ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

اکثر مخلوط کن های صنعتی مواد غذایی موجود در بازار امروزه مواد را در یک فرورفتگی افقی و U شکل مخلوط می کنند. میکسر صنعتی مواد غذایی زاگرس ماشین در انواع مدل مختلف پیشرفته تولید می شوند. معمولا میکسر صنعتی یک محفظه اختلاط عمودی یک ابزار اختلاط مارپیچ با تیغه‌های محدب را در بر می‌گیرد.

دستگاه میکسر مواد غذایی
میکسر صنعتی مواد غذایی

دستگاه مخلوط کن صنعتی مواد غذایی

این طرح مخصوص مخلوط کن مواد غذایی زاگرس ماشین مزایای زیادی نسبت به دیگر میکسر های صنعتی صنایع غذایی دارند. مهم‌تر از همه، طراحی عمودی مخلوط‌کن‌های نواری آمیکسون ، تماس بین مهر و موم و مواد مخلوط را از بین می‌برد.

میکسر صنعتی مواد غذایی چگونه کار می کند؟

در داخل مخلوط کن و میکسر پودر زاگرس ماشین به صورت عمودی، شفت اختلاط فقط از بالا مهر و موم شده و نصب می شود و کاملاً با مواد مخلوط کننده تماس ندارد. این یک تضاد کامل با میکسرهای روبان افقی است که نیاز به نصب و آب بندی در دو انتهای شفت دارند و دو نقطه تماس با مواد ایجاد می کنند.

کاربرد میکسر صنعتی غذایی چیست؟

از آنجایی که مهر و موم شفت هرگز با موادی که قرار است مخلوط شود تماس پیدا نمی کند، مخلوط کن های زاگرس ماشین عمودی به ویژه برای کاربردهایی که شامل استانداردهای ایمنی و بهداشتی می باشد بسیار مناسب هستند. به همین دلیل، مخلوط کن های مواد غذایی به طور گسترده در تولید مواد غذایی و کاربردهای دارویی استفاده می شود.

مزایای این دستگاه چیست؟

علاوه بر مزایای بهداشتی، آب بند های نصب شده در بالا، طول عمر کارکردی دارند که بسیار بیشتر از موارد نصب شده در مخلوط کن های نواری افقی است. و در صورتی که مهر و موم در مخلوط کن روبانی عمودی شما نیاز به تعویض داشته باشد، تعمیر را می توان به راحتی از بالا انجام داد.

قیمت میکسر صنعتی مواد غذایی

برای استعلام قیمت دستگاه میکسر صنعتی مواد غذایی پودری – مایع – مخلوط کن و… با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این مرکز آماده پاسخگویی به سوالات شما همراهان عزیز می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *