ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی تخمه | راه اندازی خط تولید تخمه

بسته بندی تخمه

بسته بندی تخمه یک فرآیند ضروری در صنعت تولید محصولات کشاورزی است که شامل بسته بندی تخمه برای فروش و توزیع می شود. این فرآیند به دقت نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که دانه ها در بسته ها به خوبی محافظت می شوند، از لحاظ کیفی مناسب هستند و به گونه ای ارائه می شوند که برای مشتریان جذاب باشد. دستگاه بسته بندی خشکبار یکی از تجهیزات تخصصی و دستگاه های صنعتی زاگرس ماشین است که برای بسته بندی و پر کردن دانه های گرانولی به شیوه ای سریع، کارآمد و قابل اطمینان طراحی شده است. در این مقاله به بررسی دستگاه بسته بندی تخمه آفتاب گردان ویژگی ها، مزایا، قیمت و کاربردهای انواع مدل های آن می پردازیم.


انواع دستگاه بسته بندی تخمه ماشین آلات خط تولید تخمه

ویژگی های دستگاه بسته بندی تخمه

دستگاه بسته بندی تخمه دستگاهیست که دارای چند ویژگی گوناگون است که به آن این امکان را می دهد محصولات دانه ای و گرانولی را سریعتر و کارآمدتر بسته بندی کند. انواع محصولاتی مثل تخمه آفتاب گردان، تخمه کدو، تخمه آجیل، تخمه هندوانه، خشکبار، میوه خشک و… برخی از ویژگی های این نوع دستگاه بسته بندی عبارتند از:

بسته بندی با سرعت بالا:

دستگاه های بسته بندی تخمه طوری تولید و ساخته شده اند که تخمه ها را با سرعت بسیار بالا بسته بندی کنند و باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه های نیروی کار در خط تولید شوند.

تطبیق پذیری:

ماشین آلات بسته بندی تخمه می توانند انواع مختلفی از دانه ها و گرانول ها از جمله دانه های ریز و درشت مثل حبوبات، بادام زمینی، خشکبار، آجیل، نخود، لوبیا و…) را در اندازه ها و اشکال مختلف در لفاف ها، میزان حجم و مواد گوناگون بسته بندی کنند.

دقت:

انواع مدل های دستگاه بست ‌بندی تخمه آفتاب گردان دارای سنسورها و کنترل کننده های حرفه ای و دقیق هستند که دقت و سازگاری بسته ها با مواد را تضمین کنند.

دوام:

دستگاه های تولید تخمه شرکت زاگرس ماشین کرح بسیار با دوام و مقاوم ساخته شده‌اند و میتوانند در محیط و فضا های سخت مقاومت کنند و در طولانی مدت بدون خراب شدن کار کنند. در صورت خربی نیز تمامی ماشین آلات صنعتی این مرکز دارای 2 سال گارانتی و ضمانت بدون قید و شرط و 15 سال خدمات پشتیبانی هستند.

مزایای دستگاه بسته بندی تخمه

تخمه کدو- تخمه آفتابگردان – تخمه هندوانه و… یکی از محصولات خشکبار و محبوب برای ایرانی هاست. از این رو اگر صاحب خط تولید تخمه هستید یا قصد راه اندازی خط تولید خشکبار و آجیل دارید به شما تبریک می گوئیم، زیرا یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات را برای تولیدات خود انتخاب کرده اید. از این رو انواع دستگاه بسته بندی تخمه مزایای متعددی را به شما تولیدکنندگان عزیز ارائه می می کنند که این ماشین آلات را به سرمایه گذاری مطمئن و ارزشمند برای مشاغل مختلف در صنعت کشاورزی تبدیل می کند. برخی از مزایای انواع دستگاه های صنعتی ما عبارتند از:

سه مدل دستگاه بسته بندی تخمه ساشه ای - توزین - پرکن

افزایش بهره وری و کاهش نیروی کار

دستگاه های بسته بندی تخمه می توانند دانه ها و محصولات مشابه را با روش های مختلف با سرعت بالا بسته بندی کنند و در نتیجه بهره وری را افزایش داده و هزینه های نیروی کار را برای کارخانه شما کاهش دهند.

افزایش راندمان در خط تولید تخمه

توسط این ماشین آلات خط تولید تخمه شما می تواند محصولات دانه ای را به شکلی دقیق و وزن یکسان در بسته های گوناگون بسته بندی کند و با دقت بالا بدون هدر رفتن محصولات یا کوچک ترین خطایی، راندمان تولیدی شما را افزایش دهد.

بالا بردن کیفیت محصولات

دستگاه های ساخته شده توسط زاگرس ماشین این قابلیت را دارند تا دانه های تخمه کدو، تخمه هندونه، تخمه آفتاب گردان و… را به گونه ای بسته بندی کنند که کیفیت آنها حفظ شود. همچنین در این فرایند اطمینان حاصل شود که تارخ انقضای محصولات را افزایش دهد و برای مدت طولانی تری، تخمه ها تازه و سالم می مانند.

صرفه جویی در هزینه های تولید

به خاطر دقت، دوام، سرعت و کیفیت عملکرد دستگاه بسته بندی تخمه زاگرس ماشین، می توانید در روند تولید و فروش محصولاتتان صرفه جویی در هزینه های تولید را احساس کنید. زیرا دستگاه های تولیدی این مرکز می توانند هزینه های مربوط به نیروی کار را کاهش بدهند و امکان هدر رفت محصولات را به حداقل برسانند و در نتیجه این ها، هزینه های کلی کاهش میابد.

کاربردهای دستگاه بسته بندی تخمه

ماشین آلات بسته بندی تخمه ساخته شده توسط مرکز تخصصی زاگرس ماشین کاربردهای متعددی در صنعت تولید محصولات کشاورزی مثل خشکبار، حبوبات، بسته بندی تخمه و آجیل دارند. از دستگاه بسته بندی تخمه در تاسیسات، کارخانه جات، کارگاه های صنعتی و حتی خط تولید خانگی تخمه برای بسته بندی تخمه و همچنین محصولات مشابه آن مثل حبوبات، خشکبار، قند، بسته بندی چای و… به طور گسترده استفاده می شود.

راه اندازی خط تولید تخمه

مرکز زاگرس ماشین علاوه بر انواع دستگاه بسته بندی تخمه، ماشین آلات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید تخمه مانند دستگاه تفت تخمهدستگاه بالابر zدستگاه تخمه شور کنبالابر کاسه ای و… را نیز با بهترین کیفیت تولید می کند. دستگاه بوجاریدستگاه سرند و… نیز از جمله دیگر دستگاه های مورد نیاز هستند.

راه اندازی خط تولید تخمه و بسته بندی تخمه آفتاب گردان تخمه کدو و تخمه هندوانه

انواع ماشین آلات و دستگاه بسته بندی تخمه

انواع مختلفی از دستگاه های بسته بندی تخمه از جمله انواع دستگاه بسته بندی خانگی و مدل های صنعتی در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین موجود است. که هر کدام برای نیازهای بسته بندی خاصی از تخمه ها طراحی و ساخته شده اند. برخی از انواع رایج دستگاه های این مرکز عبارتند از:

دستگاه ساشه گرانولی تخمه:

دستگاه ساشه گرانولی یکی از دستگاه ها و ماشین آلات پر طرفدار برای بسته بندی تخمه پوست کنده و یا با پوست است. این مدل دستگاه های ساشه می توانند کیسه های بسته بندی تخمه را به صورت عمودی تشکیل، پر و مهر و موم کنند. آنها برای بسته بندی دانه های کوچک تا متوسط عمودی ​​مناسب هستند.

دستگاه بسته بندی توزین دار تخمه:

این نوع ماشین آلات جزو محبوب ترین دستگاه های بسته بندی حبوبات نیز هستند. آن ها می‌توانند کیسه‌های بسته بندی تخمه را ابتدا وزن کنند و بر اساس تنظیماتی که اپراتور از پیش انجام داده؛ به صورت افقی بسته ها را به صورت یکنواخت پر و سپس و مهر و موم کنند. آنها برای بسته بندی دانه های بزرگتر یا بسته های دانه مناسب هستند.

دستگاه قوطی پرکن تخمه

این دستگاه ها که به آن قوطی پرکن می گویند، دارای مدل های مختلف اتومات و نیمه اتوماتیک می باشند و می توانند دانه ها و مواد گرانولی را در قوطی های پلاستیکی، چوبی، فلزی، مقوایی و … به صورت خیلی شیک و مدرن بسته بندی کنند. این گونه دستگاه های برای بسته بندی های صادراتی تخمه بسیار مناسب هستند.

دستگاه کیسه پرکن حجمی تخمه:

دستگاه کیسه پرکن می تواند دانه های تخمه های مختلف (تخمه کدو، تخمه آفتاب گردان، تخمه هندوانه و…) را در کیسه های حجمی با وزن بالا بسته بندی کنند. آنها برای بسته بندی دانه های ریز، کوچک یا متوسط ​​مناسب هستند.

عواملی وجود دارد که هنگام انتخاب دستگاه بسته بندی تخمه باید توجه کنید

هنگام انتخاب دستگاه بسته بندی تخمه ، توجه به چندین فاکتور ضروری است ، از جمله:

نوع تخمه ای که میخواهید بسته بندی کنید:

انواع مختلف تخمه به روش های بسته بندی متفاوتی نیاز دارند. مهم است که ماشینی انتخاب کنید که بتواند نوع تخمه و نیازهای بسته بندی را انجام دهد. دستگاه های زاگرس ماشین تمامی نوع تخمه ها و آجیل یا حبوبات را به خوبی و به بهترین شکل با وزن بندی دقیق انجام می دهند.

مواد یا جنس لفاف بسته بندی:

انتخاب مواد بسته بندی به نوع تخمه و شرایط نگهداری بستگی دارد. مهم است که ماشینی را انتخاب کنید که بتواند مواد بسته بندی مختلف را ساپورت کند. بر فرض مثال اگه قصد دارید از نایلون برای بسته بندی استفاده کنید اما ممکن است بعد از مدتی از نوع لفاف های سلفونی بخواهید استفاده کنید. بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که بتواند نوع جنس های مختلف لفاف ها را پشتیبانی کند. دستگاه های مرکز ما این قابلیت را نیز دارند.

ظرفیت و میزان تولیدات:

ظرفیت دستگاه باید با الزامات بسته بندی مطابقت داشته باشد. مهم است که ماشینی را انتخاب کنید که بتواند حجم بسته بندی مورد نیاز را تحمل و به خوبی بسته بندی کند. انواع دستگاه پرکن و توزین دار این مجموعه در میزان حجم های مختلفی موجود است.

دقت دستگاه در نحوه بسته بندی:

دستگاه باید در بسته بندی دانه ها دقیق و ثابت باشد. مهم است که ماشینی با سنسورها و کنترل های پیشرفته انتخاب کنید که دقت را در فرایند خود تضمین کند.

قیمت دستگاه بسته بندی تخمه

بسته بندی تخمه فرآیندی ضروری در صنعت تولید محصولات کشاورزی است که نیاز به دقت و سرعت در فرآیند تولید دارد. زاگرس ماشین کرج از سال 87 اقدام به طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی مختلف کرده است و با هدف جلب رضایت مشتری تا کنون توانسته بهترین دستگاه ها را به تولید کنندگان عرضه نماید.

ماشین آلات صنعتی این مرکز تمامی این فاکتور ها را برای تولید و بسته بندی بهترین و با کیفیت ترین محصولات رعایت می کند. با اطمینان کامل می توانید اقدام خرید از این مرکز کنید. قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز بسیار مقرون و به صرفه می باشد زیرا – خرید به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود – گارانتی توسط مرکز صورت می گیرد – واسطه ای در این میان برای خرید شما وجود ندارد – مالیات و ارزش افزوده شامل نمی شود.

نتیجه گیری

استفاده از انواع دستگاه بسته بندی تخمه راه حلی قابل اعتماد و کارآمد برای بسته بندی دانه های گرانولی می باشد که مزایای بی شماری را برای مشاغل مختلف در صنعت کشاورزی فراهم می کند. ماشین آلات بسته بندی تخمه زاگرس ماشین با ویژگی ها و کاربردهای تخصصی و پیشرفته خود یک سرمایه گذاری ارزشمند برای شرکت هایی است که به دنبال بهبود فرآیند بسته بندی تخمه و بهبود بهره وری و کارایی کلی خط تولید خود هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *