ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه میکسر خوراک دام | مخلوط کن خوراک طیور

دستگاه میکسر خوراک دام و طیور یکی از مخلوط کن های صنعتی می باشد که برای مخلوط کردن انواع غذای حیوانات کاربرد دارد و به عنوان دستگاه میکسر صنعتی در مجموعه زاگرس ماشین تولید می شود. در این مقاله قصد داریم با انواع، خرید و قیمت میکسر غذای حیوانات آشنا شویم.

دستگاه میکسر خوراک دام و تیور بلندر غذای دام میکسر غذای حیوانات

انواع دستگاه میکسر خوراک دام و طیور

دستگاه میکسر خوراک دام و طیور و انواع مخلوط کن غذای حیوانات طیفی از محصولات مختلف هستند. در ادامه قصد داریم با بهترین میکسر های غذای حیوانات و بهترین مخلوط کن خوراک دام و طیور آشنا شویم:

میکسر کنسانتره (مدل افقی)

از جمله ویژگی های این میکسر دامی مدل افقی می توان به سرعت بالا در خرد کردن – ظرفیت و حجم مخزن 1 تنی – جنس بدنه عالی با عمر بالا – قطعات با کیفیت و پیشرفته بکار رفته در ساخت – رعایت استاندارد ها و نکات بهداشتی – مصرف کم و پائین برق و سوخت – دارای دریچه برای خروجی مواد – مقاومت و دوام بسیار بالا – راندمان و تیراژ بسیار بالا در ترکیب مواد و همگن کردن خوراک دام – جنس بدنه ضد زنگ و ضد ضربه و… قیمت دستگاه میکسر خوراک دام کنسانتره در مجموعه صنعتی زاگرس ماشین بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

قیمت دستگاه میکسر غذای حیوانات قیمت میکسر خوراک دام و طیور قیمت مخلوط کن غذای سگ و گربه

میکسر های عمودی

میکسر کنسانتره عمودی نوعی از دستگاه میکسر خوراک دام و طیور می باشد که به عنوان مخلوط کن غذای حیوانات کمی آهسته تر و با طول مدت ماندگاری بیشتر می باشد که با چرخش دائم و یکنواخت مخلوط کردن مواد را انجام می دهد. مواد مورد نظر مثل خوراک دام و مخلوط کردن غذای سگ و گربه به صورت فواره ای از یک پیچ عمودی داخل میکسر که قطر آن به طور حدودی بین 8/10 اینچ است، تخلیه می شوند. قیمت دستگاه میکسر عمودی خوراک دام و غذای حیوانات در این مجموعه کاملا به صرفه و ارزان می باشد.

نکته: میکسر ها معمولا علاوه بر انجام عملیات میکسر پودری توانایی ترکیب مواد جامد با جامد و مایع به مایع و جامد با مایع را نیز دارند.

دستگاه ریبون بلندر

دستگاه ریبون بلندر یکی دیگر از انواع میکسر غذای دام و حیوانات می باشد که در کارخانه ها و تولیدی های خوراک دام و طیور و همچنین اکسر صنایع مواد غذایی استفاده می شود. از این دستگاه می توان برای میکس کردن و مخلوط کردن انواع ادویه جات نیز کاربرد داشته باشند.

قیمت دستگاه میکسر غذای حیوانات قیمت میکسر خوراک دام عمودی

قیمت دستگاه میکسر غذای حیوانات
قیمت میکسر خوراک دام و طیور
قیمت مخلوط کن غذای سگ و گربه

از میکسرهای افقی می توان در اکثر کارگاه های خانگی و صنعتی یا حتی کارخانه ها استفاده نمود. به طور کل این ماشین آلات میکسر یکی از بهترین ماشین آلات در خط تولید غذای حیوانات، خط تولید قند، خط تولید خوراک دام و… می باشند. قیمت دستگاه میکسر غذای حیوانات در این مجموعه بسیار مقرون و به صرفه است زیرا خرید به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد و هیچگونه واسطه ای، مبلغ اضافی بابت کمیسیون نمی گیرد.

برای استعلام قیمت میکسر خوراک دام و طیور می توانید با شماره 09123634345 تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه برای ارائه لیست قیمت میکسر صنعتی، به شما مشاوره تخصصی و رایگان بدهند تا به صورت کامل در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

قیمت مخلوط کن غذای سگ و گربه که هم به صورت میکسر بلندر و هم به صورت میکسر گرانولی می باشد نیز در این مرکز بسیار ارزان تر از سراسر ایران می باشد. علاوه بر قیمت مناسب ما به شما کیفیت عالی و برتر را تضمین می کنیم .

خرید دستگاه میکسر غذای دام
خرید میکسر صنعتی غذای حیوانات
خرید میکسر خوراک دام و طیور

تمامی ماشین آلات و دستگاه های میکسر در این مجموعه شامل 2 سال گارانتی از طرف کارخانه سازنده و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد. برای خرید دستگاه میکسر غذای دام همین حالا از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

این مرکز یکی از بهترین مراکز در سراسر ایران می باشد که جزو محبوب ترین کارخانه و مرکز خرید میکسر صنعتی غذای حیوانات و میکسر خوراک دام و طیور است.

علاوه بر این ها این مرکز که یکی از تخصصی ترین و قدیمی ترین تولید کننده ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی حبوباتدستگاه بسته بندی خشکباردستگاه بسته بندی پودریدستگاه بسته بندی مواد گرانولی و… می باشد؛ آماده ارائه خدمات فروش و راه اندازی خطوط تولیدی و کارخانه جات شما می باشد.

میکسر غذای دام و طیور این مجموعه مجهز به نمایشگر لمسی و هوشمند که علاوه بر ردیابی خطا ها، اعلانات و هشدار ها و… قابلیت رفع خطا و عیب یابی هوشمند نیز دارد.

این ها همه تنها بخش کوچکی از ویژگی ها و مزایای دستگاه میکسر خوراک حیوانات در زاگرس ماشین است. برای کسب اطلاعات کامل و آشنایی با انواع مختلف مدل ها و قیمت این میکسر ها همین حالا با ما در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *