ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خط تولید با 200 میلیون تومان (کسب و کار خانگی)

صنعت تولیدات و تولید کالاهای مختلف یکی از پر رونق‌ترین صنایع و کسب و کار ها در جوامع امروزی است. برای رقابت در بازار و بهره وری بالا، استفاده از دستگاه های بسته بندی، تجهیزات صنعتی و خط تولید پیشرفته امری ضروری است. در این مقاله، خواهیم پرداخت به توضیحات کامل راجب خط تولید 200 میلیون تومان به صورت خانگی. برای پاسخ به سوال کسانی که به دنبال پیشنهاد کار با 200 میلیون سرمایه هستند!

خط تولید با 200 میلیون تومان سرمایه خط تولید با دویست میلیون تومان
دستگاه ساشه پودری بهترین گزینه برای راه اندازی خط تولید با 200 میلیون تومان سرمایه!!!

انواع خط تولید با 200 میلیون سرمایه

اگر قصد ورود کسب و کار تولیدی خانگی و بسته بندی در منزل هستید باید بدانید که سرمایه 200 میلیون تومان الی 250 و 300 میلیون در صنعت تولید، یک سرمایه کم محسوب می شود. با این حال می توان با خرید دستگاه بسته بندی خانگی یکسری از محصولات را تولید کرد که در ادامه به شما آن ها را معرفی می کنیم:

خط تولید نسکافه و قهوه نیمه اتومات خانگی با دویست میلیون

نسکافه و قهوه یک محصول بسیار پر طرفدار و سود آور می باشد. اگر به دنبال راه اندازی خط تولید با 250 میلیون تومان هستید این حوزه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. درواقع شما با این مقدار سرمایه می توانید یک دستگاه ساشه پودری جهت بسته بندی نسکافه خریداری می کنید و یک دستگاه میکسر پودری خانگی و کوچک برای مخلوط کردن مواد اصلی محصول مثل شیر خشک و پودر قهوه.

این دو دستگاه (ساشه و میکسر) را می توانید با تماس با ما سفارش دهید و یا جهت خرید مشاوره بگیرید.

خط تولید ادویه در قوطی به صورت نیمه اتومات

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید با سرمایه 200 میلیون تومان الی 300 میلیون راه اندازی کنید، خط تولید و بسته بندی ادویه جات است. برای راه اندازی این خط تولید خانگی باید یک دستگاه قوطی پرکن پودری خریداری کنید؛ و یک دستگاه آسیاب صنعتی ادویه برای مخلوط کردن ادویه جات پودری.

درواقع با این هزینه می توانید در منزل یا کارگاه کوچک بسته بندی، یک دستگاه بسته بندی ادویه و یک دستگاه آسیاب خریداری کنید و در قوطی های مختلف به صورت نیمه اتوماتیک ادویه جاتی مثل فلفل، نمک، پودر شیر، آویشن، سماق و… را تولید و بسته بندی کنید.

برای راه اندازی این کسب و کار و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

خط پرکن خشکبار و حبوبات نیمه اتوماتیک

یکی دیگر از خط های تولید خانگی با 200 میلیون تومان سرمایه الی 300 میلیون تومان، خط پرکن حبوبات و خشکبار است. این بازار نیز بسیار پر سود و پر درآمد است. اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی و خط تولید با سرمایه دویست میلیونی هستید این خط را می توانید راه اندازی کنید.

درواقع با این سرمایه می توانید یک عدد دستگاه بسته بندی حبوبات نیمه اتوماتیک توزین دار یا دستگاه کیسه پرکن خریداری کنید. توسط دستگاه پرکن حبوبات می توانید انواع بسته بندی خشکبار و محصولات مشابه را به صورت وزنی تا 2000 گرم تولید کنید.

جهت راه اندازی این خط و استعلام قیمت ها با ما تماس بگیرید.

خط تولید سس تک نفره با 200 میلیون تومان

سس های تک نفره در صنایع غذایی یکی از نیاز های هر ساندویچی، رستوران، فست فودی میباشد. اگر به دنبال یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری تا دویست میلیون تومان هستید، خط تولید سس تک نفره را هم مد نظر داشته باشید. با خرید یک عدد دستگاه ساشه مایعات می توانید انواع سس تک نفره کچاپ، مایونز، فرانسوی و… را تولید و بسته بندی کنید.

دستگاه ساشه سس یک دستگاه بسته بندی اتوماتیک است که به دلیل ابعاد و اندازه جمع و جور، جزو بهترین گزینه ها برای راه اندازی خط تولید با دویست میلیون تومان می باشد.

بهترین مرکز راه اندازی خط تولید با 200 میلیون

در این مقاله تعدادی از بهترین خطوط تولیدی خانگی که با سرمایه گذاری 200 میلیون الی 300 میلیون تومان می توانید داشته باشید را به شما معرفی کردیم. اگر قصد راه اندازی این خطوط را دارید می توانید با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید. زاگرس ماشین کرج یکی از تخصصی ترین مراکز راه اندازی خطوط تولید است. قیمت دستگاه بسته بندی و دیگر ماشین آلات صنعتی در این مرکز بسیار ارزان و مقرون و به صرفه است.

ما در زمینه راه اندازی خطوط تولیدی زیر فعالیت داریم:

     

    3.1/5 - (8 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *