زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک دست دوم از دیوار بگیریم یا شیرینگ پک نو و آکبند از مراکز معتبر؟ آیا خرید دستگاه شیرینگ پک دست دوم از دیوار، شیپور و… کار درستی است؟ تفاوت دستگاه شیرینگ پک تونلی دست دوم با شرینک پک نو و آکبند در چیست؟ در ادامه توضیحاتی در زمینه این دستگاه بسته بندی به شما ارائه خواهیم داد!

دستگاه شیرینگ پک دست دوم خرید قیمت دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دست دوم

خرید دستگاه شیرینگ پک دست دوم

خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ پک دست دوم ممکن است با برخی معایب همراه باشد. در زیر تعدادی از این معایب را بررسی می کنم:

  1. کیفیت و عمر مفید: یک دستگاه بسته بندی شیرینگ پک دست دوم ممکن است در مقایسه با یک دستگاه جدید، کیفیت کمتری داشته باشد. این به دلیل استفاده قبلی و عمر مفیدی که دستگاه قبلاً داشته است، ممکن است بخصوصیات عملکردی و دقت بسته بندی تأثیر بگذارد.
  2. خرابی و نگهداری: دستگاه های دست دوم ممکن است در مقایسه با دستگاه های جدیدتر، بیشتر نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند. پیشینه استفاده و کیفیت تعمیر و نگهداری قبلی می تواند تأثیری در عملکرد و دوام دستگاه داشته باشد.
  3. عدم ضمانت: در بسیاری از موارد، ماشین آلات صنعتی و دستگاه های تولیدی دست دوم بدون ضمانت عرضه می شوند. این به معنای عدم تضمین تعمیر و خدمات پس از فروش است و در صورت بروز مشکلات، ممکن است هزینه های تعمیر بر عهده شما قرار گیرد.
  4. قدمت و تکنولوژی: دستگاه های دست دوم معمولاً قدمت بیشتری نسبت به دستگاه های جدید دارند. این به معنای عدم استفاده از تکنولوژی و فناوری و قابلیت های جدیدتری است که در دستگاه های جدید موجود است. این ممکن است به شما محدودیت هایی در استفاده و بهبود عملکرد دستگاه تحمیل کند.
  5. سازگاری با نیازهای فعلی: دستگاه بسته بندی شیرینگ پک دست دوم ممکن است نیازهای شما را به طور کامل برآورده نکند. احتمالاً نیاز به تنظیمات و تغییرات برای سازگاری با خطوط تولید و نوع محصولات خود داشته باشید.

مزایای خرید دستگاه شیرینگ پک دست دوم چیست؟

تنها مزایای مفیدی که می توان برای خرید دستگاه شیرینگ پک دست دوم از سایت های تبلیغاتی مثل دیوار، شیپور، ایستگاه و … در نظر داشت تنها قیمت ارزان آن است! با این حال قیمت دستگاه بسته بندی در زاگرس ماشین کرج بسیار مقرون و به صرفه است و با توجه به کیفیت قطعات به کار رفته، تکنولوژی پیشرفته و سیستم های با کیفیت بکار رفته، امکانات حرفه ای و ویژگی های جذاب و… قیمت ارزان تری دارد.

اگر شما قصد راه اندازی خط تولید و خرید دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک یا شیرینگ پک نیمه اتومات را دارید بهتر است از مراکز معتبری که به شما خدمات پشتیبانی و پس از فروش ارائه دهند و دارای گارانتی معتبر باشد، سفارش دهید.

شما می توانید دستگاه شیرینگ پک دست دوم را فراموش کنید و سفارش ساخت مدل سفارشی بر حسب نیاز خط تولید خود را به مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج ارائه دهید.

یا از مدل ها و دستگاه های شیرینگ پک نیمه اتوماتیک و شیرینگ پک تونلیکابینی زاگرس ماشین کرج که نو و آکبند هستند سفارش دهید.

مزایای خرید دستگاه شیرینگ پک از زاگرس ماشین

  • دستگاه ها دارای تکنولوژی جدید و پیشرفته هستند.
  • امکان سفارشی سازی دستگاه شیرینگ پک وجود دارد.
  • دستگاه شیرینگ پک گازی – برقی – بنزینی – دوگانه سوز.
  • امکان ارسال به سراسر ایران و خارج از کشور.
  • دارای 2 سال گارانتی بدون قید و شرط.
  • قیمت ارزان و خرید مستقیم از کارخانه بدون واسطه.
  • خدمات پشتیبانی و پس از فروش 15 ساله.
  • امکان تامین قطعات و خدمات تعمیر و سرویس نصب.
  • امکان خرید دیگر ماشین آلات مورد نظر و مناسب شما.
  • و…

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی می توانید با ما تماس بگیرید!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *