ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه گونی پرکن | انواع دستگاه پرکن گونی [حجمی + توزین دار]

یکی دیگر از انواع ماشین آلات بسته بندی دستگاه گونی پرکن می باشد. این دستگاه ها در انواع صناعی و خطوط تولید و بسته بندی کاربرد دارند. در ادامه به بررسی انواع دستگاه پرکن گونی می پردازیم و برای خرید، سفارش، مشاهده نمونه کار ها و استعلام قیمت گونی پرکن می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه گونی پرکن قیمت دستگاه پرکن گونی

انواع دستگاه پرکن گونی

دستگاه گونی پرکن دارای انواع مدل های با قیمت های گوناگون می باشد اما به طور کلی این دستگاه در زمینه پر کردن و بسته بندی گونی شامل دو نوع دستگاه پرکن پودری و دستگاه پرکن گرانولی می باشد. دستگاه های پرکن گونی می توانند انواع مختلفی از ماشین آلات پرکن را شامل شوند از جمله کیسه پرکن از نوع اتومات و نیمه اتوماتیک یا دستی- حجمی – توزینی – کیسه پرکن حبوباتکیسه پرکن خشکبار – کیسه پرکن های دهن باز – ولو دار – دستگاه کیسه پرکن برنج – پرکن غلات – کیسه پرکن سیمان – دستگاه کیسه پرکن گچ – آهک – خاک و…

دستگاه گونی پرکن صنعتی و خانگی

یکی از وسایل مورد نیاز در صنایع غذایی و بسته بندی محصولات، دستگاه های پرکن گونی هستند. این دستگاه ها کار پر کردن گونی ها را به صورت خودکار و با سرعت بالا انجام می دهند. دستگه های گونی پرکن دارای مدل های مختلف برای خطوط تولید صنعتی و خانگی استفاده می شوند. دستگاههای خانگی معمولا دارای ابعاد کوچک و جمع و جور تری نصبت به مدل های صنعتی دارند. همچنین قیمت گونی پرکن خانگی ارزان تر می باشد.

دستگاه گونی پرکن قیمت دستگاه پرکن گونی (1)

انواع متداول دستگاه های گونی پرکن عبارتند از:

دستگاه گونی پرکن حجمی:

در این نوع مقدار ثابت و از پیش تنظیم شده ای از محصول در هر گونی ریخته می شود. مناسب برای محصولاتی مانند آرد و قند است.

این دستگاه میزانی را از قبل انتخاب می کنیم که بر اساس حجم مواد و محصولات می باشد. سپس دستگاه در گونی ها و کیسه های حجمی مورد نظر بسته ها را طبق همان حجم، بسته بندی می کند.

دستگاه پرکن گونی توزین دار:

با وزن کردن محصول، مقدار مورد نظر را به دقت در گونی می ریزد تا استانداردها رعایت شود. این دستگاه قابلیت تنظیم وزن مورد نظر را دارد و سپس بعد از وزن گیری گونی ها را از مواد پر می کند.

این دستگاه درواقع قابلیت وزن بندی و تنظیم وزن بسته های و گونی ها را دارد. اپراتور می تواند وزن مورد نظرش را از طریق صفحه نمایش لمسی آن تنظیم و ست کند، سپس دستگاه به طور دقیق طبق وزن داده شده گونی ها و کیسه ها را پر می کند.

دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک:

صنعتی و خانگی بودن دستگاه های پرکن و نوع اتومات و نیمه اتومات دستگاههای گونی پرکن نیز جزو مدل ها و انواع این دستگاهها می باشند و هرکدام دارای توانایی بارگیری و بسته بندی خودکار در سرعت و ظرفیت بیشتر هستند.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک از نوع پرکن برای پر کردن گونی به صورت حجمی و توزینی موجود می باشد که در مدل ها، ابعاد، قیمت و… مختلف در زاگرس ماشین طراحی و ساخته می شوند.

قیمت / سفارش / مشاوره / خرید

جهت استعلام و دریافت لیست قیمت دستگاه پرکن / خرید / مشاهده نمونه کار ها و… با ما تماس بگیرید. از هرکدام از راههای ارتباطی درج شده در سایت می توانید اقدام نمائید. توصیه می شود با توجه به نوع محصول و تعداد تولید، دستگاه مناسب انتخاب شود تا عملیات بسته بندی به صورت صحیح و مقرون به صرفه انجام گیرد. قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه است. دستگاه ها دارای دوسال گارانتی بدون قید و شرط و 15 سال خدمات پس از فروش هستند و امکان سفارشی سازی دستگاه ها نیز وجود دارد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *