ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط تولید رب گوجه فرنگی (راه اندازی + قیمت)

رب گوجه فرنگی، خمیری قرمز رنگ و غلیظ است که ماده اصلی تشکیل دهنده آن گوجه فرنگی می باشد. رب در آشپزی و پختن غذا های مختلف از آن استفاده می‌شود. امروزه در هر فروشگاه مواد غذایی که بروید، رب گوجه وجود دارد و در بسته بندی کنسروی یا بطری های شیشه ای نگهداری می شود. ساخت و طراحی خط تولید رب گوجه فرنگی از جمله خدمات زاگرس ماشین کرج است. در هر ظرفیت تولیدی که دارید میتوانید اقدام به سفارش و خرید این دستگاه ها نمایید.

خط تولید رب گوجه فرنگی

خط تولید رب گوجه فرنگی

خط تولید کنسرو رب گوجه فرنگی یکی از پر سودترین خط تولیدات میباشد خط تولید بنا به حجم تولید در روز و نوع بسته بندی به صورت فله ای و یا داخل شیشه و قوطی ارائه میشود. امروزه با انواع دستگاه بسته بندی پیشرفته و تکنولوژی گسترده میتوانید یک خط تولید موفق را داشته باشید دستگاه های تولید مدرن و با کیفیت و با سرعت عمل بالا برای تولیدی های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید یک خط تولید رب گوجه فرنگی خانگی کوچک راه اندازی کنید یا یک خط صنعتی در کارگاه های صنعتی و بزرگ.

ظرفیت‌های خط تولید رب گوجه فرنگی

در ظرفیت های مختلفی خط تولید رب را میتوان راه اندازی نمود میزان گوجه در روز که برای تولید تهیه میکنید میتواند تعیین کننده ی ظرفیت خط شما باشد. بنا به هر ظرفیتی از 50 تن در روز تا 1500 تن در روز و به صورت سفارش تولیدکنندگان این خطوط ساخته میشوند .همچنین علاوه بر حجم تولیدی ای که دارید باید فضای راه اندازی مناسب را نیز داشته باشید برای فضای  1500 متر تا 3500 متر میتوان ظرفیت ۵۰ الی 8۰۰ تن، و برای 3500 تا 4500 متر مربع و برای ظرفیت های ۸۰۰ تن تا ۱۵۰۰ تن باید در نظر داشت. کارگاه کوچک تولید رب گوجه فرنگی یک منبع کسب درآمد پر سود است.

فروش خط تولید رب گوجه فرنگی
قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم
تحقیق در مورد خط تولید رب گوجه فرنگی
خط تولید رب گوجه فرنگی قیمت
کارگاه کوچک تولید رب گوجه فرنگی
خط تولید رب گوجه فرنگی خانگی
فیلم خط تولید رب گوجه فرنگی
خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم

هزینه راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی

امکانات و تکنولوژی دستگاه ها و همچنین که گفته شد ظرفیت تولید در روز بستگی به هزینه راه اندازی خط تولید دارند. شستشوی و آبگیری پیشرفته و بهداشتی با دستگاه مدن،امکاناتی از جمله تغلیظ کننده کانتی نیوس با فالینگ فیلم جهت تغلیظ آب گوجه از جمله امکاناتی هستند که میتوانند در هزینه ی نهایی خط تاثیر گذار باشند . دستگاه ها از زمان شست و شو تا بسته بندی نهایی محصول اگر به صورت اتومات یا نیمه اتومات باشند در قیمت نهایی تاثیر دارند.

قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی دست دوم با قیمت کارخانه صنعتی وآکبند بسیار متفاوت است. بهتر است برای استعلام قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مراحل تولید رب گوجه فرنگی :

فرآیند تولید و بسته بندی رب گوجه فرنگی

خط تولید رب گوجه فرنگی شامل بخش تخلیه و شستشو، سورتینگ و جداسازی ، آبگیری، تغلیظ پخت ، بسته بندی می باشد.

تخلیه

بخش تخلیه به صورت ثابت و یا متحرک در فضای تولید کننده طراحی و ساخته میشود.

بخش شستشو

شستشو در چند مرحله انجام میشود و پس از شست و شو مرحله ی آبکشی و سورتینگ گوجه ها نوبت به مرحله فیلتراسیون یا صافش آب است.

در این مرحله گوجه ها در حوضچه آب ریخته میشوند و سپس گوجه ها برای شست و شو در وان های متحرک که جریان آب دارند خیسانده می شوند و سپس در هنگام بالارفتن از بالابر یا الواتور به کمک نازل های فشرده سازی آب شسته می شوند.  همچنین توسط حباب ساز که باعث تلاطم آب و شستوی بهتر گوجه ها و جداسازی ضایعات از گوجه انجام میشود.

برای جدا کردن ضایعات و تمیز کردن گوجه ها حوضچه با پمپ فشار و چرخش این عمل را انجام میدهد و آب تصفیه شده به وان شستشو بر می گردد.

سورتینگ و جداسازی

نوار نقاله گوجه ها را روی نوار سورت میفرستد و کارگران گوجه‌های ایراد دار و آناهایی که سبز هستند، گندیده و کپک‌زده هستند و یا شاخه و برگ های اضافی را از روی نوار نقاله جدا می‌کنند. و سپس به نوار شستشو که غلتک دارد فرستاده میشود تا با فشار آب قوی با نازل شست وشو شوند.

خردکردن اولیه

سپس گوجه ها وارد دستگاه خرد کن منو پمپ هلیس دار که دارای شفت چرخشی مارپیچی جهت خرد شدن می شوند.

همچنین در خط خرد کردن از دستگاه کراشر نیز استفاده میشود ، گوجه ها وارد دستگاه پری هیتر میشود تا با دمای تنظیم شده بافت نرم داشته باشند.

صافی آب گوجه

آب گوجه برای جدا کردن پالت و پوست آن با دستگاه صافی توربو فیلتر می شود،

بخش آب گیری گوجه

سپس برای به دست آوردن آب گوجه مرحله ی خرد کردن گوجه میشود و سپس پس از بالابردن دمای گوجه برای بالا بردن راندمان آبگیری و جداکردن پوست و پالپ از گوشت انجام میشود.

بخش تغلیظ

قبل از تغلیظ آب گوجه در مخزن ذخیره ریخته می شود .

تبدیل آب گوجه به رب گوجه در دستگاه های تغلیظ کننده بچ (در ظرفیت پائین میتوانید از این دستگاه استفاده کنید که از تحت خلاء استفاده میکند) و یا کانتی نیوس (زمان کمتر و کیفیت بهتری دارد) انجام میشود.

پرکن و دربندی :

سپس دستگاه قوطی پرکن وظیفه ی پر کردن قوطی ها را انجام میدهد و مرحله ی درب گذاری روی قوطی ها انجام میشود. و قوطی ها از زیر جریان آب سرد عبور میکتتد.

لیبل زنی روی قوطی ها

با دستگاه های لیبل زن روی قوطی ها لیبل مناسب درج میشود

قیمت خط تولید رب گوجه فرنگی

برای کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی با مشاوران و کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم و به نتیجه ی مطلوب برسانیم با ما در ارتباط باشید تا شما عزیزان را همراهی کنیم.

مرتبط: خط تولید چیپس

مزایای راه اندازی خط تولید گوجه

امروزه تولیدات کشور روبه بالا هستند و مخصوصا تولید رب کوجه که جزو اصلی ترین مصارف خانواده ها میباشد فرصت مناسبی است تا با راه اندازی خط تولید بتوانید در کمترین زمان ممکن به آنچه میخواهید دست یابید.

راه اندازی خط تولید رب گوجه فرنگی علاوه بر اشتغال زایی درآمد و سود بالایی را نیز دارد.

5/5 - (2 امتیاز)