ساخت و فروش ماشین آلات
Arianzagrosmachinery
02634716952
09353038781

زاگرس ماشین کرج مشاور، طراح و سازنده ماشین آلات صنعتی (دستگاه بسته بندی، دستگاه ساشه، شیرینگ پک، میوه خشک کن، بوجاری، میکسر و…)

Search
تماس بگیرید همین حالا

فروش دستگاه بسته بندی در تهران، کرج و تمام شهر ها و استان های ایران یکی از اصلی ترین خدمات مجموعه صنعتی زاگرس ماشین کرج می‌باشد. این مرکز در سال 1387 در زمینه تامین ماشین آلات صنعتی مورد نیاز تولید کنندگان افتتاح شد و فعالیت خود را شروع کرده است. این مجموعه محور تولیدات و محصولات خود را بر اساس به کار گیری نیرو های فوق تخصص ایرانی گذاشته؛ و با توکل بر خدا و علم و دانش توانسته است با پشتوانه به رضایت مشتریان عزیز، یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز و کارخانه های تولید و فروش دستگاه بسته بندی در ایران شود. قیمت دستگاه بسته بندی در این مرکز یکی از مهم ترین عوامل رضایت مشتریان بوده است.

فروش دستگاه بسته بندی | انواع دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین که برای فروش در این مرکز ساخته شده اند در یک تصویر.

ساخت و فروش دستگاه بسته بندی

ساخت و فروش انواع ماشین آلات بسته بندی و دستگاه بسته بندی در مدل‌های بسیار متنوع از تخصص‌های ما در زاگرس ماشین کرج می‌باشد. در این راستا از مجرب‌ترین طراحان و تکنسین‌های داخلی در ساخت و تولید ماشین آلات خود استفاده می‌کند.

در صنایع غذایی و خطوط تولید یکی از اصلی ترین نیاز ها در این زمینه، ماشین آلات صنعتی و بسته بندی هستند. ما در این راه کنار شما هستیم؛ و با کیفیت ممتاز، قیمت های بسیار مقرون و به صرفه، از 0 تا 100 راه اندازی خط تولید؛ از فروش دستگاه بسته بندی تا نصب و راه اندازی آن؛ و همچنین خدمات پس از فروش 15 ساله آماده خدمت رسانی به تولیدکنندگان عزیز ایران هستیم.

ساخت و فروش انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی و ماشین آلات صنعتی مناسب برای بسته بندی محصولات جامد، محصولات پودری، ساشه، مواد گرانولی، جعبه و کارتن و… در ابعاد و اندازه‌های گوناگون می‌باشد. ماشین آلات تولیدی این مرکز در زمینه صنعت مواد غذایی از جمله موارد زیر است:

نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی

زاگرس ماشین کرج تا 24 ساعت پس از ارسال دستگاه‌های بسته بندی به محل مورد نظر خریداران، جهت نصب، راه اندازی، آموزش کار و فروش دستگاه بسته بندی با اعزام نیروهای متخصص به سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان ارجمند در داخل مرزهای کشور عزیزمان ایران می‌باشد. شما می توانید صفر تا صد خرید تا راه اندازی خط تولید خود را به ما بسپارید.

کافیست همین حالا با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان حاضر در مرکز تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره تخصصی در این زمینه و استعلام قیمت دستگاه بسته بندی، سفارشات خود را ثبت نمائید. برای خرید و فروش دستگاه بسته بندی مواد گرانولی، پودری، مایعات، قوطی، بطری، شیرینگ، ساشه و… با ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز فروش ماشین آلات بسته بندی:

زاگرس ماشین کرج در زمینه فروش انواع دستگاه بسته بندی ، دستگاه بسته بندی افقی یا دستگاه بسته بندی پیلوپک و دستگاه‌های بسته بندی عمودی یا دستگاه بسته بندی حجمی فعالیت می‌کند.

جهت سفارش و یا خرید و فروش دستگاه بسته بندی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی

زاگرس ماشین کرج  با در نظر گرفتن 1سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش و تضمین قطعات یدکی ضمن تضمین کیفیت محصولات خود به مشتریان محترم  بابت خدمات پس از فروش اطمینان خاطر می‌دهد .

شما می‌توانید از طریق بخش ارتباط با مشتریان و راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *