ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خشک کن مینی [دو کابین + تک کابین]

دستگاه خشک کن مینی تک کابین کوچکترین نوع دستگاه های خشک کن کابینی هستند. این خشک کن قابلیت استفاده از در محیط های کوچک خانگی و کارگاهی را داشته و می توان از آن برای کسب و کارهای کوچک استفاده کرد. دستگاه خشک کن مینی دو کابین مدل کمی بزرگ تر این دستگاه می باشد. با ظرفیت بیشتر و قابلیت خشک کردن تعداد میوه و سبزیجات بیشتر برای کارهای نیمه صنعتی قابل استفاده است.

خرید دستگاه خشک کن مینی دو کابین

دستگاه خشک کن مینی دو کابین

امروزه استفاده از میوه های خشک در بین خانوارها گسترش یافته و بازار اقتصادی قابل توجیهی را بدست آورده است، بنابراین افراد زیادی تمایل به روی آوردن به این بازار را دارند. افراد زیادی هستند که میخواهند با تجربه کم و سرمایه اندک شروع کرده و تلاش خود را برای سودآوری در این بازار انجام دهند.

دستگاه خشک کن میوه 20 کیلویی و میوه خشک کن 50 کیلویی نمونه های حاضر این دستگاه هستند.

تقاضای بالای این دستگاه باعث شده است که ماشین سازی زاگرس کرج ساخت و طراحی این مدل دستگاه های کوچک را در دو حالت دستگاه خشک کن مینی تک کابین و دو کابین در دستور کار خود قرار داده و با کمک متخصصین خود بهترین و با کیفیت ترین نوع این دستگاه ها را تولید نماید.

قیمت دستگاه خشک کن مینی

قیمت دستگاه خشک کن میوه دو کابین یا میوه خشک کن تک کابین نسبت به مدل های صنعتی و بزرگ ارزان تر می باشد. برای استعلام قیمت دستگاه خشک کن مینی تک کابین و دو کابین می توانید همین حالا با مشاورین ما در مجموعه زاگرس ماشین کرج تماس بگیرید. (ارسال به سراسر ایران)

عملکرد دستگاه خشک مینی

دستگاه خشک کن مینی بعد از دستگاه شستشوی میوه و نوار آبگیر قرار می گیرد. با کمک این دستگاه میوه خشک کن می توان انواع میوه ها از جمله موز، انبه، سیب، پرتقال ، آلو، گیلاس و هر میوه ای که مدنظر شما باشد را به راحتی انجام داده. ابعاد این دستگاه به گونه ای است که می توان از آن در منازل و مغازه و کارگاه های کوچک و خط تولید خانگی از آن به راحتی استفاده کنید.

به دلیل ابعاد و حجم کوچک این دستگاه خشک کن می توانید از آن در انواع خط تولید ادویه جات، خط تولید میوه خشک، خط خشک کن سبزیجات و… به صورت خانگی و کارگاهی به راحتی استفاده کنید.

این دستگاه تمام سبزی ها از جمله نعنا، شیوید، تلخون، مرزه و دیگر سبزی ها را به بهترین نحو خشک کرده و مورد بهره برداری قرار می دهد. علاوه بر سبزیجات هر نوع میوه یا خشکباری را که نیاز دارید برای شما به بهترین شکل خشک می کند.

در این دستگاه سیستم تنظیم دما و حرارت قرار داشته و به کمک این سیستم هر فردی حتی با اطلاعات کم می تواند از آن به راحتی استفاده کند. مدل های برقی، گازی، دوگانه این دستگاه در این مرکز طراحی و تولید می شود. علاوه بر خشک کن می توانید دستگاه بسته بندی میوه خشک را نیز از ما خریداری کنید تا خط میوه خشک شما کاملتر و حرفه ای تر شود.

شما علاوه بر میوه و سبزیجات با این دستگاه می توانید انواع گوشت، ماهی، میگو و قارچ را نیز خشک کرده و مورد استفاده قرار دهید. درواقع کیفیت و شیوه کار این دستگاه مشابه میوه خشک کن نیمه صنعتی است و فقط ابعاد کوچکتری دارد.

ضمانت 18 ماهه زاگرس ماشین کرج به همراه 10 سال خدمات پس از فروش ، برگ برنده ای است که در اختیار شما مشتریان قرار داده می شود تا به آسانی و با خیالی راحت بتوانید خرید خود را انجام داده و از خرید خود لذت ببرید.

مشخصات فنی دستگاه مینی دو کابین ماشین سازی زاگرس

طول 200 سانتیمتر
عرض 80 سانتیمتر
ارتفاع 160 سانتیمتر
برق موردنیاز تک یا سه فاز
ظرفیت بارگیری 60 کیلوگرم
وزن تقریبی 150 کیلوگرم

جهت مشاوره ، خرید و تهیه لیست قیمت دستگاه میوه خشک کن مینی هم اکنون می توانید با شماره تماس 02634716956 و از طریق واتس اپ با شماره 09309958589 با ما در ارتباط باشید

دستگاه خشک کن مینی دوکابین کاتالوگ قیمت میوه خشک کن مینی

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *