زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

توت فرنگی خشک شده در دستگاه خشک کن توت فرنگی، یک راه خوشمزه برای لذت بردن از طعم لذیذ توت فرنگی در تمام فصل های سال است. توت فرنگی خشک می تواند یک تنقلات سالم برای مدرسه رفتن فرزندانتان باشد و یا یک خوراکی خوشمزه برای دوره همی ها و مجالس مهمانی. تولید توت فرنگی خشک یک راه عالی برای راه اندازی خط تولید میوه خشک است. این میوه لذیذ را می توانید در دستگاه خشک کن میوه قرار دهید و از در مدت بسیار کوتاهی آن را خشک کنید.

دستگاه خشک کن توت فرنگی

توت فرنگی یکی از محبوب ترین تنقلات و میوه جات خشک شده در بین چیپس های میوه می باشد. توت فرنگی جزو سالم ترین میوه جات در جهان می باشد. فواید و مزایای بسیار زیادی که این میوه برای سلامتی بدن دارد باعث شده که مصرف این میوه خشمزه بسیار بالا برود. امروزه بیشتر از 500 مدل و نوع توت فرنگی در جهان وجود دارد. توت فرنگی های شیرین و تند جزو 10 میوه و سبزیجات برتر هستند که دارای خاصیت آنتی اکسیدان می باشد. استفاده از دستگاه خشک کن توت فرنگی باعث می شود که در تمامی فصل ها بتوانید از خواص و فواید توت فرنگی خشک استفاده نمائید.

یکی از بهترین روش ها برای خشک کردن توت فرنگی استفاده از دستگاه خشک کن توت فرنگی می باشد. زاگرس ماشین کرج یکی از بهترین تولید کنندگان انواع دستگاه خشک کن و ماشین آلات بسته بندی می باشد که امکان ارسال به سراسر ایران را نیز دارد.

توت فرنگی ممکن است جزو کامل ترین میوه جات باشد. آنها شیرین هستند و در عین حال کربوهیدرات کمی دارند. 

از معایب این میوه می توان به عمر کوتاه آن اشاره کرد. اگر توت فرنگی تازه چیده شده را دیر مصرف کنید ممکن است این میوه بگندد و تمام خاصیت خود را از دست بدهد. 

 
دستگاه خشک کن توت فرنگی

خرید دستگاه خشک کن توت فرنگی

راه دیگری هم نیز وجود دارد. استفاده از دستگاه خشک کن توت فرنگی یک راه حل مناسب است. خشک کردن میوه ها اکثر مواد مغذی را حفظ می کند و استفاده از آن در محصولات پخته شده مانند کلوچه عالی است. یا می‌توانید میوه‌های خشک را به گرانول و سایر خوراکی‌ها اضافه کنید. برای خرید دستگاه خشک کن توت فرنگی و یا استعلام قیمت انواع مدل های این دستگاه با شماره 09353038781 تماس بگیرید.

طرز تهیه توت فرنگی خشک

اولین قدم برای خشک کردن توت فرنگی خرید دستگاه خشک کن توت فرنگی است. اگر برای خشک کردن توت فرنگی از دستگاه خشک کن توت فرنگی و یا دیگر موارد استفاده می کنید باید مراحل آماده سازی توت فرنگی برای خشک شدن را بدانید:

نحوه آماده کردن توت فرنگی برای خشک کردن:

  1. شستن و خشک کردن – با شستن و خشک کردن توت فرنگی ها شروع کنید تا هرگونه کثیفی از بین برود.
  2. ساقه ها را بردارید – از یک چاقو برای جدا کردن انتهای ساقه استفاده کنید.
  3. توت فرنگی ها را برش دهید – توت فرنگی ها را به ضخامت 1/8 اینچ برش دهید. (برای اینکار می توانید از دستگاه اسلایسر میوه استفاده کنید)
به این مطلب امتیاز بدهید