ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی | خط تولید گیاهان دارویی

دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی زاگرس ماشین کرج یکی از ماشین آلات صنعتی در زمینه خط تولید گیاهان دارویی می باشد. ماشین‌آلات صنعتی و بسته بندی این مرکز توانایی انواع بسته بندی های قوطی پرکن، و کیسه پرکن با انواع مواد بسته بندی اعم از سلفون، پاکت، پلاستیک، چوبی، فلزی و… در انواع طرح ها و بهترین بسته بندی گیاهان دارویی می باشد. گیاهان دارویی از قدیم تا کنون یکی از محبوب ترین محصولات بوده است و این محبوبیت موجب شده است تا کشت گیاهان دارویی پرسود و زود بازده باشد. دستگاه بسته بندی موجب سهولت در تولید و کیفیت این نوع محصولات می شود.

خط تولید گیاهان دارویی دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

حتی کسانی که (کشت گیاهان دارویی در منزل) و قصد راه اندازی خط تولید گیاهان دارویی خانگی دارند می توانند از دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی در منزل این مرکز استفاده نمایند. از 0 تا 100 ماشین آلات صنعتی و بسته بندی مورد نیاز در این خطوط تولید اعم از موارد زیر هستند را این مرکز به بهترین شکل و مناسب ترین قیمت تولید و عرضه می کند:

برای بسته بندی گیاهان دارویی از دستگاه های مختلفی می توان استفاده کرد.با توجه به نوع بسته بندی و نوع محصول میتوانید از دستگاه های مختلف و دستگاه بسته بندی استفاده کنید.

دستگاه های بسته بندی توزین (در وزن های 10 گرم الی 2000 گرم) ، دستگاه ساشه (بسته بندی در اوزان 1گرم الی 50 گرم) ، دستگاه پرکن پودری، دستگاه سیل وکیوم، دستگاه کیسه پرکن و… از انواع بسته بندی ها هستند.دستگاه های بسته بندی مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارد.

کاربرد های دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

بسیاری از افرادی که در کارخانه های تولید انواع ادویه ها فعالیت دارند ، عطاری ها، داروخانه ها، کسب و کار های تولید گیاه دارویی در منزل ، کارگاه ها، فروشگاه ها و… فعالیت دارند می تواند دستگاه های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

گیاهان دارویی معمولا دارای خواص بیشماری هستند و افراد زیادی از انواع گیاهان دارویی استفاده میکنند بنابراین سرمایه گذاری در زمینه ی راه اندازی خطوط تولید میتواند پرسود باشد و با خرید خرید دستگاه های صنعتی میتوانید یک خط تولید موفق داشته باشید و سود خوبی از این طریق کسب نمایید. بنابراین با خرید دستگاه بسته بندی و خشک کن و بسته بندی میتوانید سود بالایی را به دست آورید.

خط تولید و بسته بندی انواع گیاهان دارویی

استفاده از گیاهان دارویی در طب سنتی از قدیم تا کنون یکی از ساده ترین، سالم ترین روش ها برای درمان و یا جلوگیری از انواع بیماری ها بوده است. گیاهان دارویی دارای دو نوع زیر هستند:

راه اندازی خط تولید گیاهان دارویی
  • گیاهان دارویی سردسیری

گیاهان دارویی سردسیر گیاه مناطق کوهستانی هستند؛ انواع این نوع گیاهان شامل: آویشن، سبزیجات کرفس، سبزیجات تره، کاسنی وحشی، گل پنیرک، چای کوهی، شوید کوهی،بومادران،گاو زبان، شیرین بیان، زرین و.. می باشد.

  • گیاهان دارویی گرمسیری

گیاهان دارویی گرمسیر گیاهان مناطق گرم مرطوب و گرم خشک هستند که دارای خاصیت دارویی و درمانی هستند. انواع مختلف این گیاهان شامل: آمارانتوس، ناز خرفه‌ای، گل اختر، مریم گلی، رزماری و اسطوخودوس و… می باشد.

ماشین آلات خط تولید گیاهان دارویی

گیاهان دارویی ابتدا توسط دستگاه شستشوی سبزی شسته و ضد عفونی می شوند، سپس توسط نوار آبگیر استیل خیسی آن ها گرفته می شود و در مرحله بعدی توسط دستگاه میوه خشک کن خشک می شود. پس از خشک شدن توسط دستگاه سورتینگ گیاهان دارویی جداسازی می شوند و سپس توسط دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی بسته‌بندی‌شده و برای فروش آماده می شوند.

قیمت دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

جهت استعلام لیست قیمت دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی می توانید با ما در ارتباط باشید. زاگرس ماشین یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی می باشد. این مرکز تمامی ماشین آلات خانگی و صنعتی از نوع دستی و اتوماتیک را که برای راه اندازی خط تولید گیاهان دارویی نیاز است را تولید می نماید. کیفیت و قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز بسیار عالی و مقرون به صرفه می باشد. از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

مشخصات و ویژگی های فنی

در خرید یک دستگاه باید به ابعاد دستگاه ، وزن دستگاه ، عملکرد دستگاه ، طول و عرض بسته های مورد نظر ، نوع دوخت (فرم مدادی(بالشتی) ، سه طرف و چهار طرف دوخت ) ، قدرت توزین ، سرعت بسته بندی ، برق مصرفی دستگاه ، لفاف بسته بندی ، امکانات و دارا بودن به سیستم برنامه نویسی PLC، منوی 3 زبانه ، قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی، تزریق گاز ازت و ایزی اپن بر روی دستگاه  را بررسی نمایید.

راه اندازی خط تولید داروهای گیاهی

خط تولید گیاهان دارویی

دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی انواع و ظرفیت های مختلفی دارد اما به طور کلی شست و شو ، خشک کردن ، پودر و میکس کردن با میکسر صنعتی ، بسته بندی گیاهان دارویی مهم هستند.دستگاه ها باید سرعت و دقت بالا و بی نظیری در خط تولید داشته باشند.هرچه یک دستگاه با تجهیزات بیشتری آماده و طراحی شود می تواند کارکرد مناسبی داشته باشد.

راه اندازی خط تولید داروهای گیاهی

هر فردی میتواند تصمیم به راه اندازی خط تولید داروهای گیاهی نماید ، استفاده از خواص دارویی گیاهان در صنعت داروسازی میتواند بسیار نقش داشته باشد بنابراین با راه اندازی و خرید دستگاه های مورد نیاز میتوانید در این زمینه موفق باشید.همچنین با توجه به اینکه این صنعت خط تولید با سرعت بیشتری رو به افزایش باشد.

سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید داروهای گیاهی می تواند متغیر باشد و با دستگاه های متفاوتی ساخته شود .

همچنین کشور ایران یکی از غنی ترین کشورهای جهان است که گیاه دارویی در آن کشت میشود کشت به صورت طبیعی و دستی انجام میشود با خرید برخی دستگاه های صنعتی اعم از شست و شو گیاه به صورت مکانیزه ، خشک کردن گیاه ، بسته بندی و … میتوانید تولیدات خود را آغاز نمایید.

4.7/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *