ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

خرید دستگاه بسته بندی در اصفهان + قیمت

انواع دستگاه بسته بندی در اصفهان را می توانید با تماس با زاگرس ماشین خریداری کنید. این مرکز به سراسر ایران دستگاه بسته بندی و انواع ماشین آلات صنعتی را، با قیمت مناسب و ارزان، به همراه نصب و راه اندازی خط تولید ارائه می کند. برای خرید دستگاه بسته بندی در اصفهان کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید دستگاه بسته بندی در اصفهان و قیمت دستگاه ها

انواع دستگاه بسته بندی در اصفهان

مرکز زاگرس ماشین انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی حبوبات، خشکبار، آجیل، تخمه، قند، چیپس، پفک و… را ارائه می دهد. کیفیت عالی و قیمت ارزان دو فاکتور خیلی مهم در این مرکز است که بسیار به آن اهمیت داده شده. این مرکز از قدیمی ترین و معتبر ترین مرامز صنعتی ساخت دستگاه تولید و بسته بندی می باشد که از ابتدا بر اساس رضایت مشتری فعالیت کرده است. از سال 1387 تا کنون با ارائه بهترین نمونه کار ها و رزومه آماده طراحی و تولید انواع دستگاه های سفارشی شما نیز می باشد.

خرید دستگاه بسته بندی در اصفهان

این مرکز انواع ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی اصفهان را تولید می کند:

دستگاه بسته بندی توزین دار در اصفهان

دستگاه های بسته بندی توزین دار به معنی وزن گیری و سپس بسته بندی محصولات پودری و گرانولی می باشد. برای خرید دستگاه بسته بندی در اصفهان این دستگاه دارای انواع مدل ها و با تعداد توزین های متغیر از تک توزین تا 12 توزین ساخته می شود:

  • دستگاه بسته بندی تک توزین در اصفهان
  • دستگاه بسته بندی 2 توزین در اصفهان
  • دستگاه بسته بندی 4 توزین در اصفهان
  • دستگاه بسته بندی 6 توزین در اصفهان
  • دستگاه بسته بندی 10 توزین در اصفهان
  • و…

خرید دستگاه ساشه در اصفهان

این مرکز انواع دستگاه ساشه پودری و مایع را با بهترین کیفیت تولید می کند.

دستگاه ساشه پودری: برای بسته بندی محصولات پودری در بسته های تک نفره 3 گرمی به بالا می باشد. انواع نسکافه، قهوه، علی کافه، کاپوچینو، کافی میکس و… با این دستگاه بسته بندی می شوند. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه ساشه پودری در اصفهان با ما تماس بگیرید.

دستگاه ساشه مایعات: این نوع دستگاه ساشه اصفهان برای بسته بندی مایغات در دو نوع غلیظ و رقیق به صورت تک نفره کاربرد دارد. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه ساشه مایعات با کارشناسان حاضر ما در مزکز تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی خانگی در اصفهان

این مرکز علاوه بر تولید ماشین آلات صنعتی، انواع دستگاه های بسته بندی و تولید خانگی را تولید می کند. دستگاه های خانگی برای بسته بندی در منزل بسیار پر کاربرد است. اگر در اصفهان هستید با شماره 09123634345 تماس بگیرید تا انواع دستگاه های بسته بندی خانگی و دستی کوچک را ازا این مرکز با قیمت مناسب تهیه نمائید.

دستگاه شیرینگ پک در اصفهان

یکی از بهترین مدل های دستگاه های بسته بندی که در این مجموعه طراحی و ساخته می شود، دستگاه شیرینگ پک می باشد. این دستگاه دارای مدل های شیرینگ پک تونلی و شرینک پک کابینی می باشد. همچنین می توانید دستگاه شیرینگ پک دستی را نیزا از این مرکز خریداری کنید.

دستگاه پرکن کیسه و قوطی

یکی دیگر از انواع دستگاه بسته بندی در اصفهان که توسط زاگرس ماتشین تولید می شود، دستگاه های پرکن هستند. این نوع ماشین آلات به صورت اتوماتیک و نیمه اتومات و پدالی قادر است انواع بسته بندی های پودری و گرانولی را به سرعت انجام دهد. کیسه پرکن حجمیقوطی پرکن پودری و گرانولی – بطری پرکن مایعات از سه نوع اصلی این دستگاه هستند.

دستگاه پرکن پودری در اصفهان

دستگاه پرکن پودری و گرانولی ما راهی ساده و کارآمد برای بسته‌بندی محصولات پودری و گرانولی. این نوع ماشین آلات صنعتی به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت بالا محصولات خود را در کیسه و قوطی بسته بندی کنید.

ویژگی‌های برجسته دستگاه های زاگرس ماشین:

  • سرعت بالا: با سرعت فوق‌العاده دستگاه پرکن، تعداد زیادی محصول را در کمترین زمان ممکن بسته‌بندی کنید.
  • دقت و قابلیت تنظیم: دستگاه با دقت بالا عمل می‌کند و می‌توانید حجم پرکردن را به دقت مورد نیاز خود تنظیم کنید.
  • سازگاری چندمنظوره: با توانایی پرکردن انواع پودرها و گرانول‌ها، دستگاه ما برای انواع صنایع مانند غذایی، دارویی، شیمیایی و… مناسب است.
  • کنترل کیفیت: با استفاده از دستگاه پرکن، در بسته‌بندی محصولات خود هیچ گونه ضایعاتی نخواهید داشت.
  • عملکرد ساده: دستگاه طراحی شده است تا بسیار ساده و آسان در استفاده باشد. همچنین، بهترین خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهیم.

فروش دستگاه بسته بندی در اصفهان

بهترین مرکز فروش ماشین آلات بسته بندی صنعتی و خانگی در ایران آماده ارائه خدمات و ارسال محصولات به استان با صفای اصفهان به همراه تیم متخصص جهت نصب و راه اندازی خط تولید شما می باشد. قیمت دستگاه بسته بندی در اصفهان در صورت همکاری با زاگرس ماشین بسیار مقرون و به صرفه خواهد بود. این مرکز خرید به طور مستقیم از کارخانه صورت می گیرد و دیگر واسطه ای در این میان سود اضافی نخواهد برد. همچنین تمامی ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی این مرکز دارای 24 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *