ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه میکسر خانگی [قیمت + توضیحات]

دستگاه میکسر برای مخلوط کردن انواع مواد پودری، خمیری، مایعات استفاده می شود و دارای انواع مدل ها و نمونه های مختلفی می باشد. قیمت دستگاه میکسر خانگی و یا انواع میکسر صنعتی بسته به نوع دستگاه و نوع محصول متغیر می باشد. در این مقاله از سایت زاگرس ماشین قصد داریم به بررسی انواع دستگاه میکسر خانگی یا مخلوط کن خانگی بپردازیم!

دستگاه میکسر خانگی چیست؟

دستگاه میکسر خانگی یا درواقع همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید دستگاه های کوچک و کم حجم هستند که برای استفاده در منزل طراحی و ساخته می شوند. توسط این دستگاه مخلوط کن خانگی میتوانید شیرموز، معجون خانگی، گردو، آب میوه، آب طالبی و… درست کنید و در منزل استفاده کنید. یا برای پخت و پز کیک و شیرینی می توانید آرد و مواد مختلفی مثل تخم مرغ، وانیل، شیر و… را مخلوط کنید.

قیمت دستگاه میکسر خانگی

میکسر های خانگی و صنعتی متفاوت هستند!

میکسر ها در چندین نوع مدل و اندازه و ابعاد برای کاربرد های مختلف وجود دارند. دستگاه میکسر پودری در نوع صنعتی نمونه های بزرگ و حجیم برای استفاده در خط تولید و کارخانه جات می باشند.

مدل های کوچک میکسر برای استفاده در منزل هستند

اما نمونه مدل های کوچک برای استفاده در منزل هستند که به آن مخلوط کن خانگی نیز گفته می شود. آبمیوه فروشی ها، لبنیاتی ها، شیرینی فروشی ها و … نیز از انواع مخلوط ساز خانگی استفاده می کنند.

میکسر خانگی با نمونه مدل های صنعتی بسیار تفاوت دارد و کاربرد آن ها فرق دارد.

انواع دستگاه میکسر خانگی

ابتدا به بررسی انواع مدل های دستگاه میکسر خانگی می پردازیم:

  • میکسر برقی غذا
  • میکسر برقی کوچک
  • قیمت میکسر برقی کوچک
  • خردکن میکسر برقی
  • میکسر غذا
  • قیمت میکسر غذا کوچک
  • غذا ساز همه کاره
  • غذاساز، مخلوط‌کن و هم‌زن خانگی
  • و…

قیمت دستگاه میکسر خانگی

لطفا توجه داشته باشید که دستگاه میکسر خانگی مدل های ساخت داخل و خارج دارد و بسیار طیف وسیع با قیمت های مختلف می باشد که در فروشگاه های مختلف اینترنتی مثل دیجیکالا، ایمالز، ترب و… می توانید نمونه های و عکس مخلوط کن خانگی را مشاهده کنید. این دستگاه های خانگی رنج قیمت بین 1000000 (1 میلیون تومان) تا 20000000 تومان (20 میلیون تومان) به بالا را دارد.

طبق بررسی های سایت دیجیکالا در باره میکسر خانگی:

قطعات به کار رفته در مخلوط کن شامل تیغه‌ های قوی و محکم، پارچ، خرد کن یخ و موتور قدرتمند است. با روشن شدن موتور، تیغه‌ها به حرکت درمی‌آید و مواد داخل پارچ را به قطعات بسیارکوچک خرد می‌کند تا در نهایت یکدست شود. مخلوط کن برای تهیه انواع سس، سوپ، خرد کردن انواع سبزیجات و یخ کاربرد دارد و برای تهیه مایعات ایده‌آل است. تیغه‌ی مخلوط کن توانایی خرد کردن مواد غذایی با بافت سخت را ندارد. بنابراین خردکردن، پوره کردن و آسیاب کردن از وظایف غذا ساز است نه مخلوط کن. مهم‌ترین تفاوت غذاساز و مخلوط کن، وجود تیغه‌های متعدد برای کاربردهای گوناگون در غذا ساز است. یکی دیگر از لوازم خانگی میکسر است که کاربردی مشابه با مخلوط کن دارد. تفاوت میکسر با مخلوط کن در حالت مواد است به این شکل که مواد جامد با قطعات مختلف را می‌توان در میکسر، خورد له یا آسیاب کرد.

نتیجه گیری

قیمت میکسر خانگی و انواع مدل های ایرانی و خارجی آن طیف وسیعی از قیمت ها و محصولات را در بر می گیرد. این دستگاه خانگی کاملا با قیمت میکسر های صنعتی متفاوت هستند و نباید آن ها را با هم اشتباه بگیرید. میکسر های صنعتی قیمت بالا تری نسبت به مدل های خانگی دارند و درواقع آن ها دستگاه های صنعتی پیشرفته هستند که در خط تولید کاربرد دارند نه تجهیزات آشپزخانه و مغازه! ابعاد آن ها نسبت به مدل های خانگی بسیار بزرگ تر و حجیم تر است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *