زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

بررسی تجهیزات بسته بندی صنعتی و انواع دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی و تجهیزات بسته بندی صنعتی ماشین آلاتی هستند که در بسته بندی محصولات استفاده می‌شود. بسته بندی به دلیل اهمیت آن در فروش و بازاریابی محصولات، در تمامی صنایع تولیدی و خدماتی خصوصا در فرهنگ امروز بسیار اهمیت دارد و به صورت گسترده در اکثر مشاغل خانگی نیز استفاده می‌شود.

تجهیزات بسته بندی صنعتی چیست!؟

دستگاه بسته بندی صنعتی و خانگی چیست؟

در حال حاضر انواع دستگاه‌ بسته بندی صنعتی و خانگی در خط تولید و کارگاه های تولیدی بسیار رایج شده‌اند. با توجه به افزایش تعداد کسب‌وکارهای صنعتی و شغل های خانگی، بسته بندی به عنوان یک عامل مهم و پرکاربرد در اکثر صنایع و تولیدات شناخته شده است.

بسته بندی تأثیر به سزایی درافزایش فروش محصول دارد و هر روز نیاز جامعه به آن بیشتر می‌شود. خریداران امروزی بیشتر توجه می‌کنند که محصولات به چه شکلی بسته بندی شده‌اند و این یکی از عوامل مهمی است که در خرید آن ها تأثیرگذار است. به علاوه، با پیشرفت فروشگاه‌های اینترنتی، تأثیر بسته بندی بر تصمیم مشتریان برای خرید چند برابر شده است.

دستگاه بسته بندی چیست؟

تجهیزات بسته بندی زاگرس ماشین

از این رو مراکز صنعتی و تولید کننده ماشین آلات صنعتی – دستگاه بسته بندی – تجهیزات بسته بندی و… همانند قدیمی ترین و بهترین سازنده دستگاه های تولید و تجهیزات بسته بندی صنعتی زاگرس ماشین کرج اقدام به طراحی، ساخت و تولید بهترین نوع این دستگاههای صنعتی کرده اند. اگر شما نیز قصد شروع کسب و کار و راه اندازی خط تولید دارید می توانید با این مراکز همکاری کنید.

بسته بندی محصولات بسیار تاثیر گذار در جذب مشتری هستند

بسته بندی تاثیر قابل توجهی در فروش محصولات دارد و توجه خریداران را به محصولات جلب می‌کند. امروزه با توجه به این موضوع که افزایش خرید آنلاین و استفاده از وب سایت های فروشگاهی، تاثیر بسته بندی در جذب مشتریان بیشتر شده است. مشتریان در خرید حضوری اولین چیزی که برخورد می کنند بسته بندی و جلد محصولات شما است. طبق تحقیقات 90 در صد از تصمیم خود را برای انتخاب و خرید یک محصول از بسته بندی آن محصول می گیرند!

حفظ کیفیت، نگهداری و افزایش طول عمر محصولات با بسته بندی

علاوه بر نقش بسته بندی در جذب مشتریان، آن در حفظ کیفیت و نگهداری مواد غذایی مانند حبوبات، قارچ، آجیل و خشکبارها نیز اهمیت دارد. بسته بندی با روش‌ها و دستگاه های تولیدی خانگی و صنعتی مختلفی مانند بسته بندی وکیوم، از فاسد شدن زودهنگام مواد غذایی جلوگیری می‌کند و نگهداری آن‌ها را برای مدت طولانی‌تر امکان‌پذیر می‌سازد.

با دستگاه بسته بندی و تجهیزات بسته بندی صنعتی کسب درآمد کنید!

همچنین، با استفاده از دستگاه بسته بندی و تجهیزات بسته بندی صنعتی می‌توان در کارگاه یا منزل، به کسب درآمد پرداخت. به عنوان مثال، بسته بندی حبوبات در منزل، می‌تواند به عنوان یک شغل خانگی با درآمد خوب محسوب شود.

دستگاه بسته بندی خانگی بسیار روش درآمدزایی خوبی است!

با خرید یک دستگاه بسته بندی خانگی می توانید انواع کار در منزل بسته بندی را راه اندازی کنید.

بسته بندی خشکبار، میوه خشک کن، تولید قند، تولید چیپس و پفک، تولید نسکافه، شستشوی سبزی و تولید گیاهان دارویی و ادویه جات و… همه شغل هایی هستند که بسیار پردرآمد هستند و با خرید دستگاه بسته بندی و تجهیزات صنعتی آن قابل راه اندازی است.

در ادامه، انواع تجهیزات بسته بندی را بررسی خواهیم کرد:

در صنعت بسته بندی و فروش محصولات، به ویژه بسته بندی مواد غذایی، درج کردن تاریخ تولید، انقضا و قیمت مصرف کننده از عوامل ضروری و بسیار مهم می باشد. برای انجام این کار، از دستگاه‌های تاریخ زن استفاده می شود. در سایت زاگرس ماشین کرج، مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های تاریخ زن، از جمله تاریخ زن‌های دستی، حرارتی و جت پرینتر، در دسترس هستند و با توجه به نیاز خود، می‌توانید دستگاه های مورد نظر را تهیه کنید.

دستگاه بسته بندی توزین برای حبوبات و خشکبار

دو تا از مواد و محصولات پر استفاده و ساختار مشابه که در ایران بسیار رایج و پر فروش هستند حبوبات و آجیل خشکبار هستند. این دو نوع محصول شامل محصولات مختلف و یک شکلی هستند مثل لوبیا، بادام زمینی، تخمه، نخود، کشمش و… تمامی این طیف بلند مواد گرانولی را می توانید با دستگاه بسته بندی حبوبات توزین دار یا انواع دستگاه پرکن (قوطی پرکن و کیسه پرکن) بسته بندی و تولید کنید. این روش یکی از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای کسب درآمد خانگی و صنعتی است.

دستگاه بسته بندی پسته صادراتی قوطی تک نفره و ... خط تولید پسته

دستگاه ساشه برای بسته بندی محصولات پودری و مایعات تک نفره

محصولات پودری تک نفره مثل ادویه جات، فلفل، نسکافه، قهوه و یا مایعات غلیظ و رقیق مثل سس و عسل یا آبلیمو موادی هستند که می توانند به صورت تک نفره بسته بندی شوند. این روش بسته بندی با دستگاه ساشه صورت می گیرد. دستگاه ساشه یک دستگاه جمع و جور – حرفه ای – تمام اتوماتیک – خانگی و صنعتی می باشد که بسیار کاربردی می باشد. با این دستگاه می توانید در هر یک دقیقه 60 ساشه را بسته بندی و تولید کنید.

ساشه تک نفره چیست؟ دستگاه ساشه تک نفره

دستگاه پرکن پودری و گرانولی برای پرکردن قوطی و کیسه

دستگاه پرکن و ماشین آلات پر کن صنعتی و خانگی بسیار بسیار پر استفاده و متداول هستند.

این دستگاه ها در تولید ادویه، مواد پودری، حجمی، توزینی و محصولات مختلف بسیار پرکاربرد اند.

بر فرض مثال دستگاه کیسه پرکن حجمی برای مواد پودری و گرانولی مثل برنج، گندم، جو، کیسه سیمان، گچ و… استفاده می شود.

دستگاه قوطی پرکن می تواند برای تولید و بسته بندی قوطی ادویه، قوطی حبوبات و محصولاتی که در تصویر می بینید به کار گرفته شود.

انواع دستگاه پرکن کیسه پرکن گرانولی و پودری پرکن مایعات دستگاه پرکن ساشه ای دستگاه قوطی پرکن قیمت دستگاه پرکن توزین دار پرکن حجمی و...

دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق برای تولید محصولات مایع

دستگاه پرکن مایعات نوعی پر استفاد برای محصولات لبنی، مایعات آب معدنی، نوشابه، دوغ و مایعات غلیظ ماست، خامه، عسل، سس و… می باشد. با این دستگاه می توانید به صورت کیسه ای، بطری، قوطی، بطری شیشه ای و… محصولات مایع خود را بسته بندی و پر نمائید.

دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات قیمت و خرید

تجهیزات بسته بندی شیرینگ پک مناسب هر کارخانه و صنعتی

دستگاه شیرینگ پک (درواق شرینک پک) Shrink Pack در اکثر صنایع تولیدی و بسته بندی کاربرد دارند. این دستگاه همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید برای بسته بندی کردن چند محصول، شیرینک جعبه، یا پیچیدن نایلون به دور بطری های 6 تایی و 12 تایی آب معدنی و نوشابه یا بطریهای شیشه ای و مربا یا ترشی استفاده می شود. انواع مختلفی از این دستگاه وجود دارد اعم از شرینگ پک تونلی، شیرینگ پک کابینی، شیرینگ پک دستی و حرارتی خانگی و…

شیرینگ بسته بندی چیست؟
شیرینگ بسته بندی

دستگاه‌ دوخت برای بسته بندی در انواع مختلفی وجود دارند

دستگاه دوخت پدالی، که مناسب برای دوخت روی پلاستیک، فویل، آلومینیوم، پلی‌اتیلن و پلی‌استر است، برای بسته بندی حبوبات، قند، شکر، ماکارونی، مواد پودری و غیره کاربرد دارد. همچنین، دستگاه دوخت پدالی در سایزهای 20، 30، 40 و 50 سانتی‌متر موجود است.

دستگاه دوخت رومیزی تجهیزات بسته بندی مناسب منازل

در مقایسه با دستگاه دوخت پدالی، دستگاه دوخت رومیزی کمتر قدرت و قیمت دارد. همچنین، دستگاه دوخت ریلی که اتوماتیک است، کاربردی و راحت است و برخی مدل‌های آن با تاریخ‌زن نیز همراه هستند.

دستگاه سرکیسه دوز برای محصولات حجیم

برای بسته بندی محصولاتی با ابعاد و وزن‌های بزرگتر، مانند کیسه‌ها و گونی‌ها، دستگاه سرکیسه دوز مناسب است. این دستگاه مناسب بسته بندی پاکت و گونی‌های کود، آرد، برنج، خوراک دام و… است که از جنس پلی پروپیلن PP بافته شده، پنبه و کنفی هستند.

قیمت تجهیزات بسته بندی صنعتی متغیر است!

مقدار دقیقی نمی توان برای تجهیزات بسته بندی و دستگاه های بسته بندی در نظر گرفت. خصوصا در این وضعیت عجیب اقتصادی کگه قیمت ها دچار ریزش یا تورم هستند. بهتر است اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی در تهران – تبریز، کرج، اصفهان، اردبیل و سراسر ایران یا خارج از کشور را دارید با شماره های درج شده در وب سایت زاگرس ماشین تماس بگیرید.

ما به شما تضمین می کنیم که بهترین کیفیت و مناسب ترین دستگاه های صنعتی و تجهیزات بسته بندی را به شما پیشنهاد و برای شما تولید کنیم! قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز بسیار مقرون و به صرفه است زیرا این مرکز با سال ها تجربه و تخصص در این زمینه، قابلیت سفارشی سازی دستگاه ها را برای مشتریان فراهم نموده است. خرید بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله نیز به تمامی دستگاه ها تعلق می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *