ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی تنباکو [افقی + عمودی]

دستگاه بسته بندی تنباکو معمولا به شکل افقی و عمودی طراحی و ساخته می شود. از دستگاه بسته بندی تنباکو می توان برای بسته بندی انواع تنباکو معسل، بسته بندی تنباکو میوه ای، بسته بندی تنباکو برازجانی و… استفاده کرد. اما قبل از اینکه شما بدانید دستگاه بسته بندی تنباکو چیست؟ و چگونه کار می کند؟ بهتر است که شما با تنباکو آشنا شوید و بدانید که این گیاه از کجا می آید و کجا استفاده می شود؟

دستگاه بسته بندی تنباکو

تنباکو چیست ؟

تنباکو نام مشترک چندین گیاه از تیره نیکوتینا و خانواده Solanaceae می باشد و یک نام عمومی برای هر محصولی است که از برگ های گیاه توتون به دست بیاید. بیش از 70 گونه تنباکو شناخته شده است، اما محصول اصلی تجاری که امروزه شناخته می شود N. tabacum می باشد که توسط دستگاه بسته بندی تنباکو بسته بندی و به بازار عرضه می شود..

تنباکو
دستگاه بسته بندی تنباکو

توتون و تنباکو حاوی آلکالوئید نیکوتین است که به تنهایی اعتیادآور نیست و به نظر می رسد که واکنش بین بتاکربولین ها و نیکوتین عامل بیشتر خواص اعتیادآور می باشد. برگ های خشک توتون و تنباکو عمدتاً برای سیگار ، پیپ و محصولات مشابه توسط دستگاه بسته بندی تنباکو تولید می شود و استفاده می شود.

مصرف تنباکو

مصرف تنباکو بسیار اعتیاد آور و خطرناک بوده و عامل بسیاری از بیماری های کشنده می باشد؛ تنباکو باعث ایجاد مشکلات قلبی، ریوی و کبد شده و همچنین می تواند عامل ایجاد بیماری های سرطانی شود. در سال 2008 مصرف تنباکو بزرگترین علت مرگ و میر در جهان بوده است.

کلمه انگلیسی Tobacco

کلمه انگلیسی Tobacco از واژه اسپانیایی و پرتغالی tobaco گرفته شده است. در مورد منشاء دقیق این کلمه اختلاف نظر بسیار است، اما به طور کلی تصور می شود که حداقل تا حدی این کلمه از کلمه Taíno در زبان Arawakan از جزائر کارائیب گرفته شده باشد.

تاریخچه تنباکو و دستگاه بسته بندی تنباکو

مدت زمان زیادی است که توتون و تنباکو در قاره امریکا استفاده می شود، قدمت کشت تنباکو در مکزیک به 1000 الی 1400 سال قبل از میلاد باز می گردد. بسیاری از قبایل بومی امریکا بدون استفاده از دستگاه بسته بندی تنباکو و به طور سنتی توتون و تنباکو را می کارند و استفاده می کنند. در گذشته تنباکو را بعنوان یک ابزار اجتماعی و تشریفاتی دود می کردند، مثلاً اگر بین قبایل پیمان صلح یا توافق نامه ای انجام می شد، روسای قبایل برای نمایش صلح و دوستی بین دو قبیله تنباکو را مصرف می کردند.

پس از ورود اروپائیان به امریکا ، تنباکو بعنوان یک کالای تجاری محبوبیت بیشتری پیدا کرد. هرناندز دو بونکالو، اولین اروپایی بود که در پی دستور شاه فیلیپ دوم، پادشاه وقت اسپانیا، بذر تنباکو را در سال 1559 به اسپانیا وارد کرد. محبوبیت تنباکو به قدری در اروپا زیاد شد که توسط دستگاه بسته بندی تنباکو تولید می شد و کشورهای مستعمره انگلیس تنباکو را به جای وجه نقد در معامله ها استفاده می کردند. صادرات تنباکو ویرجینیا را از نابودی و ورشکستگی نجات داد.

تولید گسترده تنباکو (دستگاه بسته بندی تنباکو)

تولید توتون و تنباکو برای استعمال، جویدن و استنشاق تا سال 1700 میلادی به یک صنعت بزرگ در اروپا و مستعمرات آن تبدیل شد. تنباکو از قرن هجدهم میلادی بعنوان درآمدزاترین محصول در کوبا و سایر مناطق کارائیب تبدیل شد. سیگار کوبائی هم اکنون هم شهرت جهانی دارد.

تنباکو

در اواخر قرن نوزدهم، سیگار محبوبیتی جهانی پیدا کرد. جیمز بونساک ماشینی اختراع کرد تا تولید سیگار را به صورت خودکار انجام دهد. این افزایش تولید باعث رشد چشمگیری در صنعت تنباکو شد و این محبوبیت ادامه داشت تا زمانی که در اواخر قرن بیستم مشخص شد که مصرف تنباکو عامل بسیاری از بیماری ها می باشد.

به دنبال آن، پژوهش های علمی در اواسط قرن 20، توتون و تنباکو را بعنوان یک ماده مضر برای سلامتی و عامل سرطان و بیماری های تنفسی و گردش خون اعلام کرد. این تحقیقات منجر به این شد که حق تبلیغات و بازاریابی در رابطه با سیگار برداشته شود و دیگر هیچ برند سیگاری مجوز تبلیغات سیگار در سراسر جهان را نخواهد داشت.

بازار هدف تنباکو

با همه این اوصاف هنوز مصرف تنباکو به صورت سیگار یا قلیان در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و برای اینکه شما بتوانید بازار هدف آن را به دست بیاورید بایستی به بسته بندی آن توجه کافی را داشته باشید. برای بسته بندی مناسب تنباکو ما به شما دستگاه بسته بندی تنباکو را پیشنهاد می کنیم.

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه بسته بندی تنباکو به دو حالت افقی و عمودی می باشد و اغلب این سوال برای شما پیش می آید که من کدام مدل را انتخاب کنم ؟ چه فرقی بین دو مدل افقی و عمودی وجود دارد ؟

دستگاه بسته بندی تنباکو افقی نسبت به نوع عمودی آن عملکرد و نتیجه بهتری دارد؛ به دلیل اینکه شیره تنباکو معسل در جای دوخت سلفون از خود ردی به جای نمی گذارد و سبب بسته بندی شکیل تری می گردد مناسب تر است.

قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین بسیار مقرون به صرفه است زیرا گارانتی و خدمات پس از فروش توسط خود کارخانه می باشد؛ و مالیات ارزش افزوده دارد و همچنین خرید به صورت مستقیم از کارخانه بدون واسطه صورت می گیرد.

مزیت های دستگاه بسته بندی تنباکو :

  • مناسب برای بسته بندی انواع تنباکو شیره دار و بدون شیره.
  • دارای سیستم خطایاب اتوماتیک.
  • بسته بندی به صورت دوخت از بالا و بدون دخالت دست اپراتور.
  • دارای شمارشگر اتوماتیک.
  • دارای صفحه PLC جهت تنظیمات دستگاه.
  • قابلیت نصب پرکن اتوماتیک جهت مخزن اکسترودر.
  • قابلیت نصب سیستم توزین جهت جداسازی.
  • دارای سیستم EMERGENCY در قسمت فک دستگاه بسته بندی.
  • قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی.
  • دارای قابلیت تنظیم سرعت دستگاه بسته بندی تنباکو.

ایمنی دستگاه بسته بندی تنباکو:

ایمنی دستگاه بسته بندی تنباکو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و از مواردی است که بایستی خریداران حتماً به آن توجه نمایند، چراکه اگر دستگاهی ایمن نباشد منجر به خسارات جبران ناپذیری از لحاظ مالی و جانی خواهد شد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه دستگاه بسته بندی تنباکو با مشاوران مجموعه زاگرس ماشین کرج تماس گرفته و در ضمن دریافت مشاوره رایگان ، لیست قیمت را نیز دریافت کنید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *