ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه کیسه پرکن پودری یکی از دستگاه‌های مهم در صنعت شیمیایی، دارویی، غذاسازی و تولید انبوه موادغذایی مختلف است. این دستگاه پرکن پودری برای پر کردن کیسه های حجمی و وزنی از مواد پودری کاربرد دارد و با سرعت و دقت بالا مواد خام پودری مانند قهوه، شکر، ماست و… را در بسته بندی‌های مختلف در ظرفیت های مشخص بسته بندی میکند.

دستگاه کیسه پرکن پودری و قیمت کیسه پرکن پودر

انواع دستگاه کیسه پرکن پودری

در این مقاله به بررسی جزئیات فنی و کاربردهای اصلی انواع دستگاه کیسه پرکن پودری میپردازیم تا بتوانید درک بهتری از این نوع ماشین آلات صنعتی و دستگاه های بسته بندی مهم داشته باشید. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه خرید و استعلام قیمت دستگاه کیسه پرکن پودری می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. قیمت دستگاه های پرکن در این مرکز بسیار مقرون و به صرفه هستند.

دستگاه کیسه پرکن پودری و قیمت کیسه پرکن پودر (1)

دستگاه کیسه پرکن پودری وزنی (توزین دار)

دستگاه پرکن کیسه پودری توزین دار وزنی یکی از مدل های دستگاه کیسه پرکن پودری است که برای بسته بندی کیسه‌ها و پاکت‌های حاوی انواع پودر، گرانول و مواد جامد طراحی شده است. این دستگاه قادر است وزن‌های 200 گرم تا 2 کیلوگرم را در نوع توزینی و تا وزن 50 کیلوگرم را در نوع کیسه پرکن حجمی، به طور اتوماتیک پر کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این دستگاه استفاده از جک‌های پنوماتیک در قسمت خروجی برای گرفتن کیسه و استفاده از لودسل و پنل نمایشگر چند زبانه جهت تنظیم وزن مورد نظر شما است. علاوه بر اینها، کار با این دستگاه بسیار ساده است.

دستگاه کیسه پرکن پودری توزینی در زاگرس ماشین موسوی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که تمامی کیسه‌ها از وزن و ویژگی‌های یکسانی برخوردار باشند. این دستگاه در بسته بندی مواد پودری و گرانولی اهمیت بسیاری دارد و برای موادی مانند آرد، سیمان، کودهای شیمیایی و ادویه‌جات با اوزان متفاوت استفاده می‌شود. همچنین، این دستگاه به دستگاه میکسر پودر متصل شده و از طریق دستگاه بالابر پودری می‌توان مخزن دستگاه کیسه پرکن را به صورت اتوماتیک شارژ کرد.

دستگاه کیسه پرکن پودری (کیسه‌های دهانه باز)

این نوع دستگاه و ماشین آلات پرکن برای پر کردن کیسه‌های آماده با دهانه‌های باز (Open Mouse) استفاده می‌شود. از این نوع دستگاه برای پر کردن مواد مختلفی مانند برنج، شکر، گندم، خوراک دام، مواد شیمیایی، کود گیاهی و کودهای شیمیایی استفاده می‌شود. این دستگاه کیسه پرکن پودری دارای یک سیستم قدرتمند PLC است که به خوبی فرآیند پر کردن کیسه‌ها را کنترل می‌کند.

دستگاه پرکن پودری مدل کیسه ولو بگ

دستگاه پاکت پرکن یا ولو بگ برای پر کردن مواد پودری مانند سیمان، گچ، چسبهای کاشی و سرامیک پودری داخل کیسه و پاکت‌های کاغذی تیپ ولودار با وزن ۱۰ الی ۵۰ کیلوگرم طراحی شده است. برای اتصال این دستگاه به میکسر پودر یا سیلو، باید از یک دستگاه انتقال پودر مارپیچی استفاده شود تا مواد پودری به صورت یکنواخت و پیوسته به داخل قیف یا مخزن دستگاه کیسه پرکن منتقل شود.

دستگاه کیسه پرکن پودری مدل ساشه زن

دستگاه کیسه پرکن پودری مدل ساشه زن بسته بندی تک نفره یک دستگاه پیشرفته است که برای پر کردن کیسه‌های پودری به صورت تک نفره طراحی شده است. این دستگاه ساشه پودری با استفاده از فناوری برتر و قابلیت‌های خاص خود، به شما امکان می‌دهد تا به صورت سریع و دقیق، کیسه‌های پودری را پر کنید.

دستگاه کیسه پرکن پودری مدل ساشه زن برای بسته بندی تک نفره قابلیت های بسیاری دارد. این دستگاه با دقت بالا و سرعت بالا می‌تواند مواد پودری را به صورت یکنواخت و بهینه در کیسه‌ها به صورت ساشه مدادی و ساشه سه طرف دوخت یا نوع بسته بندی چهار طرف دوخت پر کند. همچنین، با استفاده از این دستگاه، می‌توانید مقدار مورد نیاز از مواد را به دقت تنظیم کنید، که این امر به کاهش هدررفت مواد منجر می‌شود.

این دستگاه همچنین با استفاده از سیستم های ایمنی پیشرفته، برای حفظ امنیت کاربران و جلوگیری از هرگونه حادثه ناخواسته طراحی شده است. کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد، به شما اطمینان می‌دهد که بسته بندی شما با کیفیت و به درستی انجام میشود.

کاربرد این دستگاه برای مواد پودری و گرانول

دستگاه کیسه پرکن پودری در تمام صنایعی که با مواد پودری و گرانول سر و کار دارند، استفاده می‌شود. به ویژه در صنایعی که مواد اولیه تولید می‌کنند و صنایع اصلی هستند از این دستگاه برای بسته‌بندی کیسه ای محصولات خود استفاده می کنند. همانگونه که از نام و اسم این دستگاههای صنعتی پیداست، اصلی‌ترین و مهم ترین وظیفه آنها پر کردن کیسه‌های مورد نظر از محصولات پودری، گرانول و محصولاتی با دانه‌های نسبتاً درشت مثل حبوبات، قهوه، خشکبار و… است.

برخی از صنایعی که از دستگاه‌های کیسه پرکن استفاده می‌کنند عبارتند از:

  • صنایع ساختمانی: انواع سیمان و گچ، پودر سنگ، شن و ماسه،پودر رنگ و…
  • صنایع شیمیایی: مواد پودری شیمیایی و گرانولی، آلژینات سدیم، استات آمونیوم، فلوراید و…
  • صنایع غذایی: پودر شیر، نسکافه، نمک، آرد، شکر، ادویه جات، پروتئین، برنج، گندم، جو…
  • صنایع کشاورزی: انواع بذر، کود، گیاهان دارویی، خوراک دام و طیور و…

خرید و استعلام قیمت دستگاه کیسه پرکن پودری

در این مقاله با انواع مدل های دستگاه کیسه پرکن مواد پودری و گرانولی آشنا شدیم. نوع مواد های مورد استفاده و میزان حجم دستگاه ها و کیسه های محصولات را بررسی کردیم. در صورتی که به انواع مختلف دستگاه های کیسه پرکن پودری، حجمی، دستگاه های بسته بندی، راه اندازی خط تولید، تجهیزات صنعتی مختلف، تک نفره، وزنی، حجمی و… نیاز دارید می توانید با ما در تماس باشید. قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز (زاگرس ماشین) بسیار مقرون و به صرفه است زیرا هیچ مالیات و ارزش افزوده ای بر روی دستگاه ها تعلق نمی گیرد و خرید به صورت مستقیم از کارخانه انجام می گیرد.

مشخصات فنی دستگاه

عملکردالکترومکانیک – پنوماتیک
سیستم توزینوزنی، تک نفره، حجمی
برق موردنیاز3 فاز – 4 کیلووات
وزن دستگاه200kg الی 700kg
سرعت بسته بندی (در دقیقه)5 الی 60 بسته (متغیر)
ابعاد دستگاه (ارتفاع × عرض × طول)200 × 100 × 110 سانتیمتر (متغیر)
وزن بسته1 گرم الی 20 کیلوگرم تا 50 کیلوگرم
مشخصات فنی دستگاه
4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *