ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه پرکن ساشه ای چیست؟ (انواع پرکن ساشه)

از دستگاه پرکن ساشه ای برای پر کردن مواد پودری و مایع در داخل بسته های تک نفره و ساشه ای استفاده می شود. انوع پرکن ساشه برای ایجاد بسته بندی های مواد پودری، گرانولی و مایعات به صورت بسته بندی های کوچک و یک نفره کاربرد دارند. در ادامه بیشتر با این دستگاه بسته بندی آشنا می شوید:

دستگاه پرکن ساشه ای پرکن پودری ساشه

دستگاه پر کن ساشه ای

فرض کنید شما نوع محصول پودری مثل قهوه یا نسکافه دارید و قصد دارید آن را به صورت بسته های یک نفره با مقدار وزن مشخص از 3 گرم تا 250 گرم پر کنید. ساشه ها برای تولید محصولات مختلف گرانولی، پودری، مایعات غلیظ و مایعات رقیق استفاده می شوند. ادویه جات، قهوه، نمک، فلفل، آویشن، نسکافه، سس، آبلیمو، عسل، مربا و… از انواع محصولاتی هستند که به صورت ساشه ای توسط ساشه پرکن تولید می شوند.

این عمل توسط دستگاه پرکن ساشه ای که به آن پرکن پودر اتومات یا دستگاه بسته بندی پودری نیز گفته می شود. صورت می گیرد. بهترین مرکز خرید دستگاه ساشه در ایران یعنی زاگرس ماشین کرج با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت برای شما می سازد.

انواع دوخت دستگاه پرکن ساشه ای

دستگاه‌ پر کن ساشه ای، دوخت بسته بندی ها را در شکل های گوناگونی انجام می‌دهد. انتخاب نوع دوخت دستگاه به نوع محصولات شما، سلیقه شما، طراحی بسته بندی محصول شما بستگی دارد. مدل های دوخت این دستگاه می تواند به شکل های مختلف زیر باشد.

انواع دستگاه پرکن ساشه ای

دستگاه پر کن پودری ساشه ایدستگاه پر کن ساشه مایعاتدستگاه پر کن ساشه گرانولی سه نوع اصلی انواع پرکن ساشه هستند. در ادامه تعدادی از محبوب ترین آن ها بر اساس نیاز مشتری و میزان درخواست خرید و فروش دستگاه ساشه بررسی می کنیم. در صورتی که قصد بسته بندی در حجم بالا تر و حرفه ای تر دارید می توانید دستگاه پرکن پودری را تهیه نمائید!

بسته بندی پرکن (ساشه، قوطی پرکن، کیسه پرکن، توزینی و..(
انواع پرکن های پودری
  • دستگاه بسته بندی سه طرف دوخت 1 تا 100 گرم.
  • دستگاه پرکن ساشه ای 3 الی 150 گرم.
  • دستگاه ساشه پرکن 2 تا 200 گرم مدادی.
  • دستگاه پرکن ساشه پودر 10-3000 گرمی.
  • دستگاه پرکن ساشه بک سیل 1 تا 200 گرمی.
  • ساشه پر کن 5 تا 300 گرمی سه طرف دوخت.
  • دستگاه پرکن ساشه ای 5 الی 300 گرمی مدادی.
  • دستگاه پرکن ساشه مکی 5 الی 200 گرمی.
  • ساشه سه طرف دوخت 25 الی 1000گرمی.
  • دستگاه ساشه زن دستی 3 تا 50 گرمی.
  • بسته‌بندی 3- 700 گرمی بک‌سیل.
  • دستگاه ساشه مایعات سه طرف دوخت 50 گرمی.

دستگاه پرکن ساشه پودر 10-3000 گرمی

این دستگاه پرکن پودری به صورت ساشه ای می باشد و با قوطی پرکن پودری متفائت است، زیرا بسته بندی های آن به شکل ساشه ایجاد می شود. به عنوان کمک کننده خوبی در بسته بندی فرعی انواع ذرات، پودر و اجزاء است. این دستگاه پرکن ساشه ای سیستم کنترل خودکار میکرو کامپیوتری (میکروکُنترولر) را اتخاذ کرده است.

دستگاه ساشه پرکن ساشه ای

به همین دلیل سرعت و دقت بالای فرآیند پر کردن را به طور کامل در محصولات شما تضمین می کند. این یک دستگاه بسته بندی فوق العاده است که می تواند نیازهای مختلف شما را در بین انواع پرکن ساشه ای برآورده کند. ایده آل برای استفاده خانگی یا تجاری.

انواع دستگاه بسته بندی نسکافه – دستگاه بسته بندی قهوه – دستگاه بسته بندی شربت آبمیوه و… از جمله محصولات این نوع دستگاه پرکن پودری هستند. بهترین و تخصصی ترین شرکت سازنده این نوع محصولات در کنار شماست تا نیاز شما تولید کنندگان گرامی رفع شود!

دستگاه پر کن ساشه ای مایعات

این نوع دستگاه های پرکن ساشه ای دارای انواع مختلفی از مدل ها می باشد که قادر است مواد مایع غلیظ و رقیق را به صورت ساشه ای بسته بندی کند. برای اطلاع از انواع محصولات، قیمت ها، مشاهده نمونه کار ها، مشاوره تخصصی و… با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

قیمت دستگاه پرکن ساشه ای

مرکز زاگرس ماشین کرج، بهترین نوع ماشین آلات بسته بندی و عملکرد این دستگاه را با مناسب ترین قیمت دستگاه بسته بندی در کشور به شما ارائه می دهد. از جمله مزایای هرید دستگاه پرکن ساشه ای از زاگرس ماشین، گارانتی دو ساله، قیمت ارزان، نصب و راه اندازی، مشاوره تخصصی، پشتیبانی 15 ساله، سفارشی سازی دستگاه ها، تامین قطعات و… می باشد.

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *