زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت زاگرس ماشین کرج یکی از تخصصی ترین و پیشرفته انواع مدل های دستگاه بسته بندی در ایران می باشد که برای انواع کسب و کار ها و بسته بندی انواع محصولات گرانولی، توزین، پودری، مایعات و… کاربرد دارد. دستگاه توزین دار چهار طرف دوخت – دستگاه ساشه ۴ طرف دوخت از دو مدل محبوب و کلی این دستگاه می باشد که به صورت پنوماتیک و مکانیکی ساخته می شوند.

برترین تولید کننده دستگاه بسته بندی چهار طرف دوخت در سراسر ایران یعنی زاگرس ماشین که یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین مراکز تولید کننده این دستگاه می باشد؛ آماده ارائه انواع مدل های این دستگاه به تولید کنندگان گرامی است.

چهار طرف دوخت دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت

انواع دستگاه بسته بندی چهار طرف دوخت

صنعت و تولیدات با پیشرفت روز افزون در حال استفاده بیشتر از بهترین روش های بسته بندی محصولات می باشد. دستگاه بسته بندی ۴ طرف دوخت یکی از روش های بسته بندی مدرن و به روز می باشد. ظاهر زیبا و شکیل کردن و جذاب کردن بسته بندی باعث فروش بیشتر می شود. این دستگاه یکی از روش های جذاب در صنعت بسته بندی مواد غذایی و دیگر محصولات می باشد. همانطور که گفتیم، دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت زاگرس ماشین دارای انواع مدل ها با کربرد های مختلف می باشد. در ادامه به شما انواع مختلف مدل های این دستگاه را به شما معرفی می کنیم:

دستگاه بسته بندی توزین دار 4 طرف دوخت:

دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت به صورت مدل های توزین دار پنوماتیکی و مکانیکی ساخته می شود. دستگاه بسته بندی توزین دار به طور کلی برای وزن کشی و سپس بسته بندی به صورت اتوماتیک کاربرد دارند. در مدل های 4 طرف دوخت این دستگاه این قابلیت وجود دارد تا بسته های مهر و موم شده از چهار طرف به صورت مکعبی یا مربعی که عکس انواع این بسته بندی ها را در ادامه مشاهده می کنید ساخته می شوند.

دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت و چهار طرف دوخت

انواع دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت توزین دار عبارتند از:

دستگاه بسته بندی ۴ طرف دوخت پودری سلفونی

دستگاه بسته‌بندی چهار طرف دوخت پودری سلفونی برای بسته بندی مواد پودری در سلفون ساخته شده اند. تفاوت این دستگاه با مدل های توزین دار 4 طرف دوخت در مخزن مواد آن ها می باشد. دستگاه پودری سلفونی با کمک کاپه از یک مخزن مخصوص مواد پودری استفاده می کند که درون آن یک ماردون حلزونی قرار گرفته است.

بر طبق مقدار چرخش ماردون حلزونی این دستگاه وزن و مقدار مشخصی از مواد پودری به سلفون ریخته می شود و بسته بندی پودری 4 طرف دوخت صورت می گیرد.

دستگاه ساشه چهار طرف دوخت

یکی دیگر از انواع مدل های دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت – دستگاه ساشه 4 طرف دوخت می باشد. در این مدل دستگاه ساشه، بسته های سلفونی و ساشه ها از چهار طرف دوخت می خورند و یک بسته بندی ساشه ای جذاب تحویل شما می دهند.

دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت و چهار طرف دوخت قیمت و خرید

قیمت دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت

بسته‌بندی ۴ طرف دوخت یکی از جدید ترین و شیک ترین روش های بسته بندی در دنیا می باشد. زاگرس ماشین با طراحی و ساخت این دستگاه به شما 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس فروش ارائه می دهد. جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت و انواع مدل های آن، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت

خرید دستگاه بسته بندی 4 طرف دوخت در اصفهان، شیراز، تهران، کرج، کرمانشاه، تبریز، شمال رشت، آذربایجان، لرستان، کردستان، افغانستان، پاکستان و… (ارسال در سراسر ایران) با مناسب ترین قیمت. زاگرس ماشین تمامی مناطق – استان ها – شهر های ایران را پوشش می دهد. در هرکجای ایران هستید می توانید انواع خط تولید و دستگاه های بسته بندی را از زاگرس ماشین خریداری نمائید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09123634345 تماس بگیرید.

4.5/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *