ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

بسته بندی حبوبات پخته شده (روش ها و آموزش)

اصلی ترین روش برای خوردن و غذا درست کردن با حبوبات، پختن حبوبات هست. درواقع تا حبوبات پخته نشوند، خوردن آن، سرخ کردن آن، کباب کردن آن امکان پذیر نیست! حبوبات پخته شده تقریبا تنها روش خورده شدن و مصرف کردن آن است. پختن حبوبات و استفاده در خورشت، قیمه، پلو، سوپ و… یکی از رایج ترین روزمرگی های کسانیست که آشپزی می کنند. از آن جایی که پرسه پختن حبوبات مثل نخود، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، عدس، لپه و… زمان بر است. عده ای از آشپزان کم حوصله بسته بندی حبوبات پخته شده و استفاده از آن ها در مواقع ضروری می باشد.

بسته بندی حبوبات پخته شده

بسته بندی حبوبات پخته شده

البته پختن حبوبات و بسته بندی آن در یخچال فریزر به دلیل عدم رعایت استاندارد ها، ممکن است یا باعث کاهش خوش طعمی غذا شود و یا خراب شدن خواص و فواید حبوبات را در پیش داشته باشد. این مورد باعث شده که بسیاری از آشپزان حساس و ماهر برای خوش طعم نگهداشتن غذایشان از حبوبات بسته بندی شده کارخانه ای که در اکثر فروشگاه ها وجود دارد استفاده کنند.

بسته بندی حبوبات در فروشگاه ها می تواند به شکل های مختلف کنسرو، قوطی، بطری، کیسه ای و… باشد.

دستگاه بسته بندی حبوبات پخته شده در کنسرو حبوبات

اگر قصد دارید برای مصرف خانگی خود اینکار را انجام دهید بهتر است از فروشگاه ها خریداری کنید و یا بسته بندی حبوبات پخته شده و فریز کردن آن در یک مشما فریزر بهترین روش می باشد.

خط تولید حبوبات پخته شده

کارخانه جات و خط تولید و بسته بندی حبوبات پخته شده با رعایت استاندارد های بهداشتی این کار را انجام می دهند. دستگاه بسته بندی حبوبات پخته شده اصلی ترین ماشین آلات برای انجام این کار می باشد. زاگرس ماشین یکی از اصلی ترین و معتبر ترین مراکز سازنده انواع دستگاه بسته بندی حبوبات – راه اندازی خط تولید حبوبات – ماشین آلات صنعتی و خانگی تولید و بسته بندی حبوبات در منزل و کارگاه صنعتی می باشد.

خط تولید حبوبات

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات پخته شده

از جمله این دستگاه ها برای بسته بندی حبوبات پخته شده و خام عبارتند از:

برای پاکسازی حبوبات و خشکبار از آلودگی ها، ساقه، خاک و غبار و…

برای دستچین و جدا سازی حبوبات از سنگ و دانه های اضافی استفاده می شود.

برای براق کردن دانه های حبوبات از لحاظ ظاهری استفاده می شود.

برای نقل و انتقال و ریختن حبوبات به برای بسته بندی کاربرد دارد.

برای انتقال و ریختن حبوبات به دستگاه بسته بندی کاربرد دارد.

برای بسته بندی حبوبات پخته شده و خام استفاده می شود.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *