ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خرید دستگاه بسته بندی تاید | قیمت دستگاه پرکن پودر لباسشویی

تاید یا پودر شست و شو لباس ماشینی و یا دستی یکی از پر مصرف ترین ها در سبد خانوار میباشد. همچنین خطوط تولید و بسته بندی تاید یا پودر ماشین لباسشویی سود و درآمد بسیار بالایی دارد. خط تولید پودر لباسشویی فرصت مناسبی است تا بتوانید با راه اندازی کارگاه های کوچک و یا بزرگ و کارخانه جات به موفقیت دست یابید.

  • دستگاه تمام اتوماتیک بسته بندی پودر لباسشویی
  • دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی
  • دستگاه بسته بندی پودرلباسشویی یک کیلو تا ده کیلو
  • برای پرکردن پودر لباسشویی، کدام دستگاه مناسب است؟
دستگاه بسته بندی تاید دستگاه بسته بندی پودر لباسشویی

معرفی انواع دستگاه پرکن پودر لباسشویی با قیمت به روز

دستگاه پرکن پودر لباسشویی انواع مختلفی دارد بسته بندی در کیسه ها از 2 کیلیو گرم تا 10 کیلو گرم بسته بندی کنید. می توانید از دستگاه کیسه پرکن تاید تک توزین و یا کیسه پرکن دو توزین استفاده کنید. بسته بندی های کوچک تکنفره مسافرتی، بسته بندی در پاکت ها، بسته بندی کارتن ها و بسته بندی در انواع سلفون ها، بسته بندی فله ای و کیسه ای که وزن این کیسه ها از 10 کیلوگرم تا 50 کیلوگرم و حتی بالاتر است؛ مورد سلیقه و کاربرد های مختلف استفاده می شود.

نکته: دستگاه میکسر پودری یکی از دستگاههای خط پودر لباسشویی می باشد.

با دستگاه های صنعتی دیگر کار شما آسان میشود و میتوانید حجم بالایی تولید داشته باشید. دستگاه ها با سرعت های متغیر برای بسته بندی انواع پودر در هر نوع بسته بندی کارتونی، کیسه ای، پاکتی و قوطی و… در بازار وجود دارند. برای خرید دستگاه بسته بندی پودری باید مشاوره دریافت کنید تا با دید باز تری انتخاب درست تری داشته باشید. 

دستگاه پرکن پودر لباسشویی

دستگاه پر کن پودری تاید و مواد لباسشویی به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک در کارخانه های صنعتی به کار گرفته میشود. با توجه به اینکه هدف هر تولید کننده و یا کارخانه داری سود دهی است، استفاده از نیروی کار انسانی و پرداخت حقوق و بیمه آنها بسیار پر هزینه میباشد و تولید کننده زمان و هزینه را از دست میدهد. اما امروزه با وجود دستگاه ها و تنها یکبار هزینه برای خرید یک دستگاه میتوانید سالیان متوالی تولید داشته باشید و تولیدات چند صد برابری در مقابل استفاده نیرو انسانی داشته باشند .

مزایای استفاده از دستگاه های بسته بندی تاید ( پرکن پودر لباسشویی )

  1. سرعت بسته بندی و پر کردن بسیار بالا است 
  2. استفاده از نیروی انسانی کمتر میشود
  3. بسته‌بندی دقیق و محکم پودر 
  4. جلوگیری از آلوده شدن و خرابی محصول 
  5. پر کردن به صورت مکانیزه انجام شود.

برای خرید دستگاه بسته بندی باید نکاتی از جمله ظرفیت دستگاه، نوع دستگاه، ابعاد دستگاه، مدت زمان پر کردن باکس‌ها، قیمت دستگاه، نوع سوخت مصرفی دستگاه را نیز مورد بررسی و ارزیابی متناسب با نیاز خود قرار دهید.

قیمت دستگاه بسته بندی تاید ( دستگاه پرکن پودر لباسشویی )

طبق انواع مختلفی که هر دستگاه دارد قیمت ها متغیر هستند همچنین یک خط کامل بسته بندی تاید شامل دستگاه های بیشتری میباشد که هزینه ی بالاتری دارد. قیمت های به روز را میتوانید از کارشناسان ما بخواهید قیمت دقیق هر دستگاه متناسب نیاز خط تولید شما را در مشاوره حضوری و یا تلفنی به شما ارائه میدهیم.

ساخت و طراحی دستگاه بسته بندی تاید

خرید دستگاه ها از کشور های دیگر هزینه بر و زمان بر میباشد دریافت خدمات و ضمانت و راهنمایی و نصب دستگاه دشوار است اما ما توانسته ایم دستگاه های صنعتی و پر کاربرد را با تولیدات داخلی طراحی و بسازیم تا هم در هزینه های شما عزیزان صرفه جویی نماییم هم بتوانیم خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهیم.

دستگاه بسته بندی پاکتی پودری تاید

از این دستگاه بسته بندی برای پر کردن محصولات پودری به صورت بالشتی استفاده میشود. با نصب سیستم پاکت کن، قابلیت بسته بندی به فرم پاکتی نیز به این دستگاه اضافه می شود. برای انتقال پودر تاید به این دستگاه از بالابر پودری و برای جمع آوری بسته ها از کانوایر نوار نقاله ی شیب دار استفاده می شود.

قابلیت های دستگاه پرکن پودر لباسشویی

  • قابلیت تنظیم وزن بسته ها.
  • در نوع اتومات نیاز به اپراتور ندارد.
  • تعمیر و سرویس ساده و کم هزینه دارد.
  • سوددهی بالایی دارد.
  • طول بسته با چشم الکترونیک کنترل می شود.
  • ابعاد و وزن بسته بندی ها پس از تولید یکسان هستند.
  • حرارت دستگاه قابل تنظیم و یکنواخت است.
  • جعبه پودر تاید ( دستی یا ماشین لباسشویی ).
5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *