهیم. این دستگاه با عملکرد دقیق و پر سرعت شروع به جدا سازی گوشت میوه جات از هسته می کند. این دستگاه به صورت تک نازل، دو نازل، و سه نازل در زاگرس ماشین با بهترین کیفیت تولید می شود.

دستگاه اسلایسر میوه

میوه های شسته شده و هسته گیری شده در این مرحله تولید چیپس میوه خشک باید برش بخورند. برای این کار باید دستگاه اسلایسر میوه استفاده کنیم. دستگاه اسلایسر میوه نیز یکی از تجهیزات مهم است که قبل از دستگاه تولید چیپس میوه خشک از آن استفاده می شود. در اصل برای انتقال میوه جات به دستگاه تولید چیپس میوه خشک باید از اسلایسر میوه صنعتی استفاده کنیم.

دستگاه تولید چیپس میوه خشک

در این مرحله که اصلی ترین مرحله خط تولید چیپس میوه خشک می باشد، رسیدیم. حالا زمان آن رسیده که میوه جاتی که آماده کرده ایم به دستگاه تولید چیپس میوه خشک انتقال بدهیم. دستگاه خشک کن میوه یکی از تخصصی ترین تجهیزات و محصولات زاگرس ماشین می باشد که با دقت فراوان و قطعات برند و با کیفیت ساخته می شود. برای انجام این کارمیوه جات را داخل سینی های دستگاه قرار می دهیم و دستگاه را تنظیم می کنیم. حالا باید صبر کینید تا میوه جات خشک شوند . حال چیپس میوه ای ما آماده است و می توانیم آن ها را بسته بندی کنیم.

دستگاه بسته بندی چیپس میوه ای

حالا باید چیپس میوه خشک را که طبق مراحل بالا تولید کرده ایم بسته بندی کنیم. برای بسته بندی میوه خشک نیاز به دستگاه بسته بندی تک توزین، 2 توزین، 4 توزین و یا دستگاه بسته بندی خانگی داریم. تمامی این دستگاه ها را می توانید از طریق مجموعه صنعتی زاگرس ماشین در سراسر ایران تهیه نمائید. قیمت دستگاه بسته بندی در این مجموعه بسیار مقرون و به صرفه می باشد و بدون هیچگونه واسطه ای از تولید به مصرف به شما تولید کنندگان عزیز عرضه می شود.

تولید چیپس میوه

خرید و قیمت دستگاه تولید چیپس میوه خشک

برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه ای و خرید دستگاه تولید چیپس میوه خشک می توانید از طریق راه های ارتباطی در سایت اقدام نمائید. مشاوران ما در این مجموعه آماده ارائه راهنمایی ها و پاسخ به سوالات شما هستند. راه های ارتباطی و تماس با ما در سایت درج شده است. همین حالا تماس بگیرید و سوال بپرسید. برای استعلام قیمت دستگاه تولید چیپس میوه ای کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

دستگاه شستشوی میوه

دستگاه شستشوی میوه که به آن دستگاه میوه شویی یا دستگاه میوه شور نیز می گویند. یک تجهیزات ضروری در خط تولید چیپس میوه.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن با طراحی منحصر به فرد به لحاظ سایز و ابعاد امکان استفاده در هر مکان را از مغازه‌ها و کارگاه‌های کوچک.

بسته بندی میوه خشک

دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی میوه خشک با بهترین کیفیت. در مدل های تک توزین، دو توزین، چهارتوزین و ده توزین. قیمت مناسب و عملکرد عالی.

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *