ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

اگر از تولید کننده های مواد غذایی هستید باید بدانید که یکی از مهمترین موارد در تولیدات مواد غذایی پاکیزگی و بهداشت است. انواع دستگاه های استریل کننده برای حفظ سلامت و بهداشت محصولات شما مورد نیاز است. در ادامه با این دستگاه آشنا خواهید شد:

دستگاه استریل کننده

دستگاه های استریل کننده

استریل کردن به عملی گفته می شود که در آن میکروب ها و اسپورهای موجود در مواد غذایی به روش های مختلف از بین می روند. در سترون سازی حرارتی می توان از دمای بالاتر از 88 درجه سانتیگراد استفاده نمود. امروزه از دمای 115 درجه سانتیگراد تا 121 درجه سانتیگراد برای این عمل استفاده می شود که در نتیجه ، این روش، یک فرایند حرارتی شدید خواهد بود که توسط دستگاه های استریل کننده انجام می پذیرد.

بدیهی است مدت زمان نگهداری این گونه مواد غذایی طولانی بوده و حداقل 6 ماه می باشد.

مواد غذایی را می توان قبل از بسته بندی و یا پس از آن با دستگاه استریل کننده استریل کرد. در صورتی که بخواهیم مواد غذایی را پس از بسته بندی استریل کنیم باید برای رسیدن به هدف استریلیزاسیون دمای بالا را در مدت زمان طولانی به ماده ی غذایی وارد کنیم.

در نتیجه کیفیت تغذیه ای و اگانولپتیکی آن تغییر زیادی خواهد کرد. با پیشرفت تکنولوژی به این نتیجه رسیده اند که می توان مواد غذایی را قبل از بسته بندی در دمای بالا و در مدت زمان بسیار کوتاه استریل کرد و سپس آن را در شرایط کاملاً استریل یا به اصطلاح اسپتیک (Aseptic) بسته بندی نمود، بدون این که بر کیفیت ماده غذایی صدمه زیادی وارد آید.

خرید دستگاه های استریل کننده

در این قسمت با انوع دستگاه های استریل کننده آشنا می شویم و در بخش های دیگر در مورد هرکدام از آنها به طور مفصل برای شما توضیحاتی خواهیم گذاشت.

  1. انواع دستگاه ری تورت
  2. انواع دستگاه سترون کننده

برای دریافت مشاوره، لیست قیمت و سفارش محصولات بسته بندی و صنایع غذایی مجموعه زاگرس ماشین کرج با ما از طریق شماره تماس های 09309958589 و 02634716956 در تماس باشید یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

تمامی دستگاه های ساخته شده توسط مجموعه زاگرس ماشین کرج دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد، جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *