ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه کیسه پرکن چهار توزین (گرانولی + پودری)

دستگاه کیسه پرکن چهار توزین زاگرس ماشین برای پر کردن انواع مواد پودری و گرانولی در کیسه و کارتن استفاده می شود. در این دستگاه کیسه پرکن محصولاتی مثل خشکبار، بسته بندی حبوبات، غلات، قند، شکر، چیپس، پفک، گندم، جو، ذرت، دانه و … ابعاد، نوع و وزن کیسه، گونی، کارتن ب توجه به تنظیمات اپراتور قابلی تنظیم است. دستگاه کیسه پرکن 4 توزین اتوماتیک است که بسته بندی ها را به صورت کاملا اتومات انجام می دهد. اما با این حال این دستگاه پرکن چهار توزینی برای انجام عملیات به حداقل یک یا دو نیروی انسانی نیاز دارد.

قیمت دستگاه کیسه پرکن چهار توزین خرید دستگاه پرکن 4 توزین

قیمت دستگاه کیسه پرکن چهار توزین

قیمت دستگاه کیسه پرکن 4 توزین جزو موارد بسیار مهمی است که خریداران و تولید کنندگان باید در نظر بگیرند. برای این دستگاه پرکن قیمت ها بسیار متنوع می باشد و با وجود امکان سفارشی سازی توسط مجموعه زاگرس ماشین امکان ساخت دستگاه بسته بندی مناسب کار شما نیز وجود دارد که این موجب کاهش قیمت دستگاه پرکن چهارتوزین می شود.

قیمت دستگاه کیسه پرکن چهار توزین زاگرس ماشین کرج بر اساس ویژگی های دستگاه، امکانات دستگاه پرکن پودری و دستگاه پرکن گرانولی چهار توزینی و همچنین مشخصات فنی مثل میزان وزن گیری توزین ها، میزان سرعت کار دستگاه، کیفیت قطعات و تجهیزات تعبیه شده، جنس بدنه، جنس مخزن، جنس نازل، نوع موتور و… متغیر می باشد. بهتر است برای استعلام قیمت دستگاه پرکن توزین دار با شماره های داخل وب سایت تماس بگیرید.

به دلیل خرید مستقیم از کارخانه و خرید بدون واسطه دستگاه کیسه پرکن چهار توزین از زاگرس ماشین، قیمت دستگاه پرکن چهار توزین بسیار ارزان تر از نمونه های داخل بازار می باشد. برای خرید مستقیم با ما تماس بگیرید.

ویژگی های خرید دستگاه پرکن چهار توزین از زاگرس ماشین:

این مرکز برای تمامی دستگاه ها 2 سال ضمانت بدون قید و شرط و 15 سال خدمات پشتیبانی و پس از فروش ارائه می دهد. همچنین از آنجایی که گارانتی از طرف کارخانه ثبت می شود نیازی به پرداخت ارزش افزوده و مالیات نیست که این موضوع نیز باعث کاهش قیمت دستگاه بسته بندی می شود.

توزین در دستگاه کیسه پرکن چهارتوزین چیست؟

در دستگاه کیسه پرکن چهار توزین معنای توزین یعنی قابلیت وزن کردن به صورت خودکار. وقتی می گوییم چهارتوزین یعنی دستگاه 4 توزین دارد که هرکدم عملیات وزن گیری و پرکردن را انجام می دهند. هرچه تعداد توزین ها کم تر باشد، سرعت بسته بندی و پر کردن کمتر می شود و هرچه تعداد بیشتر تعبیه شود، سرعت بیشتری خواهد داشت.

خرید دستگاه کیسه پر کن 4 توزین

دستگاه بسته بندی چهارتوزین زاگرس ماشین قابلیت ها و کیفیت بسیار عالی دارد. مشاوره و بازدید از مجموعه رایگان است. جهت هماهنگی برای بازدید از دستگاهها و خط تولید این مرکز می توانید همین حالا با 09123634345 تماس بگیرید و با همانگی به ما سر بزنید!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *