ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی قند [حبه + شکسته + پرسی]

امروزه بسیاری از افراد هستند که قصد خرید یک دستگاه بسته بندی قند را دارند تا بتوانند محصولات خود را به شیوه ی نوین عرضه نمایند امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش تکنولوژی و همچنین گسترش روز به روز نیار افراد باعث شده است تا تولیدات رونق یابند و در خصوص راه اندازی و گسترش کسب و کار ها نیز نقش به سزایی داشته است بنابراین با در نظر داشتن اینکه میتوانید با خرید ماشین آلات صنعتی به خصوص انواع دستگاه بسته بندی به سرعت پیشرفت نمایید.

دستگاه بسته بندی قند و شکر - قیمت دستگاه بسته بندی قند و شکر

دستگاه بسته بندی قند

امروزه مواد غذایی به صورت بسته بندی عرضه میشوند و افراد به صورت کاملا تخصصی با دستگاه بسته بندی مواد غذایی روز و پیشرفته مناسب هر نوع بسته بندی اقدام به راه اندازی تولیدات خود میکنند.

همچنین مزایایی که در بسته بندی و هر قسمت از خط تولید بیشمار هستند صرفه جویی زمان و هزینه و استفاده بهینه از امکانات مهم ترین مزایای این کسب و کار هستند.

همچنین تولید قند که مصرف بالایی دارد و در هر مکانی مورد استفاده قرار میگیرد میتواند از طریق بهترین روش بسته بندی درست و اصولی به فروش برسد با دستگاه بسته بندی توزین دار در وزن 1 کیلیوگرم تا 5 کیلوگرم برای مصارف خانگی و بسته بندی به صورت تک نفره با دستگاه ساشه برای مکان های شلوغ که سلامت اهمیت بالایی دارد از انواع متعارف بسته بندی قند و شکر هستند.

فیلم عملکرد دستگاه بسته بندی قند

در ویدئو زیر می توانید نحوه عملکرد یکی از انواع مختلف دستگاه بسته بندی قند و شکر (مدل 2 توزین دار) را مشاهده نمائید و برای دیدن مدل ها – نمونه کار ها – ویدئو های بیشتر – استعلام قیمت و مشاوره با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع بسته بندی قند

قند بسیار پر مصرف میباشد و خرید و استفاده از آن بسیار رواج دارد.
انواع بسته بندی مورد استفاده برای قند حبه و شکسته عبارتند از:

  • بسته بندی داخل بسته های سلفونی در اوزان زیر یک کیلو گرم.
  • بسته بندی داخل کیسه یا کارتن در اوزان بالاتر از یک کیلوگرم.
  • بسته بندی قند ساشه.
  • بسته بندی قند سلفونی
  • بسته بندی قند در کارتن.
  • بسته بندی قند در کیسه.
  • بسته بندی قند در قوطی.

انواع دستگاه بسته بندی قند و شکر

دستگاه های بسته بندی به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قابل طراحی و ساخت هستند و دستگاه های بسته بندی توزین دار گزینه ای مناسب برای بسته بندی مواد گرانولی می باشند؛ خط تولید انواع مواد گرانولی مثل موارد زیر را با این دستگاه ها میتوان راه اندازی نمود.

چه دستگاه هایی برای بسته بندی قند مورد استفاده قرار میگیرند؟

نکاتی که باید هنگام خرید دستگاه بسته بندی مورد بررسی قرار دهید:

  • سعی کنید که دستگاهی خریداری نمایید که سیستم غبارگیر دارند و مانع از ورود غبار قند و خاک به داخل بسته ها می شود.
  • برق مصرفی دستگاه و نیاز خود را مطابقت دهید،
  • دستگاه باید منوی فارسی و نمایشگر لمسی و اپراتوری آسان داشته باشد.

نحوه کارکرد دستگاه

برای انتقال قند به مخزن دستگاه بسته بندی باید از بالابر Z یا بالابر کاسه ای استفاده شود ، دستگاه بالابر Z قند را با کاسه هایی که دارد به مخزن دستگاه انتقال میدهد. و وقتی مخزن از اقلام مورد نیاز پر شد. سنسور به دستگاه z  آلارم می دهد تا متوقف شود. و زمانی که مخزن مجددا خالی شد، دوباره شروع به کار می کند.

قیمت دستگاه بسته بندی قند

همه ی افراد زمانی که میخواهند یک محصول و یا دستگاه صنعتی را خریداری نمایند درابتدا میخواهند از قیمت محصول مطلع شوند تا بتوانند تصمیم گیری نمایند که در چه شرایطی میتوانند فعالیت خود را آغاز نمایند اما امروزه با توجه به نوسان هایی که در بازار وجود دارد افراد باید با ما تماس بگیرند تا قیمت دقیق را به اطلاع شما عزیزان برساینم.

همچنین قیمت دستگاه بسته بندی با توجه به نوع دستگاه و نیاز و امکاناتی که دستگاه دارد متغیر میباشد و طبق امکانات دستگاه قیمت تعیین میشود. نوع دستگاه ها و مشخصات آنها را در ادامه به شما ارائه خواهیم کرد.

برخی دستگاه ها امکانات پیشرفته تر و دقیق تری دارند که قطعا قیمت بالاتری نیز دارند. اما نکته ی قابل توجه در قیمت دستگاه تولید و ساخت توسط خود مجموعه آریان زاگرس میباشد. با صرف هزینه ای که برای خرید دستگاه بسته بندی قندو شکر میکنید پس از گذشت مدت کوتاهی اگر اصولی و طبق قوانین درست بازاریابی پیش بروید میتوانید هزینه های که داشته اید با سود برگردانید .

سود راه اندازی کسب و کار بسته بندی قند

چگونه میتوانیم خط تولید قند را راه اندازی کنیم ؟

در ابتدا برای راه اندازی خط تولید قند باید شرایطی را محیا سازید و در نظر بگیرید تا بتوانید برای طولانی مدت در این زمینه فعالیت داشته باشید.

  1. اخذ مجوز و ثبت برند،
  2. خرید و یا اجاره و مهیا ساختن محیطی برای کار،
  3. خرید دستگاه های تولید صنعتی،
  4. تهیه قند و یا مواد تولید قند از کارخانه ها و..

آشنایی با نحوه عملکرد دستگاه ها و شروع به کار بسته بندی، بازاریابی و فروش

کارآفرینی و ایجاد فرصت پیشرفت برای همه افراد فراهم است و با ریسک پذیری و در نظر گرفتن شرایط کاری و برآورد هزینه ها میتوانید کار خود را استارت بزنید. راه اندازی خط بسته بندی قند در خانه و یا محیط های بزرگ امکان پذیر است شما عزیزان میتوانید با مشاوره با ما و شناخت دقیق خواسته و نیاز و هدف خود به آنچه که میخواهید دست بیابید .

نصب دستگاه بسته بندی قند

ماشین سازی آریان زاگرس از قدیمی ترین و با تجربه ترین ماشین سازی میباشد. با نیرو های متخصص و مهندسین با سابقه در زمینه ی طراحی و ساخت و نصب دستگاه های خریداری شده شما عزیزان فعالیت مینماید و رضایتمندی شما عزیزان از خدمات ما تحقق خواهد یافت؛ تکنسین ها در مرکز تولید کننده زاگرس ماشین، دستگاه ها را تست و راه اندازی و نصب می کنند و آموزش نحوه کار با دستگاه را به صورت تخصصی و حرفه ای به اپراتور مربوطه آموزش میدهند.

خرید دستگاه بسته بندی قند

همه ی افراد امروزه به فکر راه اندازی کسب و کاری کوچک یا بزرگ هستند جز هر دسته از افراد باشید ما میتوانیم دستگاه مناسب نیاز و سلیقه شما با کارکرد مد نظر شما را تولید نماییم .

ایجاد یک منبع درامد با راه اندازی کسب و کار کوچک با کمی همت و اراده و مهارت تحقق میابد.

نحوه عملکرد

دستگاه اتوماتیک میباشد و یک اپراتور تنظیمات دستگاه را انجام میدهد. امروزه طرح ها و انواع گوناگون بسته بندی هستند همچنین بسته بندی زیبا و جذاب میتواند نقش به سزایی در انتخاب مشتری داشته باشد و باعث شود تا برای خرید محصول شما را خریداری نماید.

البته مدل های خانگی – نیمه صنعتی – نیمه اتوماتیک و… نیز در این مرکز با قیمت ارزان تر موجود است.

این مرکز با تکیه بر دانش و تجربه، امکان سفارشی سازی دستگاه بسته بندی قند برای مشتریان را دارد.

4.8/5 - (6 امتیاز)

2 پاسخ

  1. دستگاه بسته بندی قند و شکر باهم یکی هست یا جداست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *