ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

امروزه دستگاه بسته بندی فلافل در مدل های مختلف انجام می شود و دستگاه های متنوعی برای هر نوع بسته بندی ساخته می شود، بسته بندی به صورت فله در نایلون، بسته بندی کارتنی، بسته بندی سلفونی، بسته بندی وکیوم و… از جمله متعدد ترین نوع این بسته بندی ها هستند. پس از تولید فلافل های نیمه آماده و آماده ی منجمد و… با دستگاه فلافل زن اتوماتیک باید در بسته بندی مناسب به دست مشتری برسد. انواع دستگاههای بسته بندی علاوه بر کیفیت بالا، باید ظرفیت و سرعت مناسب نیز داشته باشد.

دستگاه بسته بندی فلافل خط تولید فلافل

خرید دستگاه بسته بندی فلافل

در انتخاب دستگاه بسته بندی باید دقت داشته باشید که متناسب با حجم تولیدات دستگاه مناسب خریداری نمایید. همچنین میتوانید به مرور زمان تولیدات خود را گسترش دهید؛ زیرا فلافل از پرطرفدارترین غذا در کشور است. این خوراکی پرطرفدار با طعم عالی خود بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده. فلافل پس از تولید اگر به صورت بهداشتی بسته بندی نشود امکان ورود انواع باکتری ها و میکروب ها به درون فلافل وجود دارد و خیلی زود خراب میشود بنابراین باید در خرید دستگاه مناسب برای بسته بندی اقدامات لازم را انجام دهید.

انواع مختلف دستگاه بسته بندی فلافل

انواع دستگاه بسته بندی فلافل برای هر سلیقه ای و هر نوع بسته بندی محصولات کاربرد دارد با بسته بندی محصولات مواد غذایی آماده می توانید فروش بالایی داشته باشید .

دستگاه دو توزین بسته بندی فلافل

دستگاه بسته بندی دو توزین فلافل ساختار تمام اتومات دارد و در دو مدل دستگاه بسته بندی دو توزین پنوماتیک و مکانیکی ساخته میشود. 

قیمت دستگاه بسته بندی فلافل در مدل دو توزین قیمت بسیار مناسبی دارد و گزینه ای مناسب برای بسته بندی در سلفون، کیسه، دو طرف دوخن، سه طرف دوخت، چهارطرف دوخت است.

دستگاه های بسته بندی 4 توزین فلافل 

این دستگاه بسته بندی چهار توزین با عملکرد و نوع بسته بندی مانند دستگاه قبلی با تفاوت سرعت بالاتر و ظرفیت تولید بیشتر گزینه ای مناسب است.

همچنین دستگاه تا 10 توزین هم برای بسته بندی می توانید انتخاب کنید اما باید دقت داشته باشید که هرچه تعداد توزین ها بالاتر برود میتوانید در زمان کمتری ظرفیت بیشتری را تولید نمایید .

استفاده از سیل وکیوم خط تولید فلافل

امروزه بسیاری مواد غذایی مانند فلافل را با دستگاه سیل وکیوم بسته بندی میکنند. به دلیل بهداشتی بودن ای نوع بسته بندی و جلوگیری از ورود هر  گونه آلودگی به درون بسته بندی انتخاب این نوع بسته بندی گزینه ای مناسب است. همچنین حفظ کلی کیفیت مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن را به همراه دارد.

در انواع مختلف اتومات و نیمه اتومات، مکانیکی یا پنوماتیکی، و بسته بندی های متفاوت میتوانند قیمت های متنوعی دارند همچنین بسیاری از افراد و خانم های خانه دار به دلیل اینکه تهیه ی فلافل در منزل دشوار است و مراحل گوناگونی دارد تصمیم می گیرند تا فلافل آماده خریداری نمایند بنابراین سود فروش فلافل در این زمینه می تواند بسیار بالا باشد.

راه اندازی خط تولید فلافل

بسته بندی فلافل و راه اندازی خط تولید فلافل به یک شغل پردرآمد و پر رونق تبدیل شده است. بنابراین با تولید فلافل در طعم های مختلف میتوانید در بازار تولید فلافل موفقیت های بیشماری را به دست آورید.

دستگاه های توزین دار علاوه بر بسته بندی فلافل ها میتوانند سایر محصولات گرانولی شامل بسته بندی حبوبات و بسته بندی خشکبار و… را نیز بسته بندی نمایند. به عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات هم استفاده کرد. این ماشین آلات می توانند در خط تولید آجیل و خشکبار، خط تولید حبوبات خط تولید و بسته بندی میوه خشک، خط تولید سبزی خشک و حتی در خط تولید قند شکسته و خط تولید قند حبه و انواع خط تولید دیگر هم مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت دستگاه بسته بندی فلافل

انواع دستگاه با قیمت های متنوع و با توجه به اینکه دستگاه چه امکاناتی دارد قیمت های متنوعی دارند دستگاه ها در دو پنوماتیک و مکانیک ساخته میشوند و متناسب با نیاز خریدار در ظرفیت های تولید متنوعی ساخته میشود .برای کسب اطلاعات درخصوص قیمت دستگاه با ما در ارتباط باشید.

پس از آماده کردن فلافل ها، با دستگاه بسته بندی، آن ها به راحتی و در زمان کم، بسته بندی کنید.

ویژگی های دستگاه بسته بندی فلافل

  • فلافل پخته شده را با کیفیت بالایی بسته بندی کند.
  • قطعات در تماس با دستگاه از درجه عالی و درجه یک و فودگرید باشد.
  • در برابر رطوبت و زنگ خوردگی و آسیب به آن تاثیری نداشته باشد.
  • سرعت بالایی در بسته بندی داشته باشد.
  • پروتکل های بهداشتی در ساخت دستگاه رعایت شود.
  • ترجیحا دستگاه اتوماتیک باشد.

مزایای استفاده از دستگاه سیل وکیوم برای بسته بندی فلافل 

  • تحمل در دمای انجماد را دارد.
  • در برابر سوراخ شدن یا پارگی مقاوم است.
  • تازگی، عطر و طعم فلافل ها حفظ می شود.
  • از فساد مواد غذایی جلوگیری می کند.
  • به راحتی قابل استفاده است.
  • از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.

انواع دستگاه سیل وکیوم جهت بسته بندی فلافل

  • دستگاه سیل وکیوم رومیزی
  • دستگاه سیل وکیوم روتاری
  • دستگاه سیل وکیوم خطی
به این مطلب امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *