ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی چیپس | دستگاه بسته بندی پفک

این روز ها بسیار کمتر پیش میاد که مردم مثل زمان های قدیم مواد غذایی و خوراکی هایی مثل خشکبار و حبوبات را به صورت فله ای تهیه کنند؛ از این رو، استفاده از دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی انواع محصولات غذایی رایج شده است. دستگاه بسته بندی چیپس و دستگاه بسته بندی پفک از آن جهت که این تنقلات و خوراکی های خوشمزه بسیار پر مصرف هستند، توسط کارخانه زاگرس ماشین کرج تولید و به سراسر ایران عرضه می شود.

اگر قصد راه اندازی خط تولید چیپس و پفک و یا خرید دستگاه بسته بندی چیپس و یا استعلام قیمت دستگاه بسته بندی پفک را دارید، از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات و توضیحات کاملی را در مورد دستگاه بستنه بندی چیپس به دست آورید.

دستگاه بسته بندی چیپس دستگاه بسته بندی پفک

معرفی دستگاه بسته بندی چیپس و پفک

دستگاه های بسته بندی در انواع و اقسام مختلف تولید و عرضه می شوند؛ که برای بسته بندی مواد غذایی و خوراکی های مختلف، کاربرد دارند و شما می توانید با خرید دستگاه بسته بندی چيپس و پفک، برای بسته بندی مواد غذایی های دیگری همچون حبوبات، خشکبار، قند، چای و… نیز استفاده کنید.

دو مدل از دستگاه های بسته بندی زاگرس ماشین کرج برای بسته بندی چيپس و پفک هم کاربرد دارند شامل دستگاه بسته بندی دوتوزین، 4 توزین، و دستگاه بسته بندی ده توزین می باشند.

این دستگاه ها دارای دقت فوق العاده در بسته بندی چیپس و پفک و همچنین اجناسی همچون قند، چای، تافی، ناگت، میوه خشک، چیپس، حبوبات و … می باشند. به دلیل داشتن چشم هوشمند الکترونیکی، برای تنظیم طول بسته ها و تنظیم مقدار حجم و سرعت بسیار بالا در بسته بندی، گزینه های مناسبی هستند. همچنین دستگاه بسته بندی چیپس و دستگاه بسته بندی پفک زاگرس ماشین دارای سیستم توزین هستند؛ یعنی می توانید با این دستگاه ها، بسته بندی هایی با وزن و حجم های دلخواه را انجام دهید.

دستگاه بسته بندی پفک

طرز کار دستگاه بسته بندی چيپس و پفک

برای بسته بندی چيپس و پفک از دستگاه های بسته بندی حجمی، تک توزین، دو توزین و … استفاده می شود که عملکرد این دستگاه ها متفاوت است. دستگاه بسته بندی چيپس و پفک می تواند در دقیقه 20 الی 60 بسته تولید کنند و وزن بسته ها از 20 گرم تا یک کیلو و 200 گرم قابل تنظیم باشد.

در این دستگاه بسته بندی پفک ها و چیپس ها به مخزن دستگاه که کاپ نامیده می شود، منتقل می گردند و سپس به اندازه مورد نیاز توسط دستگاه وزن کشی صورت می گیرد؛  سپس به داخل بسته ها هدایت می گردند و پس از وارد شدن چیپس و پفک ها به داخل بسته ها، دستگاه برش حرارتی مرحله آخر بسته بندی را انجام میدهد.

دستگاه بسته بندی چیپس چیست؟ دستگاه بسته بندی پفک چیست؟

دستگاه بسته بندی چیپس و پفک زاگرس ماشین دارای انواع مدل های مختلف می باشد.

هرکدام از دستگاه بسته بندی چیپس و پفک زاگرس ماشین دارای قیمت و مزایای خاص خود می باشد.

دستگاه بسته بندی پفک در مدل های تک توزین، دو توزین، چهار توزین، ده توزین هستند.

از دستگاه بسته بندی پفک و چیپس زاگرس ماشین برای بسته بندی انواع محصولات نیز می توان استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی چیپس سیب زمینی

دستگاه بسته بندی چیپس سیب زمینی به طور گسترده ای در بسته بندی چیپس سیب زمینی و سیب زمینی سرخ شده منجمد استفاده می شود. این دستگاه بسته بندی می تواند فرآیند خودکار تغذیه ، کیسه سازی ، پر کردن ، چاپ ، بادکن ، شمارش و تخلیه را انجام دهد. بسته ها می توانند از نوع بالشی یا عمودی  در سیستم باشند.

ویژگی های دستگاه بسته بندی چیپس سیب زمینی

  1. سرعت بالا در بسته بندی و در نتیجه بالا بردن راندمان کار.
  2. سیستم کنترل کامپیوتری برای کنترل آسان تر، باعث عملکردی آسان و کارآمدتر شدن دستگاه می شود.
  3. استفاده از سیستم نوار نقاله، بالابر با سرعت مناسب برای عملکرد بهتر.
  4. پر کردن بسته بندی های عمودی یا بالشی.

دستگاه بسته بندی چیپس سیب زمینی

کاربردهای دستگاه بسته بندی پفک و چیپس

دستگاه بسته بندی پفک و چیپس به طور گسترده ای در کارخانه های تولید پفک و چیپس مثل چی توز یا چاکلز و همچنین خط تولید پفک و چیپس و سیب زمینی سرخ شده استفاده می شود.

از دستگاه بسته بندی پفک همچنین می توان برای توزین و بسته بندی دیگر محصولات همانند بادام زمینی، پسته، تخمه کدو یا هندوانه، ژله، بیسکویت، آب نبات، شکلات، غذای حیوانات خانگی، پفک و سایر مواد گرانولی با اشکال نامنظم استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی چیپس سیب زمینی

دستگاه بسته بندی پفک باعث ماندگاری بیشتر محصولات و همچنین بهتر شدن بازار هدف می شود. چراکه تنها در حالتی می توان محصولاتی همچون چیپس سیب زمینی را به فروش رساند که ماندگاری بالاتر و بهتری داشته باشند. چیپس سیب زمینی های بدون بسته بندی ماندگاری کمتر و چهره ای زشت تر داشته و به همین دلیل و به دلیل غیربهداشتی بودن بازار هدف ضعیف تری را دارا می باشند.

معمولاً چیپس های سیب زمینی در کیسه هایی حاوی نیتروژن قرار می گیرند تا از اکسید شدن آنها محافظت شود. دستگاه های پرکننده نیتروژن برای بیشتر میان وعده ها ترد و خوراکی های این چنینی همانند ذرت بو داده، چیپس نان مناسب است و در بسیاری از بسته بندی ها استفاده می شود. این مدل دستگاه ها همچنین می توانند بسته ها را در شرایط خلاء پر کنند که آن نیز باعث می شود که مواد داخل بسته تازه بماند و تردی خود را حفظ کند.

این دستگاه به همراه دستگاه پوست کن سیب زمینی جزو دستگاه های مهم خط تولید چیپس سیب زمینی به شمار می آیند و بایستی حتماً برای راه اندازی خط تولید این دستگاه را تهیه فرمایید.

سفارش دستگاه

فروش دستگاه بسته بندی چیپس و پفک توسط شرکت های متعددی صورت می گیرد و مجموعه صنعتی زاگرس ماشین به عنوان شرکتی معتبر و شناخته شده در زمینه تولید انواع ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی، دستگاه بسته بندی چیپس و پفک را نیز در میان کالاهای خود دارد.

شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید دستگاه بسته بندی چيپس و پفک از شرکت زاگرس ماشین، با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس کسب اطلاعات و استعلام جدید ترین قیمت دستگاه ها، برای خرید اقدام کنید.

خرید دستگاه بسته بندی پفک و چیپس از زاگرس ماشین

با خرید دستگاه بسته بندی از زاگرس ماشین کرج، دستگاه شما به مدت 18 ماه گارانتی خواهد داشت و 15 سال خدمات پس از فروش توسط شرکت ارائه می شود. همچنین نصب و راه اندازی دستگاه و آموزش های لازم برای استفاده از دستگاه، به طور رایگان به شما ارائه خواهد شد.

شما می توانید جهت دریافت لیست قیمت، سفارش محصولات و همچنین دریافت مشاوره رایگان با شماره های مجموعه زاگرس ماشین کرج تماس حاصل فرمایید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 02634716956

شماره موبایل و واتس اپ : 09309958589

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *