ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

دستگاه خشک کن میوه گازی (مشخصات، قیمت و خرید)

در قدیم برای خشک کردن میوه و سبزیجات از روش های دستی استفاده می شد اما این روزها با بالا رفتن تقاضا دیگر شیوه های قدیمی کارساز نیست. امروزه برای خشک کردن میوه از دستگاه خشک کن میوه و خرید دستگاه میوه خشک کن گازی برای این کار انجام می شود. در ادامه بیشتر درباره انواع دستگاه میوه خشک کن گازی با شما صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

از مهم ترین خدمات شرکت زاگرس ماشین، طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی اعم از دستگاه خشک کن میوه و سبزی، دستگاه بطری باد کن، دستگاه قوطی پر کن، دستگاه ساشه و دیگر ماشین آلات می باشد. مجم.عه ماشین آلات صنعتی قابلیت ارسال محصولات و خط تولید به کل کشور را در سریع ترین حالت ممکن دارد. همچنین برای خرید دستگاه بسته بندی می توانید با شماره 09123634345 تماس بگیرید.

خرید دستگاه خشک کن میوه گازی چگونه است و چه تنوعی دارد؟

همان طور که اشاره شد امروزه خرید دستگاه میوه خشک کن گازی برای خشک نمودن میوه ها استفاده می شود. شاید برایتان جالب باشد بسیاری از میوه های خشک که خریداری و مصرف می کنید دیگر مانند گذشته به شیوه های سنتی خشک نمی شوند و از این رو با اطمینان بیشتر می توانید میوه را خریداری و استفاده کنید. اما این تمام ماجرا نیست بلکه باید وارد مبحث خشک نمودن میوه ها و دستگاه هایی که از آنها برای خشک کردن میوه استفاده می شود، شویم و صحبت کنیم. بسیاری از کارخانه ها و یا افرادی که به صورت خانگی اقدام به خشک نمودن میوه ها می کنند با کاربرد شگفت انگیز دستگاه ها آشنا هستند به همین علت تقاضای خرید دستگاه ها بسیار افزایش یافته است.

نکته: قبل از خشک کردن میوه ها و سبزی ها لازم است ابتدا با دستگاه شستشوی سبزی آن ها را از آلودگی پاک کنید و سپس اقدام به تولید نمائید.

قیمت دستگاه خشک کن میوه گازی

قیمت دستگاه خشک کن گازی

سوالات بسیاری درباره خرید دستگاه خشک کن میوه گازی و قیمت آن پرسیده می شود. اما متاسفانه به دلیل نوسانات بالای موجود در بازار نمی توان هزینه ای ثابت را برای میوه خشک کن گازی کوچک و بزرگ در نظر گرفت. لذا در هنگام خرید می توانید از فروشندگان و مراکز خرید با انواع دستگاه ها و میزان هزینه فعلی هر یک پرس و جو کنید و با توجه به قابلیت ها و کیفیت دستگاه با هر یک از آنها آشنا شوید. هزینه ممکن است با توجه به ویژگی های یک دستگاه افزایش یا کاهش داشته باشد. اگر برای شما کیفیت دستگاه و میزان کارآمدی ارزش دارد، ممکن است هزینه ای بیشتر را پرداخت کنید در غیر این صورت ممکن است دستگاه های دیگر با هزینه ای پایین تر در بازار موجود باشد.

انواع دستگاه خشک کن گازی

انواع دستگاه میوه خشک گازی به 3 مدل خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شود. دستگاه های خشک کن گازی از نوع صنعتی خود به چندین مدل مختلف دیگر در بازار تقسیم می شود. از مهم ترین دستگاه های خشک کن می توانیم به:

  • دستگاه خشک کن میوه (کابینی)
  • دستگاه میوه خشک کن مدل مایکرو
  • دستگاه خشک کن خورشیدی
  • دستگاه خشک کننده میوه  با روش داغ
  • دستگاه خشک کن تونلی و… موجود می باشند.
خرید دستگاه خشک میوه کن گازی

تنوع انواع دستگاه خشک کن میوه با توجه به مقدار کاربرد و انتخاب شما امکان دارد برای شما مناسب و یا نامناسب باشد. خرید دستگاه خشک کن میوه گازی و همچنین قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی ( از نوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی) باید طوری صورت بگیرد که نیاز شما را در زمینه خشک کردن میوه جات و سبزیجات برطرف سازد. این انتخابی است که تاثیرات طولانی مدت بر روی روند کار با دستگاه خشک کن خواهد گذاشت. اگر در این مورد تردید دارید و هنوز اطمینان خاطر ندارید، بهتر است در این زمینه با ما با شماره 09123634345 تماس بگیرید تا به صورت رایگان از متخصصان این حوزه مشاوره دریافت کنید.

نکته: اگر به فکر راه اندازی خط تولید میوه خشک هستید بهتر است بدانید که پس از تولید نیاز است که با دستگاه بسته بندی میوه خشک محصولات را بسته بندی نمائید.
دستگاه خشک کن گازی

نحوه کارکرد دستگاه خشک کن میوه گازی

نحوه کار با دستگاه های میوه خشک کن بسیار آسان است و از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست. تمامی برند و مدل های دستگاه میوه خشک کنی معمولا به یک صورت کار می کنند. در هنگام خرید دستگاه خشک کن میوه گازی بهتر است از قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی نیمه صنعتی و صنعتی و هر مدل دستگاه مدنظرتان توجه داشته باشید. معمولا قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم از دستگاه های نو پایین تر است اما هیچ گاه کیفیت را قربانی هزینه پایین تر نکنید.

در تمامی دستگاه ها تایمر و توانایی پخش گرمای یکنواخت و قابلیت شستشو در تمامی دستگاه ها نیز یکسان است. پس به دنبال پیچیدگی خاصی در نحوه کار دستگاه ها نباشید. معمولا دستگاه ها به گونه ای طراحی می شوند تا با کارکرد آسان پاسخگوی نیاز کاربران خود باشند. در نتیجه داشتن کاربری آسان را می توان وجه مشترک در تمامی دستگاه های خشک کن میوه دانست و این موضوع به محبوبیت استفاده از دستگاه ها نیز منجر خواهد شد زیرا پیچیدگی در پیاده سازی و اجرایی دستگاه برای کاربران ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

گنجایش یک میوه خشک کن چقدر است؟

نکته بسیار مهمی که در هنگام خرید دستگاه خشک کن میوه گازی باید به آن توجه داشته باشیم این است که میزان گنجایش دستگاه چقدر است؟ این فاکتور عاملی تعیین کننده در هنگام خرید است. با مراجعه به مراکز فروش دستگاه میوه خشک کن بهتر است قبل از تصمیم گیری از میزان گنجایش دستگاه های مدنظرتان پرس و جو کنید. >> بهترین مرکز خرید دستگاه خشک کن <<

اگر به دنبال دستگاهی با گنجایش بالا هستید حتما از این موارد اطلاع پیدا کرده و سپس تصمیم گیری کنید. قیمت دستگاه خشک کن میوه 100 کیلویی در مقایسه با قیمت دستگاه خشک کن میوه خانگی کوچک بالاتر است اما همان طور که میدانید دستگاه های 100 کیلویی گنجایش بسیار بیشتری برای خشک نمودن میوه ها دارند. همچنین تهیه دستگاه های با گنجایش عمودی ظرفیت کمتری نسبت به دستگاه های گنجایش افقی دارند.

البته میزان گنجایش در دستگاه ها متفاوت است و در زمان خرید دستگاه خشک کن میوه گازی می توانید این فاکتور را عاملی برای خرید دستگاه مناسب خود بدانید. میزان توان مصرفی نیز در دستگاه ها متفاوت است و اگر میزان توان مصرفی بالا باشد زمان گرمایش دستگاه کاهش خواهد یافت و در نتیجه زمان برای خشک نمودن میوه ها به حداقل خواهد رسید.

میوه خشک کن گازی بهتره یا برقی؟

سوالی که درباره خرید دستگاه میوه خشک کن گازی یا برقی پرسیده می شود این است که انتخاب کدام یک برای شما مناسب تر است؟ در واقع از لحاظ تکنولوژی ساخت و کیفیت دستگاه هر دو مدل در یک رده قرار دارند. اما تفاوت هایی ممکن است در هنگام خرید دستگاه خشک کن میوه گازی مطرح شود، اگر از برند دستگاه خود اطلاعی ندارید بهتر است حتما درباره آن تحقیق کنید. ممکن است اهمال کاری در کیفیت دستگاه برای شما تفاوت هایی را به همراه داشته باشد. اما به طور کلی در بین این دو دستگاه تفاوتی از لحاظ کیفیت وجود ندارد و در هر دو مدل می توانید شاهد محصولی با کیفیت و کارکرد عالی دستگاه های خود باشید. اگر از شرکت های سازند اطلاعی ندارید از کارشناسان فروش زاگرس ماشین با شماره 09123634345 خرید در این باره کسب اطلاعات کنید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *