ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

بسته بندی حبوبات در منزل [از 0 تا 100]

حبوبات یکی از اصلی ترین مواد غذایی هستند که در هر خورشت ایرانی نمونه ای از آن ها وجود دارد. امکان ندارد که حداقل طرفدار یکی از خورشت های خوشمزه ایرانی نباشید. کار در منزل بسته بندی حبوبات در ایران بسیار پر سود و پر درآمد است، زیرا قرمه سبزی، قیمه، خرشت کنگر و… با انواع حبوبات درست می شوند. خط تولید و بسته بندی حبوبات در منزل یا کارگاه های صنعتی سود و درآمد خوبی دارد، اجازه دهید توضیحات بیشتری درباره بسته بندی حبوبات در خانه به شما ارائه دهیم:

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

راه اندازی خط تولید و بسته بندی حبوبات در منزل

لوبیا، عدس، لپه، نخود، لوبیا سفید و… که در هر فروشگاه مواد غذایی موجود هستند. تولید حبوبات یکی از پر سود ترین نوع خط تولید در ایران می باشد. ایران یکی از پر مصرف ترین کشور ها در مصرف حبوبات است. تولید و بسته بندی حبوبات در منزل یا کارخانه به صورت صنعتی و خانگی از بهترین و پر درآمد ترین شغل های دنیاست. عده زیادی از کتولید کنندگان به دلیل میزان تولید بالا به دنبال همکاری با کارخانه بسته بندی حبوبات هستند. تنها با یک دستگاه بسته بندی خانگی می توانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید.

کسب درآمد با کارگاه کوچک بسته بندی حبوبات می تواند یک شغل عالی برای شما باشد!

دلایل محبوبیت بسته بندی حبوبات در منزل

دلایل زیادی برای راه اندازی و پیشنهاد این نوع کسب و کار خانگی وجود دارد اعم از:

  • به دلیل تاریخ انقضاء بالای محصول، امکان فاسد شدن و خراب شدن محصولات در نتیجه از بین رفتن سرمایه وجود ندارد.
  • صفر تا صد راه اندازی بسته بندی حبوبات در منزل آسان تر از دیگر خطوط تولیدی است.
  • امکان راه اندازی خط بسته بندی حبوبات در منزل و کارگاه کوچک تولید وجود دارد.
  • کم ریسک بودن برای سرمایه گذاری و امکان بازگشت سریع سرمایه.
  • شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان و خانم ها.
  • سود خوبی در این زمینه وجود دارد.
  • تنوع و طیف محصولات.

دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل

انواع حبوبات شامل محصولاتی همچون:  لوبیای قهوه‌ای، سفید بزرگ و کوچک. سایر محصولات عمده حبوبات شامل نخود خشک، عدس، نخود، لوبیا کاریوکا، لوبیا آلوبیا، نخود کبوتر، لوبیا باقلا، نخود خشک، لوبیا ماش، نخود سیاه چشم، لوپین، لوبیا بامبارا و لوبیا چشم بلبلی و… است. بسته بندی حبوبات می تواند روش های مختلفی بکار برود از دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی می توانید برای راه اندازی خط تولید حبوبات استفاده کنید. اگر یک کارگاه خانگی کوچک داشته باشید با خرید این نوع ماشین آلات می توانید سود خوب و کسب و کار پر درآمدی راه اندازی کنید!

دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل تهران - ساری - کرج - مشهد - تبریز - اصفهان

مراحل بسته بندی حبوبات در خانه

مراحل کامل بسته بندی حبوبات (0 تا 100 بسته بندی حبوبات در منزل) شامل:1. بوجاری 2. پولیش 3. بسته بندی می باشد. در واقع تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای بسته بندی حبوبات در خانه و کارخانه یا کارگاه شامل این تجهیزات هستند.

بوجاری

بوجاری حبوبات برای پاکسازی مواد از ناخالصی هایی مانند خاکه، سنگ ریزه، چوب، خاشاک و انواع آلودگب ها و اضافیت از آن می باشد. احتمالا در زمان های قدیم دیده اید که افراد با یک سینی برای پاک کردن حبوبات و دستچین آن ها زمانی را صرف می کردند. دستگاه بوجاری دقیقا برای همین کار به صورت اتوماتیک ساخته می شود. هنگامی که دستگاه بوجاری کارش را انجام داد، حبوبات بر روی نوار نقاله دستچین حبوبات به حرکت در می آید تا کارگران کارخانه به صورت چشمی ضایعات باقی مانده در حبوبات را تشخیص دهند. این دستگاه در انواع ضرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شود.

پولیش

سطح دانه های حبوبات معمولا دارای خاکه و گرد و غبار است. برای اینکه حبوبات تولید شده در بسته بندی حبوبات ظاهری تمیز و شفاف نداشته باشند، محصول فروش چندان خوبی نخواهد داشت. در نتیجه بهتر است آن ها را پولیش و براق کرد. برای ان منظور دستگاه پولیش حبوبات طراحی و ساخته شده تا سطح محصولات را براق کند و گرد و غبار را از روی حبوبات دستچین شده بردارد. سپس به دستگاه مخصوص بسته بندی انتقال پیدا می کند.

بسته بندی

آخرین مرحله در خط تولید و بسته بندی حبوبات در منزل و کارخانه، مرحله بسته بندی است.دستگاه ها  ماشین آلات بسته بندی مختلفی با روش های مختلفی وجود دارند که می توانند این کار را انجام دهند. انواع دستگاه بسته بندی تک توزین – دو توزین – 4 توزین – 6 توزین – ده توزین – قوطی پرکن دستی – کیسه پرکن های اتوماتیک و… می توانند این کار را برای شما انجام دهند. مدل های تمام اتوماتیک و نیمه اتومات صنعتی و خانگی این دستگاه ها طراحی و ساخته شده اند.

هزینه های مورد نیاز کار در منزل بسته بندی حبوبات

برای تعیین هزینه های مورد نیاز برای راه اندازی این کسب وکار خانگی و صنعتی باید میزان تولید – کیفیت تجهیزات و دستگاه را تعیین کنید. دیگر دستگاه های مورد نیاز خط بسته بندی حبوبات در خانه شامل: تاریخ زن اتوماتیک – دستگاه وکیوم خانگی – دستگاه شیرینگ پک – دستگاه سیل و… می باشد. در صورت استفاده از این ماشین آلات برای شروع حرفه ای باید هزینه های آن ها را نیز محاسبه کنید. تعیین هزینه ها در کل شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه های مربوط به رفت و آمد و حمل و انتقال محصولات و تجهیزات لازم.
  • هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی محصولات تولید شده.
  • هزینه خرید ماشین آلات و قیمت دستگاه بسته بندی.
  • هزینه مواد بسته بندی (کیسه – قوطی – ضروف و…)
  • هزینه خرید انواع حبوبات به صورت عمده و فله ایی.
  • هزینه پرداخت آب، برق و گاز مصرفی در خط تولید.

نکات مهم در زمینه بسته بندی حبوبات در منزل

  1. حبوبات اغلب مستعد شکستن هستند، ما این مشکل را با استفاده از یک سیستم پرکن توزین و پولیش اتومات خانگی در یک دستگاه استفاده کرده ایم که از شکستن و آسیب حبوبات جلوگیری می کند و یکپارچگی پر شدن کیسه ها را حفظ می کند.
  2. اخذ مجوز بسته بندی حبوبات و راه اندازی خط تولید مرحله طولانی و سخت گیرانه ای دارد که بهتر است قبل از شروع، اقدام به کسب مجوز های لازم را انجام دهید.
  3. این شغل رقبای زیادی دارد، در نتیجه برای رقابت و کسب محبوبیت باید از بسته بندی های شیک و جذاب استفاده کنید.
  4. صرف هزینه بیشتر در این شغل موجب کسب درآمد بیشتر می باشد.
  5. سعی کنید در سرمایه گذاری در این کسب و کار خانگی سخاوتمندانه هزینه کنید تا بازگشت سرمایه به شکل مطمئن به شما سود برساند.
  6. برای فروش محصولات خود می توانید از طریق شبکات مجازی – اینستاگرام – دیوار – سایت های تبلیغاتی – طراحی و سئو سایت فروشگاهی اختصاصی – دیجیتال مارکتینگ و محتوا مارکتینگ را به خوبی یاد بگیرید و استفاده کنید.
  7. برای خرید و استعلام قیمت تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز تولید در خط بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی و دریافت مشاوره تخصصی رایگان می توانید با شماره 09123634345 تماس بگیرید.

راه اندازی کارگاه کوچک بسته بندی حبوبات

راه اندازی یک کارگاه کوچک خانگی برای تولید حبوبات در سال جدید 1402 به هزینه ای بین 600 میلیون تومان به بالا نیاز دارد. البته این مبلغ در صورتیست که شما محیط مناسب و کارگاه کوچک بسته بندی حبوبات را داشته باشید و صرفا نیاز به دستگاه های صنعتی نیاز داشته باشید. در صورت راه اندازی این کارگاه کوچک برای بسته بندی حبوبات در منزل می توانید هم به صورت اختصاصی تولید کنید و هم با همکاری با کارخانه بسته بندی حبوبات کسب درآمد داشته باشید. که در بخش سوالات متداول بیشتر توضیح خواهیم داد.

راه اندازی کارگاه کوچک بسته بندی حبوبات در خانه

سوالات متداول

در ادامه به تعدادی از سوالات متداول کاربران در زمینه بسته بندی حبوبات در خانه خواهیم پرداخت.

برای یافتن عمده فروشی حبوبات بسته بندی شده و فله کافیست در گوگل یک جستجوی ساده کنید و یا در وب سایت های تبلیغاتی به دنبال آن بگیردید.

با توجه به اینکه ایران یکی از پرمصرف کننده ترین کشور در زمینه حبوبات می باشد؛ نیاز به این محصول نیز بسیار است و حبوبات فروش بسیار بالایی دارد. با کمی تبلیغات و استفاده از تکنیک های بازاریابی می توانید به درآمد زیادی برسید.

با توجه به اینکه حبوبات نوعی موا گرانولی شکل هستند؛ شما می توانید با دستگاه بسته بندی حبوبات در منزل انواع محصولات گرانول را بسته بندی کنید مثل: بسته بندی خشکبار در منزل، بسته بندی آجیل، بسته بندی میوه خشک، بسته بندی نقل، بسته بندی قند شکسته و…

این روش یکی از مطمئن ترین راه های مطمئن بری کسب درآمد از طریق بسته بندی حبوبات در خانه می باشد.

4.4/5 - (7 امتیاز)

یک پاسخ

  1. بسته بندی حبوبات در منزل یکی از بهترین راه های کسب درآمد خانگی در ایران خصوصا برای بانوان می باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *