ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

قیمت دستگاه پرکن تک توزین | خرید پرکن 1 توزین

دستگاه پرکن تک توزین یک دستگاه نیمه اتوماتیک برای پر کردن انواع کیسه و کارتن میباشد. این دستگاه به صورت خانگی و کارگاهی در ابعاد مختلف ساخته میشود و وزن های مختلفی را بسته بندی میکند. این دستگاه بسته بندی برای انواع کیسه و کارتن مناسب است.

فروش؛ خربد و قیمت دستگاه پرکن تک توزین

مشخصات فنی دستگاه کیسه و کارتن پرکن تک توزین 

بسته ها بنا به نیاز اپراتور ها در وزن های مختلف توسط این دستگاه آماده و بسته بندی می شوند. خرید دستگاه پرکن تک توزین برای بسته بندی انواع مواد گرانولی و دستگاه پرکن پودری استفاده می شود. انواع حبوبات، برنج، قند و شکر و… را میتوانید با این دستگاه بسته بندی نمایید معمولا این دستگاه نیمه اتوماتیک و پدالی ساخته و طراحی میشود. مزیت این دستگاه عدم نیاز به فضای زیاد برای قرار گیری و استقرار دستگاه میباشد.

دستگاه کیسه پرکن یک توزینی و کارتن پرکن از دستگاههای بسته بندی پر کاربرد است. این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که تضمین کننده کیفیت ساخت بالای دستگاه میباشد.

امروزه روش های مختلفی برای وزن کردن محصولات به وسیله دستگاه ها در صنعت بسته بندی وجود دارد که سیستم های توزین با ترازوهای بسیار دقیق و حساس کاربرد گسترده ای دارد. دستگاه بسته بندی تک توزین برای وزن کردن و پر کردن انواع محصولات خشک گرانولی طراحی شده است.

دستگاه پرکن تک توزین را کجا استفاده کنیم؟

برای بسته بندی حبوبات، برنج، غلات، آجیل، پودر ژله، خشکبار، شکر، نمک کریستال، چای، دمنوش های گیاهی و سبزیجات خشک، مواد شیمیایی، مواد دارویی و سایر محصولات گرانولی می باشد. این دستگاه برای بسته بندی در پاکت های مختلف کاربرد دارد و بسته بندی به صورت فله در کیسه و نایلون در وزن های متنوع انجام میشود. .دستگاه پرکن تک توزین برای بسته بندی های کارگاهی و تولیدات خانگی گزینه ای بسیار مناسب است.

تعداد توزین ها در این دستگاه پرکن گرانولی می تواند بیشتر نیز باشد هر چه توزین بیشتر باشد سرعت و دقت دستگاه بیشتر میشود. خریدارانی که سرعت و دقت بالای دستگاه برای آنها مهم است باید دستگاه های دارای توزین بیشتر را انتخاب کنند. این دستگاه ها سیستم plc و ترازو و کاسه های وزن کشی بسیار دقیقی دارند.

همچنین می توانید امکاناتی از جمله غبارگیر، نوار جلوی بسته بندی، تاریخ زن، بالابر بسته بندی، سیستم تزریق گاز ازت و … را نیز به دستگاه اضافه نمایید و یک خط تولید کامل داشته باشید. کنترل دستگاه این قابلیت را دارد که وزن بسته ها و حتی سرعت بسته بندی بسته ها را تغییر دهید و همچنین بسته بندی های سلفونی در پاکت های متفاوت داشته باشید.

عملکرد دستگاه کیسه پرکن یک توزین دار

دستگاه بسته بندی خشکبار یک توزین به صورت اتوماتیک بدون دخالت دست کار می کند و محصولات وارد دستگاه بالابر کاسه ای میشود و به مخزن اصلی دستگاه بسته بندی منتقل می شوند. سپس سیستم ویبره با کمترین خطا در وزن، محصول را درون کاپه های دستگاه می ریزد. سپس دستگاه عمل توزین را با توجه به وزنی که به دستگاه داده اید انجام میدهد و محصول به سمت لوله یقه انتقال داده می شود دستگاه میتواند همراه با دوخت باشد و یا بدون دوخت باشد که باید دستگاه دوخت جداگانه ای را خریداری نمایید.

قیمت دستگاه پرکن تک توزین

دستگاه پرکن تک توزین قابلیت بسته بندی انواع مواد گرانولی (حبوبات، خشکبار، قند، شکر، چای و…) در وزن 20 تا 1000 گرم را دارد. این دستگاه برای افرادی که میخواهند با درآمد کم شغل خود را ایجاد کنند مناسب است. قیمت دستگا پرکن تک توزین در زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه و ارزان است. خرید از این مرکز بدون واسطه و مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی و خرید یا مشاوره تخصصی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ظرفیت دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه کیسه پرکن تک توزین دارای توان و ظرفیت بسیار بالایی است و اپراتور با سیستم پی ال سی میزان وزن، اندازه و سایز محصول نهایی را تنظیم میکند. 

دستگاه پرکن تک توزین خانگی

بسته بندی های خانگی راه مناسبی برای درآمدزایی و اشتغال زایی هستند. بسیاری از افراد می خواهند تا در منزل شخصی و یا مکانی که دارند یک کسب و کار مطمئن و دارای درآمد راه اندازی نمایند در این جهت میتوانید برای دستگاه بسته بندی خشکبار و حبوبات دستگاه مناسب خریداری نمایید.

امکانات قابل نصب روی دستگاه

  • تاریخ زن 
  • دستگاه بالابر z همراه با مخزن استیل. (برای حمل آسان محصولات)
  • دارای نوار جلوی بسته بندی. (برای حمل آسان بسته های تولید شده)
  • سیستم پانچ و سیستم پاکت زن.
  • سنسور و سیستم مارک بین. (برای تنظیم طول بسته ها )
  • تابلو برق مجزا با سیستم plc و کاملا اتوماتیک.
  • سیستم تزریق گاز ازت.

مزایای دستگاه پرکن تک توزین.

  • سرعت و دقت دستگاه در بسته بندی ها بالاست.
  • دستگاه ساخت ایران است.
  • دارای طراحی و ساخت برای بسته بندی آسان محصولات است.
  • ابعاد و سایز دستگاه مناسب برای مشاغل خانگی میباشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *