ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط تولید ادویه جات (از 0 تا 100 تولید ادویه)

راه اندازی خط تولید ادویه جات در خانه و یا کارگاه های صنعتی و کارخانه تولید ادویه جات؛ شامل دستگاه هایی است که بتوانید از مرحله خشک کردن، آسیاب نمودن و فرآوری تا مرحله بسته بندی از آنها استفاده نمایید. همچنین نعنا و انواع سبزیجات نیاز به دستگاه شستشو سبزی و خشک کن سبزیجات نیز دارند. زاگرس ماشین کرج یکی از معتبر ترین و بزرگترین کارخانه های ساخت تجهیزات، ماشین آلات و دستگاه های خط تولید ادویه جات به صورت پیشرفته با تکنولوژی روز دنیا میباشد.

راه اندازی خط تولید ادویه جات پودری خانگی و صنعتی

بسته بندی و فروش ادویه در منزل با راه اندازی خط تولید و بسته بندی ادویه جات یکی از بهترین روش ها برای ایجاد کسب و کار های خانگی و صنعتی می باشد. از آنجایی که ادویه های معطر در هر خانه و آشپز خانه ای مورد نیاز است، داشتن یک کارگاه ادویه می تواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد. برای راه اندازی “خط تولید ادویه جات” نیاز به ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی ادویه – شستشوی سبزی – بالابر – خشک کن و… دارید که در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد.

ماشین آلات خط تولید ادویه جات پودری

خط تولید ادویه همانند خط تولید گیاهان دارویی می باشد؛ که باید به گونه ای باشد که تمام مراحل آماده سازی انواع ادویه را به صورت کاملا بهداشتی و تخصصی با حفظ کیفیت، سلامت و ماندگاری به اتمام برساند.

در واقع یک خط کامل میتواند بسیار سودمند باشد و کلیه ی مراحل را به صورت کاملا حرفه ای و اتوماتیک و با هماهنگی کامل میان دستگاه ها به انجام برساند. که در این زمینه زاگرس ماشین کرج یکی از با تجربه ترین تولید کنندگان ماشین آلات خط تولید ادویه جات پودری میباشد.

همچنین دستگاه ها و ماشین آلات این خط تولید ارزان و پر درآمد میتوانند کاملا اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک در ظرفیت های مختلفی باشند بنابراین با هر ظرفیت میتوانید دستگاه مناسب را خریداری نمایید.

دستگاه شست و شو ، دستگاه خشک کن ، دستگاه آسیاب، دستگاه بالابر و دستگاه بسته‌بندی از جمله دستگاه هایی هستند که بسیار کاربرد دارند و فرآوری و تهیه محصولات با این دستگاه ها سود بالایی دارد.

قیمت و هزینه راه اندازی خط تولید ادویه

جهت راه اندازی این خط باید در ابتدا با مشاوران و کارشناسان فروش مجموعه ی زاگرس ماشین در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را در این خصوص متناسب با نیاز و حجم تولیدات خود به دست آورید. اما به صورت کلی مواد غذایی و ادویه ها مورد نیاز هر خانواده ای میباشد و فعالیت در این زمینه قطعا با سود همراه میباشد. امکان خرابی و ضرر در این زمینه از تولید بسیار کم میباشد که مواد خشک شده و بسته بندی شده طول ماندگاری بسیار بالایی دارند و زمان برای فروش و عرضه به بازار برای رساندن محصول به دست مشتریان را خواهید داشت.

اما با این وجود میتوانید مشاوره های تلفنی و حضوری کارشناسان ما را نیز در زمینه استعلام قیمت خط تولید ادویه جات پودری و فروش ماشین آلات دریافت نمایید.

همچنین ادویه جات مانند چوب زرچوبه، دانه های فلفل، چوب دارچین و زنجبیل، دانه های هل و… بسیار در ایران کشت میشود. تولید کنندگان و کشاورزان میتوانند در این زمینه نیز فعالیت داشته باشند؛ و با راه اندزای یک خط تولید و فرآوری ادویه جات سود بالاتری را به دست آورند.

سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید ادویه جات

هر کسب و کاری که در ابتدا بخواهد آغاز شود نیازمند سرمایه گذاری میباشد و این سرمایه گذاری اگر عاقلانه و با برنامه ریزی باشد میتواند پس از مدتی بازگشت سود داشته باشد و این سوددهی پس از چند ماه میتواند هزینه ای که برای راه اندازی و خرید ماشین آلات داشته اید را به شما بازگرداند بنابراین برای راه اندازی و سرمایه گذاری پول خود در ابتدا همه ی جوانب را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید تا با دید باز تر و بهتری بتوانید کسب و کار خود را به انجام برسانید.

همچنین برای راه اندازی خط تولید ادویه علاوه بر خرید ماشین آلات باید اقدام به خرید و یا اجاره ی یک مکان جهت راه اندازی خط نمایید.

کاربرد دستگاه های تولید ادویه

دستگاه شستشوی سبزی : وان شست و شو اتوماتیک و نیمه اتومات برای انواع سبزی و گیاهان دارویی.

دستگاه خشک کن سبزی : جهت خشک کردن انواع سبزی ها ، زنجبیل و…

بالابر z : برای انتقال ادویه به دستگاه‌ آسیاب ادویه.

بالابر پودری : برای بالا بردن و انتقال مواد و ادویه جات پودری.

دستگاه آسیاب :  برای آسیاب کردن ادویه ها.

بالابر کاسه ای : برای  بالا بردن ادویه  پودر شده و انتقال آن‌ به مخزن دستگاه بسته‌‌بندی.

دستگاه بسته بندی پودری : برای بسته‌بندی ادویه در ظرفیت‌های مختلف.

نوار نقاله بسته بندی : جهت انتقال محصول بسته‌بندی شده به اپراتور.

دستگاه قوطی پر کن پودری : پرکن ادویه جهت پر کردن قوطی ها از ادویه ها.

انواع میکسر صنعتی : برای ترکیب و مخلوط کردن چند پودر با یکدیگر.

دستگاه شیرینگ پک : برای سلفون کشی ظزوف و بسته بندی ادویه جات کاربرد دارد.

بسته بندی ادویه

همچنین بسته بندی ادویه ها میتواند در انواع گوناگونی باشد بسته بندی در قوطی ها و بسته بندی در پاکت های سه طرف دوخت از متداول ترین نوع بسته بندی ها هستند. قیمت دستکاه بسته بندی

ادویه ها مصرف بالایی در غذاهایی ایرانی دارند و تهیه انواع ادویه ها میتواند سود بالایی داشته باشد. میخک، گلپر، زیره، دارچین، پاپریکا ، پودر سیر، زنجبیل ،سماق، زردچوبه، ادویه کاری، فلفل از جمله ادویه های پر مصرف هستند.

دستگاه ساشه پودری برای تولید ادویه جات تک نفره و دستگاه قوطی پرکن و دستگاه لیبل زن بنا به نیاز و خواسته ی مشتریان در خط بسته بندی کاربرد دارند.

راه اندازی کارخانه تولید ادویه جات

دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی امروزه با کاربرد های گسترده ای هستند. در واقع در گذشته از نیروی دست برای تهیه ادویه ها استفاده میکردند. مجبور بودند تا تعداد زیادی از نیرو های دست و اپراتور ها در زمان طولانی مدت میتوانستند تعداد محدودی از ادویه ها را تهیه نمایند. اما امروزه در مدت زمان بسیار کم بدن نیاز به استخدام تعداد بالایی از نیروی کار و پرداخت حقوق میتوانید حجم بالایی از محصولات را در مدت زمان کوتاه تولید نمایید.

تولید ادویه در منزل

تمامی دستگاه ها طبق خواست و نیاز مشتریان با هر سایز و ابعادی طراحی و ساخته میشود. از ابعاد و حجم تولیدی کم و خانگی تا باعاد و حجم بسیار بالای کارخانه ای را میتوانید به زاگرس ماشین کرج سفارش دهید. دستگاه ها به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک ساخته و طراحی میشوند. همچنین خدمات راه اندازی و نصب و خدمات پس از فروش و ضمانت به خریداران داده میشود.

حاشیه سود بسته بندی ادویه

خط ادویه‌جات و چاشنی در منزل و یا کارگاه های صنعتی و کارخانه یکی از خطوط پرسود است. این خط با سود دهی بالا نیاز به فضای گسترده و هزینه ی زیاد جهت راه اندازی و نگهداری از خطوط را ندارد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه ها با ما در تماس باشید. کارافرینی با راه اندازی یک کارگاه صنعتی میتواند بسیار پر سود باشد. همچنین امکان افزایش تولیدات و گسترش کسب و کار ها در خط تولید امکان دارد و دستگاه ها توسط زاگرس ماشین کرج به گونه ای ساخته و طراحی میشوند که امکان اضافه کردن قطعات برای گسترش کسب و کار ها وجود داشته باشد.

دستگاه های بسته بندی انواع ادویه جات وزن کشی دقیق دارند و بسته های تولیدی را با قیمت مناسب عرضه میکنند. قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. برای سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری

راه اندازی خط تولید ادویه جات خانگی، صنعتی و کارگاهی می تواند برای شما درآمد بسیار بالایی ایجاد کند. ادویه جات بسیار محبوب هستند و با سرمایه گذاری در خرید ماشین آلات و دستگاه تولید ادویه می توانید این نوع خطوط را راه اندازی کنید. زاگرس ماشین یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین مراکز تولید کننده دستگاه های تولید و بسته بندی ادویه جات پودری می باشد. برای سفارش از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *