ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خرید دستگاه پرکن [خرید پر کن مایعات، پودری، گرانول]

در صنعت بسته بندی، استفاده از انواع دستگاه‌های پرکن (Filling Machine) برای پر کردن محصولات و مواد مختلف مایعات، پودر، گرانول در داخل کیسه یا قوطی های بسته بندی بسیار رایج است. خرید دستگاه پرکن به کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی کمک می‌کنند تا فرآیند پر کردن محصولات را به صورت خودکار و با کیفیت بالا انجام دهند. در این مقاله، به بررسی نکاتی که باید در نظر گرفته شوند هنگام خرید پر کن، میپردازیم.

مهم ترین نکات هنگام خرید دستگاه پرکن

خرید دستگاه پرکن

تعیین نیازهای خط تولید و کارخانه

تعیین نوع محصول: قبل از خرید دستگاه پرکن ، نوع محصولی و موادی (پودری، گرانولی یا مایعات) که قصد پر کردن آن را دارید، را مشخص کنید. آیا محصول مایعات، سیال، خمیری، پودری، دانه ای یا ذرات دار است؟ این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد تا دستگاهی که بهترین عملکرد را در پر کردن محصول مورد نظر دارد را انتخاب کنید. بر فرض مثال دستگاه پرکن پودری در مدل های مختلف ساشه پرکن – کیسه پرکن – قوطی پرکن و…

ظرفیت دستگاه پرکن: مقدار محصولی که باید در واحد زمانی مشخصی پر شود را بررسی کنید. این میزان معمولاً بر اساس حجم تولید شما تعیین می‌شود. بررسی کنید که دستگاه پرکن انتخابی قادر به پر کردن حجم مورد نظر شما در زمان مورد نیاز است یا خیر.

خصوصیات فنی: نیازهای خاصی مانند دقت پرکن، سرعت پرکن، قابلیت تنظیم حجم پر شده، سیستم توزین، کنترل و دقت وزن گیری را بررسی کنید. این خصوصیات بسته به نوع محصول و استانداردهای تولید شما متفاوت خواهد بود.

مورد دوم بررسی بازار و انتخاب سازنده

بررسی بازار: بازار دستگاه‌های پرکن را بررسی کنید و انواع مدل‌ها، برندها و قیمت‌ها را مقایسه کنید. اطلاع از تجربیات کاربران و بازخوردهای آنها نیز می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند.

تامین‌کننده معتبر: از تامین‌کننده‌ای با تجربه و معتبر خرید کنید. تحقیق کنید و نظرات کاربران و مشتریان را درباره کیفیت دستگاه‌ها و خدمات پس از فروش بررسی کنید.

خرید دستگاه پرکن

زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین مراکز طراحی، ساخت و فروش انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی، دستگاه پرکن مایعاتدستگاه کیسه پرکندستگاه قوطی پرکن و… می باشد. برای استعلام قیمت ها و خرید دستگاه پرکن همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سه دستگاه پرکن به طور کلی از لحاظ نوع مواد وجود دارد:

دستگاه پرکن گرانولی

که با این دستگاه پرکن گرانولی می توانید مواد دانه ای و گرانول را به صورت حجمی، توزینی، ساشه ای در قوطی، کیسه و… پر کنید. این دستگاه نیز دارای مدل های دستی، خانگی، اتوماتیک، نیمه اتومات و… می باشد. برای خرید پر کن نوع گرانولی و… با ما تماس بگیرید.

دستگاه پرکن پودری

از این دستگاه نیز همانند دستگاه پرکن گرانولی برای مواد پودری و ریز دانه استفاده می شود. این دستگاه نیز همانند دستگاه بالا دارای مدل ها و نمونه های مختلف با کاربرد های متفاوت می باشد. برای خرید پر کن نوع پودری و… با ما تماس بگیرید.

دستگاه پرکن مایعات

شامل دو نمونه اصلی پرکن مایعات غلیظ و رقیق برای بسته بندی ساشه مایعات – پرکن بطری مایعات و بسته بندی آب معدنی – کیسه پرکن مایعات و… برای خرید پر کن نوع مایعات و… با ما تماس بگیرید.

ثبت سفارش و خرید پر کن

جهت خرید انواع ماشین آلات پر کن صنعتی، خانگی و دستی و… به صورت حجمی ، توزینی، ساشه ای، تک نفره، قوطی پرکن، خرید دستگاه پرکن کیسه، قوطی، بطری، ساشه و… به صورت پودری، مایعات، گرانول، دانه، برای محصولات غذایی، دارویی، شیمیایی مختلف مث دستگاه پرکن حبوبات، دستگاه کیسه پرکن خشکبار، دستگاه پرکن برنج و… با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز زاگرس ماشین شما را راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *