ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه میکسر پودر کاکائو | میکسر پودر شیر کاکائو

میکسر پودر کاکائو و شیر کاکائو یک ماده همه کاره برای پخت کیک، بیسکوئیت، نوشیدنی ها و محصولات سلامتی است. استفاده از پودر شیرگاکائو با کیفیت بالا از یک تولید کننده معتبر برای طعم مطلوب و حلالیت در دستور پخت یکی از نیاز های تولیدی های کیک، شیرینی پزی ها، منازل، آشپزخانه ها، کافه ها، بستنی فروشی ها وتولیدی بستنی و… است.

اگر قصد راه اندازی خط تولید پودر کاکائو یا شیرکاکائو دارید بهتر است بدانید که یکی از مهمترین ماشین آلات صنعتی در این تولیدی، دستگاه میکسر پودر می باشد. دستگاه میکسر پودر کاکائو در طعم، رنگ، سلامت و کیفیت این محصول نقش بسیار مهمی دارد. جهت خرید و استعلام قیمت دستگاه میکسر پودر شیر کاکائو با ما تماس بگیرید.

پودر کاکائو یک پودر قهوه ای معطر است که با حذف بیشتر چربی دانه های کاکائو تولید می شود. معمولا در شیرینی پزی و شیرینی پزی استفاده می شود. پودر کاکائو به دلیل بافت ریز آسیاب شده، طعم و عطر قوی شکلاتی دارد. به راحتی در مایعات سرد و گرم حل می شود و PH آن بر حلالیت و طعم آن تأثیر می گذارد. پودر کاکائو غیر قلیایی (طبیعی) در مقایسه با انواع قلیایی ملایم تر، طعم شکلاتی قوی تری دارد. پودر کاکائو رنگ قهوه ای تیره ای دارد و آنتی اکسیدان بالایی دارد.

میکسر پودر شیر کاکائو دستگاه میکسر پودر کاکائو

معرفی انواع دستگاه میکسر پودر کاکائو

دستگاههای میکسر صنعتی برای مخلوط کردن مواد و ترکیبات پودر کاکائو دارای مدل های مختلفی می باشد.

دستگاه میکسر پارویی، دستگاه ریبون بلندر، بلندر صنعتی، میکسر پودری بزرگ، همزن صنعتی، میکسر گردان، میکسر افقی مخزن ثابت و… از انواع میکسر پودر شیرکاکائو هستند.

دستگاه میکسر پودر شیر کاکائو صنعتی یک تجهیزات استفاده شده در صنعت غذایی برای تهیه و مخلوط کردن پودر شیر و کاکائو صنعتی است. این دستگاه به طور عمده در کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی بزرگ استفاده می‌شود.

وظیفه اصلی این دستگاه، ترکیب و مخلوط کردن دقیق پودر شیر و کاکائو صنعتی به نسبت‌های مشخص است. دستگاه میکسر با استفاده از سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی، پودر شیر و کاکائو صنعتی را به طرز یکنواخت و همگن در مخلوطی تبدیل می‌کند. این فرآیند به منظور دستیابی به یک محصول نهایی با کیفیت و طعم مطلوب انجام می‌شود.

در نهایت برای بسته بندی این محصول، از انواع دستگاه بسته بندی استفاده می شود.

مشحصات فنی کلی

میکسرهای پودر شیر کاکائو صنعتی معمولاً از جنس استیل یا آلومینیوم ساخته می‌شوند تا در مقابل خوردگی و آلودگی مقاوم باشند. ظرفیت و اندازه این دستگاه‌ها متناسب با نیاز و تولیدی که در محیط صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت است. همچنین، برخی از میکسرها مجهز به سیستم‌های خنک کننده هستند تا دمای مخلوط را کنترل نموده و از افت کیفیت محصول جلوگیری کنند.

جنس بدنه و مخزنقابل سفارشی سازی با استیل 304 یا 316 و 318
برق مصرفیتک فاز و 3 فاز (قابل سفارشی سازی)
قدرت الکتروموتوربسته به حجم مخزن و مقدار مواد پودری
حجم مخزن دستگاهقابل سفارش از 100 لیتر تا 5000 لیتر
همزنپره ای گردان – ثابت – چرخشی و…
تابلو برقدارد
مجهز بهسیستم عیب یابی – منوی چند زبانه – PLC
سرعت3 تا 16 تنظیم سرعت
دارای ویژگیسهولت در تمیز کردن – مصرف برق کمتر
ابعادطبق نیاز مشتری متغیر

خرید و قیمت دستگاه میکسر پودر شیر کاکائو

استفاده از دستگاه میکسر پودر شیر کاکائو صنعتی در صنعت غذایی برای افزایش بهره‌وری و دقت در تهیه محصولات پودری شیر کاکائو اهمیت دارد. این دستگاه‌ها به صورت خودکار و با سرعت بالا عمل می‌کنند و به تولید کمترین میزان هدررفت و بالاترین کیفیت محصول نهایی کمک می‌کنند.

جهت مشاهده نمونه کار ها و استعلام قیمت میکسر صنعتی / قیمت میکسر پودر کاکائو و سفارش دستگاه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع دستگاه های مختلف مورد استفاده در خط تولید این محصول:

به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *