ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه حرارتی بسته بندی | بسته بندی حرارتی [انواع مدل ها]

در صنعت بسته بندی، استفاده از دستگاه های بسته بندی حرارتی جهت ایجاد اتصالات حرارتی و بسته بندی محصولات بسیار رایج است. این دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی با استفاده از حرارت، اجزای مختلف بسته بندی ها را به هم متصل می کنند و عملکرد ایمن و بهینه بسته بندی را فراهم می کنند. در این مقاله، به بررسی و کاربردهای دستگاه حرارتی بسته بندی خواهیم پرداخت.

دستگاه حرارتی بسته بندی بسته بند ی حرارتی

بسته بندی حرارتی چیست؟

بسته بندی حرارتی درواقع نوعی از بسته بندی می باشد که به روش های مختلف با دستگاه های دستی و اتوماتیک مختلف در خط تولید، منازل، کارخانه، مغازه ها و… استفاده شده و می شود. این روش بسته بندی با حرارت معمولا با دستگاه بسته بندی خانگی و دستی انجام میشود؛ اما مدل های صنعتی نیز از همین تکنولوژی المنت حرارتی در فرآیند بسته بندی استفاده می کنند.

دستگاه حرارتی بسته بندی

نمونه های کوچک و خانگی به تنها چیزی که نیاز دارند، نیروی برق می باشد تا المنت های موجود در دستگاه شروع به داغ شدن کند. در مرحله بعد باید دو لبه بسته بندی محصول خود را بین المنت ها قرر دهید تا دستگاه عملیات مهر و موم را انجام دهند. این تکنوللوژی به شکل های مختلفی در اکثر دستگاههای بسته بندی به کار می رود. چه دستگاه بسته بندی اتوماتیک چه مدل های دستی و ساده.

دستگاه بسته بندی سیل حرارتی عموماً از اصولی مشابه برای ایجاد اتصالات حرارتی استفاده می‌کنند. این اصول شامل استفاده از حرارت، فشار و زمان مناسب است. دستگاه حرارتی معمولاً شامل یک منبع حرارتی مانند قلاب گرم کننده یا رول گرم کننده، سطوح فشرده‌سازی برای اتصال دو جزء بسته‌بندی و کنترل‌کننده‌های زمان و دما است. با استفاده از این اصول، دستگاه حرارتی قادر است اتصالات حرارتی قوی و بدون نیاز به استفاده از چسب یا سایر مواد افزودنی را ایجاد کند.

انواع دستگاههای بسته بندی حرارتی

بسته بندی حرارتی درواقع نوعی تکنولوژی است که در دستگاه های مختلف بسته بندی به کار می رود. دستگاه های مختلف بسته بندی حرارتی دارای مدل های مختلف صنعتی، خانگی، دستی، اتومات و… می باشد. تعدادی از انواع پرکاربرد آن ها را در ادامه معرفی می کنیم:

دستگاه های دوخت حرارتی خانگی

دستگاه های دوخت حرارتی خانگی عموماً از اصولی مشابه برای ایجاد اتصالات حرارتی برای بسته بندی استفاده می کنند. این اصول شامل استفاده از حرارت، فشار و زمان مناسب است. در این بخش، به طرز کار و عملکرد این دستگاه‌ها و پارامترهای مهمی که در ایجاد اتصالات حرارتی تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت.

نمونه های خانگی شامل:

  • دستگاه بسته بندی وکیوم
  • دستگاه وکیوم بسته بندی تک کابین رومیزی
  • دستگاه وکیوم فروشگاهی
  • دستگاه سیل وکیوم روتاری نیمه اتوماتیک
  • دستگاه دوخت دستی حرارتی
  • دستگاه سیل لیوان
  • دستگاه سیل القایی
  •  دستگاه لیبل زن و تاریخ زن دستی
  • دستگاه دوخت ریلی (افقی – عمودی)
  • و

دستگاه دوخت حرارتی اتوماتیک

دستگاه دوخت حرارتی اتوماتیک از جمله دستگاه های خانگی و کوچک برای بسته بندی می باشد که توسط آن می توانید دوخت های حرارتی قوی و مقاوم بر روی بسته بندی محصولات ایجاد کنید. قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه است، جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی دوخت حرارتی دستی و صنعتی و مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در مدل های صنعتی و اتوماتیک معمولا این تکنولوژی در خود ماشین آلات صنعتی بسته بندی کار گذاشته شده است. بر فرض مثال دستگاه ساشه مجهز به این سیستم در بدنه خود دستگاه است که دوخت را به صورت اتوماتیک همزمان با پر کردن سلفون ها از مواد انجام می دهد. دستگاه های بسته بندی شامل این تکنولوژی طیف بلندی از انواع ماشین آلات بسته بندی حرارتی را شامل می شوند.

تعدادی از این دستگاه ها شامل:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *