ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی وکیوم (قیمت + خرید)

بسته بندی وکیوم نوعی بسته بندی با اتمسفر اصلاح شده است که در سراسر جهان استفاده می شود. بسته بندی خلاء اکسیژن اتمسفر یا هوای داخلی را از بسته بندی اولیه محصولات خارج می کند. اکسیژن منبع اصلی تخریب محصولات غذایی است. حذف اکسیژن توسط دستگاه بسته بندی اغلب می تواند به افزایش عمر محصول کمک زیادی کند. محصولات مصرفی و غیر مصرفی با دستگاه بسته بندی وکیوم خانگی و صنعتی محافظت می شوند.

عملکرد اصلی دستگاه بسته بندی وکیوم به این صورت است که خلاء و اکسیژن را از کیسه خارج می کند؛ پس از مکش هوای داخلی بسته کیسه را مهر و موم می کند. انواع دستگاه بسته بندی وکیوم در ابعاد و اندازه های مختلف، به صورت صنعتی و خانگی توسط زاگرس ماشین تولید می شود. قیمت دستگاه بسته بندی در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه و ازتولید به مصرف می باشد.

دستگاه بسته بندی وکیوم

خرید انواع دستگاه بسته بندی وکیوم

برای خرید و سفارش انواع دستگاه بسته بندی وکیوم در مدل های صنعتی و خانگی می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. زاگرس ماشین یکی از بهترین و قدیمی ترین مراکز خرید دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی می باشد که تمام تلاش خود را برای کمک به تولید کنندگان عزیز قرار داده است. خرید دستگاه بسته بندی صنعتی و خانگی برای انواع محصولات غذایی مختلف و راه اندازی خطوط تولید مختلف از جمله خدمات و محصولات تخصصی این مجموعه می باشد. همین حالا با ما تماس بگیرید.

استفاده از دستگاه وکیوم برای بسته بندی باعث می شود اکسیژن و خلاء داخل فضای بسته محصولات غذایی مکیده شود؛ و این امر موجب افزایش طول عمر محصولات و مواد غذایی می شود.

قیمت دستگاه وکیوم بسته بندی (صنعتی و خانگی)

برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی وکیوم صنعتی و خانگی همین حالا از طریق راه های ارتباطی در سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنماییی کنیم. مشاوران ما در این مجموعه آماده ارائه راهنمایی های تخصصی خدمت شما تولید کنندگان گرامی هستند.

بسته بندی ظرفی، بسته بندی تک نفره همانند دستگاه ساشه اما در ظروف و و یا بسته های لیوانی تک نفره ، بسته بندی غذا و مواد غذایی حساس و… به شکل وکیوم نیز انجام می شود. دستگاه بسته بندی وکیوم بسیار در صنعت بسته بندی و خط تولید مورد استفاده قرار می گیرد و درواقع یکی از دستگاه های صنعتی پر کاربرد همین دستگاه وکیوم بسته بندی می باشد.

4.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *